TeamNL moet alles op alles zetten om vanaf nu elk evenement te winnenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:13 schreef hooibaal het volgende:
Tot nu toe waren er volgens mij vier medailles ingecalculeerd en er zijn er precies nul gehaald. Ben benieuwd wat TeamNL van plan is te gaan doen om de komende dagen wel te gaan scoren.
quote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan goud pakken bij de Paralumpische Spelen!
Vast niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:41 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan goud pakken bij de Paralumpische Spelen!
3 ingecalculeerd door de meme die Gracenote is, de fout is dat je dat serieus neemt.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:13 schreef hooibaal het volgende:
Tot nu toe waren er volgens mij vier medailles ingecalculeerd en er zijn er precies nul gehaald. Ben benieuwd wat TeamNL van plan is te gaan doen om de komende dagen wel te gaan scoren.
Die is geweldig.quote:
Welke kunnen WE morgen gaan pakken dan? Ik zie zo niet echt kansen als ik het programma voor morgen bekijkquote:Op zondag 28 juli 2024 19:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ja, 1 voordeel, in Tokyo hadden we op dag 2 ook slechts 2 zilveren medailles. Toen wonnen WE op dag 4: 2x goud 3x zilver en 3x brons.
Maar we gaan wel achter lopen op het schema succesvolste spelen zo natuurlijk.
Ken het schema niet precies, maar volgens mij is er weinig kans tot het roeien begint nu.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke kunnen WE morgen gaan pakken dan? Ik zie zo niet echt kansen als ik het programma voor morgen bekijk
Ja hebt buiten judo en mogelijk Schouten met een topdag morgen, heel weinig inderdaad de komende 2 dagen. Hopelijk dan vanavond een medaillequote:Op zondag 28 juli 2024 20:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ken het schema niet precies, maar volgens mij is er weinig kans tot het roeien begint nu.
Na 4 dagen 0 medailles zou wel een beetje een sof zijn ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja hebt buiten judo en mogelijk Schouten met een topdag morgen, maar verder weinig inderdaad de komende 2 dagen. Hopelijk dan vanavond een medaille
Het is de miniplaybackshow niet!quote:
Lekker een beetje vrijblijvend hobby-en op andermans kosten en mogen wij die faalhazen in de armen sluiten omdat ze zielig zijn en de hemel in prijzen omdat ze moedig zijn om de druk niet aan te kunnen. In het jeugdvoetbal wordt ook de stand vaak niet meer bijgehouden want dan wordt het de fanatiek, dus het EK 2044 kunnen we ook al afschrijven.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Die geniet van alle verhalen.
https://nos.nl/video/2484(...)-parijs-belangrijker
Is deze serieus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef Mani89 het volgende:
Daan Hoole mikt op top-12 in olympische tijdrit: “Moet dan wel een goede dag hebben”
Kim Polling gaat eindelijk goud pakken nu ze voor Italië uitkomt.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef TAmaru het volgende:
het is wel zo dat we dit jaar gewoon in het judo, het zwemmen en het vrouwenwielrennen geen echte grote kanshebbers hebben en dat zijn normaliter toch wel sporten waarin we uitblinken
judo is al jaren heel matig trouwens
Polling? Italië?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Kim Polling gaat eindelijk goud pakken nu ze voor Italië uitkomt.
Zwemmen blinken we toch ook al een aantal jaar niet echt meer in uit, helaas. Altijd een miljoen miljard medailles te verdienen daar als je 1 echt goede zwemmer hebt.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef TAmaru het volgende:
het is wel zo dat we dit jaar gewoon in het judo, het zwemmen en het vrouwenwielrennen geen echte grote kanshebbers hebben en dat zijn normaliter toch wel sporten waarin we uitblinken
Net als op andere OS zijn onze grootste kanshebbers in het judo niet in de eerste dagen, we zijn gewoon geen volk voor de lichtste categorieën. Een medaille voor Tsjakadoea of morgen Beurkens zou een grote positieve verrassing zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:26 schreef TAmaru het volgende:
MOOIE VERHALEN!quote:Op zondag 28 juli 2024 21:31 schreef hooibaal het volgende:
Schouten ook exit, terwijl ze zelf zei dat ze de finale wel even ging halen. Mooi staaltje zelfkennis.
Weet iemand wat het target van het NOC-NSF is qua medailles?
WIJ gaan voor de oorkondes en Olumpische diploma'squote:Op zondag 28 juli 2024 21:31 schreef hooibaal het volgende:
Schouten ook exit, terwijl ze zelf zei dat ze de finale wel even ging halen. Mooi staaltje zelfkennis.
Weet iemand wat het target van het NOC-NSF is qua medailles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |