SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dat moet ik nog kopenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook nog iets om het raampje boven mijn slaapkamerdeur te verduisteren maar komt wel keer.
Daar moet ik ook nog iets op bedenken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook nog iets om het raampje boven mijn slaapkamerdeur te verduisteren maar komt wel keer.
raampje er uit, houten plaat er inquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog iets op bedenken.
Dat heb ik dan nog net wel, voor de gasten!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem
ik heb zelfs een keuken zonder koffieapparaat
yupquote:
Die drinken maar wat anders.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog net wel, voor de gasten!
mn pa is de enige die hier koffie drinkt...quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog net wel, voor de gasten!
quote:
Een artilleriegranaat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE plof
ik dacht eerder aan een gelanceerde caafquote:
Huehuequote:Op donderdag 25 juli 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Zit die hoerencontainerklep weer dicht door een te volle zak.
wat kan een prostitué daar aan doen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Huehue?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
nu ik dit teruglees denk ik... ja tuurlk die leegt volle zakkenquote:
Oh, dus zķ klinkt de UI van @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan een gelanceerde caaf
heb er ook veel te kinderachtig om moeten giebelen toen ik hardop...
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE plof
uitsprak
yupquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus zķ klinkt de UI van @:4everblackeyed
misschien eens proberen met 50 euro er voor te zwaaien?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu ik dit teruglees denk ik... ja tuurlk die leegt volle zakken
En dan erop stampen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien eens proberen met 50 euro er voor te zwaaien?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:34 schreef dud0r het volgende:
witlof met mozzarella en pesto uit de oven
Oh klinkt goed.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:34 schreef dud0r het volgende:
witlof met mozzarella en pesto uit de oven
Vind het maar tegenvallenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)p-een-na-warmste-dag
Ja, nee, gaat goed hoor.
als het een hoer is dan gaat ze misschien wel openquote:
en kun je meteen door naar het pieterbaancentrumquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het een hoer is dan gaat ze misschien wel open
Alle moeite net voor niks gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
en kun je meteen door naar het pieterbaancentrum
dan word je afval voor je weggegooid en zit je niet meer te klagen over een volle zakquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ff Etto z'n volle zak bij de weg zetten
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh. Ik wil, aangezien we geen tent mee hoeven slepen enzo en dus meer ruimte in auto, wat meer moeite steken in leuke outfits voor festival, maar ik ben te dik voor een deel van m'n leuke kleding.
Awwww, bijnaquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)p-een-na-warmste-dag
Ja, nee, gaat goed hoor.
Ook gedoe, want ik heb nu een plaatje in m'n hoofd wat niet haalbaar is.quote:
Vertelquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook gedoe, want ik heb nu een plaatje in m'n hoofd wat niet haalbaar is.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook gedoe, want ik heb nu een plaatje in m'n hoofd wat niet haalbaar is.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, niet haalbaar: niet haalbaar tenzij ik m'n principes van niet bij bepaalde winkels kopen doorbreek.
Dus geen optie.
Nee niet bij Bonprix kopen. Die zeggen alles morgen te kunnen leveren en als je besteld en betaald hebt komen de mailtjes: Dit niet leverbaar, dat backorder, zus drie weken. Opflikkeren met Bonprix. Bommen op Bonprix.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, niet haalbaar: niet haalbaar tenzij ik m'n principes van niet bij bepaalde winkels kopen doorbreek.
Dus geen optie.
Voor de liefhebbers van geitenkaas kan ik aanraden het met geitenkaas, honing en walnoten te doenquote:
quote:
wereldwijd gemiddelde he. andere kant van de aarde is het winterquote:
We noteren het even.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet bij Bonprix kopen. Die zeggen alles morgen te kunnen leveren en als je besteld en betaald hebt komen de mailtjes: Dit niet leverbaar, dat backorder, zus drie weken. Opflikkeren met Bonprix. Bommen op Bonprix.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder is helemaal bont en blauw in het gezicht na die val gisteren![]()
Wat is er gebeurd dan? Zomaar omgekukeld?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Gevallen met de fiets. Voortand zit los en er is een stuk af, tand door de lip dus die ziet eruit als een Kardashian. Bril kapot dus enorme bloeduitstorting onder het oog en op de wang. En de teen is misschien toch gebroken denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Zomaar omgekukeld?
Oh damn wat kut zeg.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevallen met de fiets. Voortand zit los en er is een stuk af, tand door de lip dus die ziet eruit als een Kardashian. Bril kapot dus enorme bloeduitstorting onder het oog en op de wang. En de teen is misschien toch gebroken denk ik.
boerka met grote zonnebril, dan valt het niet opquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze klappen heeft gehad.
Nog even en m'n vader wordt opgepakt.
Oei beterschap aan je mams.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevallen met de fiets. Voortand zit los en er is een stuk af, tand door de lip dus die ziet eruit als een Kardashian. Bril kapot dus enorme bloeduitstorting onder het oog en op de wang. En de teen is misschien toch gebroken denk ik.
Ai ai ai. Beterschap voor MammaLips.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je @bitterbal de hand schuddenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit ff op een piepklein terras in een piepklein dorpje. Ben ah fietsen in de fucking hitte.
Zit er een stel pessants aan de wijn bier en eten.
Maar ze smekken als een stel holbewoners.
Grrrr
Wat kan ik dat slecht hebben.
SMEK SMEK SMEKquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit ff op een piepklein terras in een piepklein dorpje. Ben ah fietsen in de fucking hitte.
Zit er een stel pessants aan de wijn bier en eten.
Maar ze smekken als een stel holbewoners.
Grrrr
Wat kan ik dat slecht hebben.
de vraag is of zij dat wilquote:
Nou tsjonge. Toch maar even de huisarts opzoeken dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij makkelijk ouwe silverback. Gewoon op je borstkas trommelen OENGA BOENGAquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou ik 4 van die Balkan speknekken aankunnen?
Vaak bi-j te bange.
Eigenwijs he.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou tsjonge. Toch maar even de huisarts opzoeken dan?
Kan wel hard rennen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij makkelijk ouwe silverback. Gewoon op je borstkas trommelen OENGA BOENGA
@Solotovskiquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze stiekem wel maar niet nu ofzo hoor.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zei niet dat er iets mis mee is.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is er mis met bittenbal dat ik haar hand niet zou schudden? Naar mens?
Beledigd zijn is een keuzequote:Op donderdag 25 juli 2024 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is dat met Mods die mensen beledigen?
mods zijn net mensen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is dat met Mods die mensen beledigen?
Abnormale prijzen!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:solotovski
[..]
beterschap voor je mams
Ik zou de discussie aangaan en deze verkoper rapporteren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Staat iets op Marktplaats wat ik wil hebben. Bieden vanaf 50 euro. Ik bied 50 euro. Krijg berichtje: 'Hij gaat weg voor 75 euro!'
Ja dat staat er niet he.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Staat iets op Marktplaats wat ik wil hebben. Bieden vanaf 50 euro. Ik bied 50 euro. Krijg berichtje: 'Hij gaat weg voor 75 euro!'
Ja dat staat er niet he.
bij zo iemand hoef ik meteen niets te hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat staat er niet he.
Zet die vanaf prijs dan op 75, sjonge jonge.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat staat er niet he.
mwa, een beetje onderhandelen vind ik niet erg op marktplaatsquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zet die vanaf prijs dan op 75, sjonge jonge.
Ja maar zeg niet vanaf 50 als je het niet weg wil doen voor 50quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, een beetje onderhandelen vind ik niet erg op marktplaats
Denk dat BB mij eerder de hand schudt dan jou, maar goed. Je denkt maar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat er iets mis mee is.
ik vraag of ze dat zou willen. in verband met de consentwetgeving
dat mag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat BB mij eerder de hand schudt dan jou, maar goed. Je denkt maar.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Marktplaats trekt soberzo apen aan. Had ook eens iets wat ik wilde hebben, dus ik doe een bod, en later nog wat meer, en ik wou het graag hebben dus ik stuur maar eens een berichtje of er nog zaken gedaan worden![]()
"Ja ik wil het niet verkopen, was gewoon benieuwd wat mensen zouden bieden!"
Hef jezelf op joh
Ja dit. Ik zit niet vaak op MP maar heb te maken met verkopers die ķf ineens meer willen hebben dan ze in de advertentie zetten ķf kopers die na een paar berichten gaan lopen nuilen over de prijs.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zet die vanaf prijs dan op 75, sjonge jonge.
Marktplaats trekt soberzo apen aan. Had ook eens iets wat ik wilde hebben, dus ik doe een bod, en later nog wat meer, en ik wou het graag hebben dus ik stuur maar eens een berichtje of er nog zaken gedaan worden![]()
Hef jezelf op joh
dat zijn inderdaad wel echt kneuzenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hef jezelf op joh
Hef jezelf op joh
In Zwitserland ben je natuurlijk meteen verplicht iets te verkopen en levenslang garantie te geven.quote:
Van het balkon afgegooid daarna neem ik aan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Eetkamerstoelen verkocht op MP, alles afgesproken, vlak voor ze ze komt ophalen: ja hoi ik vind 40 euro toch te veel, is 25 euro ook goed?
Neuh, maar dan zet je die ondergrens alsnog op wat je er echt minimaal voor wil hebben en niet flink lager.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, een beetje onderhandelen vind ik niet erg op marktplaats
Op eBay hoef je zoiets niet te flikken idd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Zwitserland ben je natuurlijk meteen verplicht iets te verkopen en levenslang garantie te geven.
Oh dat doen ze heel vaakquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Eetkamerstoelen verkocht op MP, alles afgesproken, vlak voor ze ze komt ophalen: ja hoi ik vind 40 euro toch te veel, is 25 euro ook goed?
"Ja hoi ik vind verkopen toch kut, ik steek ze NU in de fikquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar toch, heb je weer tijd voor gereserveerd ook op dat punt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat doen ze heel vaakmn vader zegt dan gewoon nee, blokkeert ze, en gaat naar de volgende koper
Omg..quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
vast welquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Abnormale prijzen!!!
Is er ook een duplo versie?
jawel, bij bieden vanaf 50 euro hoeft dat niet direct te zeggen dat ik het ook voor 50 verkoop, ik kan ook afwachten o er nog iemand overbiedt, of iemand de "direct kopen" geven van 75..quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar zeg niet vanaf 50 als je het niet weg wil doen voor 50
Mn vader heeft toch niks beters doen. Maar hij zit dan ook op Facebook Marktplaats waar je nog meer halfjes hebt. Altijd lachen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar toch, heb je weer tijd voor gereserveerd ook op dat punt.
Ik had ook nee gezegd en toen heeft ze ze gewoon opgehaald voor de afgesproken prijs.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat doen ze heel vaakmn vader zegt dan gewoon nee, blokkeert ze, en gaat naar de volgende koper
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh godver, ik kom zelf weinig op marktplaats, maar ik heb wel op wat linkjes uit het topic geklikt.
Gevolg: alles staat vol ratjes, cavia's en hamsters.
Ah, maar dan wordt het meer vermaak ook waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn vader heeft toch niks beters doen. Maar hij zit dan ook op Facebook Marktplaats waar je nog meer halfjes hebt. Altijd lachen.
Zo heb ik hier een vrouw gehad die ineens in dr ondergoed in de huiskamer stond omdat ze de kleding wilde passenen dat was nog via de weggeefhoek ook
ik zou terug kaatsen 40 is inderdaad niet een goede prijs, doe maar 60quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook nee gezegd en toen heeft ze ze gewoon opgehaald voor de afgesproken prijs.
Vrijdag prima BBQweer, top. Heb dan een BBQ bij de koffiebranderij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Balletje blijf nog even hierNa het weekend wordt het eindelijk zomer
![]()
[ afbeelding ]
dat vind ik inderdaad ook zoiets... je zet een huid te koop voor een prijs waar je mee akkoord gaat. als er beidingen komen en die biedingen komen uiteindelijk hoger uit dan heb je geluk. maar niet gaan zeiken dat de vraagprijs te weinig isquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een huis bezichtigd destijds, stond te koop voor 175.000. Mooi appartement, rondje gelopen, alles besproken, alles gezien. Zegt de makelaar op het eind 'ja ze willen er eigenlijk 225.000 voor'.
ZET HEM DAN VOOR DIE PRIJS TE KOOP.
Gewoon als je eigen lekker lompe zelfquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, hoe moet ik hier nu weer op reageren want blijkbaar mis ik MP-etiquette ofzo.
gewoon melden, ik heb dit geboden, als je een hoger bod krijgt heb je geluk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, hoe moet ik hier nu weer op reageren want blijkbaar mis ik MP-etiquette ofzo.
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, maar dan wordt het meer vermaak ook waarschijnlijk.
Je moet hun vibe matchen. Zij brutaal, jij brutaal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het voor 50quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon als je eigen lekker lompe zelf![]()
Wat is het huidige knelpunt?
same. ooit toen ik nog gelukkig was met m'n ex naar een huis wezen kijken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een huis bezichtigd destijds, stond te koop voor 175.000. Mooi appartement, rondje gelopen, alles besproken, alles gezien. Zegt de makelaar op het eind 'ja ze willen er eigenlijk 225.000 voor'.
ZET HEM DAN VOOR DIE PRIJS TE KOOP.
Oh dat. Dan gewoon van "Er staat bieden vanaf 50, ik bied 50."quote:
dat vind ik ook echt wel een groot verschil, das gewoon een vorm van bedrog bijnaquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
same. ooit toen ik nog gelukkig was met m'n ex naar een huis wezen kijken.
moest wel redelijk wat aan gebeuren maar stond te koop voor 130k. beetje rondlopen, nog wat gevraagd over de prijs omdat er toch wel redelijk wat aan moest gebeuren.
Ja ze hebben het voor deze prijs weg gezet maar willen niks accepteren onder de 175.
Zet dat er dan gewoon bij. Heel dat eind gereden voor jan lul.
Nee, dan moet je je inner Gerda channelen en doe je ¤50.05quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat. Dan gewoon van "Er staat bieden vanaf 50, ik bied 50."
Ja idd, bedankt voor het vergallen van mijn vrije dag. De factuur voor 8 uur en een tank benzine komt eraan. Klootzakkehufterhont.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
same. ooit toen ik nog gelukkig was met m'n ex naar een huis wezen kijken.
moest wel redelijk wat aan gebeuren maar stond te koop voor 130k. beetje rondlopen, nog wat gevraagd over de prijs omdat er toch wel redelijk wat aan moest gebeuren.
Ja ze hebben het voor deze prijs weg gezet maar willen niks accepteren onder de 175.
Zet dat er dan gewoon bij. Heel dat eind gereden voor jan lul.
Ja kan, maar wacht dan gewoon en ga niet degene die net 50 heeft geboden zeggen dat het weggaat voor 75.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, bij bieden vanaf 50 euro hoeft dat niet direct te zeggen dat ik het ook voor 50 verkoop, ik kan ook afwachten o er nog iemand overbiedt, of iemand de "direct kopen" geven van 75..
oeh das ook een goeiequote:Op donderdag 25 juli 2024 12:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je inner Gerda channelen en doe je ¤50.05
Misschien is het gewoon een tegenbod. Dan kun je zeggen "Nou 55 en geen cent meer!" en loop je er voor 60 mee weg.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan, maar wacht dan gewoon en ga niet degene die net 50 heeft geboden zeggen dat het weggaat voor 75.
ja ging helemaal nergens over. en dit was nog in een tijd dat overbieden eigenlijk niet nodig was. ze zullen het vast ooit wel verkocht hebben maar was wel zonde van m'n dag dat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vind ik ook echt wel een groot verschil, das gewoon een vorm van bedrog bijna
Ik zou m'n hele bod intrekken. De groeten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je inner Gerda channelen en doe je ¤50.05
Blijkbaar heeft iedereen andere ideeën bij marktplaats biedingenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een tegenbod. Dan kun je zeggen "Nou 55 en geen cent meer!" en loop je er voor 60 mee weg.
factuurtje sturen vond ik nog best wel een goeiequote:Op donderdag 25 juli 2024 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ging helemaal nergens over. en dit was nog in een tijd dat overbieden eigenlijk niet nodig was. ze zullen het vast ooit wel verkocht hebben maar was wel zonde van m'n dag dat.
10 minuten betekent bij die lui sowieso altijd 20 minuten. Behalve hier natuurlijk, hier staan ze netjes 10 minuten te vroeg voor je deur te wachten en bellen dan precies op de afgesproken tijd aanquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:31 schreef Nizno het volgende:
dan bel je... nee hij is onderweg en is er met maximaal 10 minuten..
doe eens een gok... dat telefoongesprek was om 12.15
ik wil nog wel wat doen vandaag en niet wachten tot een onderhoudspoppetje eindelijk mijn huis weet te vinden als ik tussen 10 en 12 afspreek en je komt om 11.55 en bent daardoor pas om 12.30 weg vind ik al kut genoeg. dit is nog kutter
Of gewoon helemaal niet meer reageren als je echt niet meer dan 50 wilt betalen. Dan is alle energie die je er nog in stopt, verspild.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou m'n hele bod intrekken. De groeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
daarom spreek ik ook altijd idd om 8u af want dan hoor ik de bus en doe ik open om 7.30 en zijn ze ook om 8u weer wegquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
10 minuten betekent bij die lui sowieso altijd 20 minuten. Behalve hier natuurlijk, hier staan ze netjes 10 minuten te vroeg voor je deur te wachten en bellen dan precies op de afgesproken tijd aan
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet meer reageren als je echt niet meer dan 50 wilt betalen. Dan is alle energie die je er nog in stopt, verspild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet meer reageren als je echt niet meer dan 50 wilt betalen. Dan is alle energie die je er nog in stopt, verspild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
dat kan prima zonder koffiequote:Op donderdag 25 juli 2024 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Maar ik moet toch een goede gastheer zijn voor bezoek.
"Ok, dan niet".quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
De huid duur verkopen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vind ik inderdaad ook zoiets... je zet een huid te koop voor een prijs waar je mee akkoord gaat. als er beidingen komen en die biedingen komen uiteindelijk hoger uit dan heb je geluk. maar niet gaan zeiken dat de vraagprijs te weinig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lunchwandel is maar 1,8 km
@:LTVDK Hoeveel km is de jouwe ?Inb4 180kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een stukje met kippevelquote:
Dit appartement verkochten ze later ook wel, geen idee voor welke prijs. Maar het was echt een mooi en groot appartement, ik zag het wel zitten eigenlijk, alleen de locatie vond ik een beetje onhandig, maar ik had misschien nog een bod uitgebracht van 170.000 ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ging helemaal nergens over. en dit was nog in een tijd dat overbieden eigenlijk niet nodig was. ze zullen het vast ooit wel verkocht hebben maar was wel zonde van m'n dag dat.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lunchwandel is maar 1,8 km
@:LTVDK Hoeveel km is de jouwe ?Ja maar bij jou is dat wel meteen 326.000 stapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sommige mensen proberen dit aan de deur.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Wij hebben voor we dit huis kochten onderboden op een ander huis. Nee, geen denken aan dit dat. Uiteindelijk werden we gebeld of we niet toch het huis voor dat bedrag wilden hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit appartement verkochten ze later ook wel, geen idee voor welke prijs. Maar het was echt een mooi en groot appartement, ik zag het wel zitten eigenlijk, alleen de locatie vond ik een beetje onhandig, maar ik had misschien nog een bod uitgebracht van 170.000 ofzo
Ja, minimaalquote:
Ik zit nu pas op 6.933quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar bij jou is dat wel meteen 326.000 stapjes.
Maar hoe voel je je dan eigenlijk als makelaar?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit appartement verkochten ze later ook wel, geen idee voor welke prijs. Maar het was echt een mooi en groot appartement, ik zag het wel zitten eigenlijk, alleen de locatie vond ik een beetje onhandig, maar ik had misschien nog een bod uitgebracht van 170.000 ofzo
Doen ze dat bij jou in de winkel ook?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:37 schreef Karzai het volgende:
Beetje onderhandelen ger, ik kom je tot de helft tegemoet, 62,50
Makelaars zijn een apart slag volk. Ik vertrouw ze niet meerquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hoe voel je je dan eigenlijk als makelaar?Als je tijdens de bezichtiging zegt "ja eigenlijk willen ze er 225 voor hebben"? Ben je dan een eersteklas Lulletje Lampekatoen dat je je zo voor het karretje laat spannen?
Of ben je een hersenloze en gevoelloze debiel die dit zelf een goed idee vond?
Je moeder klinkt wel een klein beetje als een tokkiequote:Op donderdag 25 juli 2024 12:40 schreef Nizno het volgende:
i luf my mom
ze belt.
ik ben om 12:45u bij je, als die gozer er dan nog niet is staat hij later voor de dichte deur want we gaan boodschappen doen.
JOE!
omdat die gozer er tussen 10 en 12 zou zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moeder klinkt wel een klein beetje als een tokkie
Sow, halloquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gewoon het taalgebruik, ik ben dat zelf niet gewendquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die gozer er tussen 10 en 12 zou zijn?
Ja denk dat het erger overkwam in m'n bericht dan ik bedoeldequote:
Nee, wij hebben vaste prijzen. Maar ze proberen het wel vaakquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen ze dat bij jou in de winkel ook?
Love your mensenkennis.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lolwat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan zeg je gewoon nee?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee, wij hebben vaste prijzen. Maar ze proberen het wel vaak
Ja graag of niet, ik maak meestal de prijzen ook niet.quote:
Echt hoor. Dat soort lui.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hef jezelf op joh
Ook modderquote:
Waarom geven jullie het niet gratis weg?quote:
Dat kan toch niet. Dan krijg je massa’s bedelaars daar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom geven jullie het niet gratis weg?
Aan wie?quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom geven jullie het niet gratis weg?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Dan krijg je massa’s bedelaars daar.
Gewoon een hoekje inrichten en daar die zooi op duwenquote:
Ja dat ook, slecht voor de handelquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Dan krijg je massa’s bedelaars daar.
Buiten neerzetten anders staat dat volk steeds in de winkel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een hoekje inrichten en daar die zooi op duwen
Bordje erbij: gratis meenemen
Mensen ook weer blij
welk merk heb je?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die high protein frambozenkwark is lekker
Smaakt een beetje zoals een danoontje
Milbona van de Lidl.quote:
This gonna be gud.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Over de vorige bewoners gesproken, had ik weleens verteld over dat akkefietje met ze over rouwkaarten?
Dat was mijn taalgebruikquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee gewoon het taalgebruik, ik ben dat zelf niet gewend
[..]
Ja denk dat het erger overkwam in m'n bericht dan ik bedoelde![]()
Sworry
Goed verhaal dat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Over de vorige bewoners gesproken, had ik weleens verteld over dat akkefietje met ze over rouwkaarten?
Die heb ik vaker van de aldi, die is ook wel lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Milbona van de Lidl.
Die met passievruchten (?) vind ik ook lekker.
Dat heb ik in mei gedelegeerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat wat is de klacht van de dag?
er gaat nog geen belletje rinkelenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen heeft hier de memo van gemist.quote:
Is heel duidelijk gecommuniceerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier de memo van gemist.
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Eenzijdige poging van jouw kant die door de meerderheid nooit is geaccepteerd.quote:
Dit weet je vast wel.quote:
Moest lachenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weet je vast wel.
In het kort:
Ik was eens te laat met het langsbrengen van een rouwkaart bestemd voor de vorige bewoners en toen kreeg ik een superlullig briefje terug, dat ze de begrafenis hadden gemist en dat het al de tweede keer was en dat ik de volgende keer sneller moest zijn, etc etc. En toen woonde ik er al RUIM VIER JAAR.
Ik vond het lullig en voelde me ook schuldig, maar vond de toon van die brief echt heel erg. Dus kort briefje teruggestuurd dat ik het erg vond maar dat het niet mijn verantwoordelijkheid was na ruim vier jaar.
Kreeg ik twee dagen later mijn envelop incl briefje terug met 'retour afzender' en de tekst 'met jou valt niet te discussiëren!!'
Oké dan nietMaar heb sindsdien geen post meer voor ze gehad.
Het waren zeker boomers?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Die mensen hadden zeker een briefje verwacht met MIJN NEDERIGE EXCUSES MAJESTEIT IK ZAL HET NOOIT MEER DOEN
ik zou dus niet reageren op zo'n bericht. Als ik wel zou reageren zou ik echt iets sturen als," Wat ben je voor ongeīnteresseerde %$^&%$ als je na 4 jaar nog niet iemands juiste adres hebt. "quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weet je vast wel.
In het kort:
Ik was eens te laat met het langsbrengen van een rouwkaart bestemd voor de vorige bewoners en toen kreeg ik een superlullig briefje terug, dat ze de begrafenis hadden gemist en dat het al de tweede keer was en dat ik de volgende keer sneller moest zijn, etc etc. En toen woonde ik er al RUIM VIER JAAR.
Ik vond het lullig en voelde me ook schuldig, maar vond de toon van die brief echt heel erg. Dus kort briefje teruggestuurd dat ik het erg vond maar dat het niet mijn verantwoordelijkheid was na ruim vier jaar.
Kreeg ik twee dagen later mijn envelop incl briefje terug met 'retour afzender' en de tekst 'met jou valt niet te discussiëren!!'
na 4 jaar zou ik daar ook echt niet meer aan beginnenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:22 schreef Elvi het volgende:
Na 4 jaar doe ik er echt niks meer mee en blijkbaar was de band met de overledene ook niet zo goed dat ze het nieuwe adres hebben gegeven
Ik kreeg nog best veel post voor ze. Catalogi voor cruises en bejaardenreizen enzo, en de KPN stalkte me ook want daar zaten ze blijkbaar bij, en post voor brillen en zo nu en dan nog een brief of een ansichtkaart. En dan komt het in vier jaar niet in ze op om al die adressen even bij te werken? En dan na vier jaar en een stel rouwkaarten gaat er ook geen lampje branden van 'goh, heeft iedereen ons "nieuwe" adres wel?'quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:22 schreef Elvi het volgende:
Na 4 jaar doe ik er echt niks meer mee en blijkbaar was de band met de overledene ook niet zo goed dat ze het nieuwe adres hebben gegeven
Tsja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weet je vast wel.
In het kort:
Ja maar als je niet reageert dan verandert er niets en ligt er over een week weer een rouwkaart die ik natuurlijk direct persoonlijk langs moet brengen met een gouden lintje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou dus niet reageren op zo'n bericht. Als ik wel zou reageren zou ik echt iets sturen als," Wat ben je voor ongeīnteresseerde %$^&%$ als je na 4 jaar nog niet iemands juiste adres hebt. "
Die staat er mooi bij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
upload and share
of gewoon bij het oud papier flikkeren net als de rest. Het is jouw probleem gewoon niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je niet reageert dan verandert er niets en ligt er over een week weer een rouwkaart die ik natuurlijk direct persoonlijk langs moet brengen met een gouden lintje.
Krijg je als mensen (niet jij) geen verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen daden en een bord voor hun kop hebben van 6 meter dikquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weet je vast wel.
In het kort:
De post had ik op een gegeven moment steeds vaker retour afzender gedaan maar de rouwkaarten bracht ik nog wel gewoon langs 's avonds want dat vond ik wel zo netjes. Dat hij bij mij dan al even in de bus ligt en zij hem pas de volgende ochtend vinden als de begrafenis net geweest is, tsja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 4 jaar zou ik daar ook echt niet meer aan beginnen
Oh dus zij was ook nog een slachtoffer?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vrouw wel, die man had nog gevochten geloof ik.
Dit krijg je er dus van als je aardig wil zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of gewoon bij het oud papier flikkeren net als de rest. Het is jouw probleem gewoon niet.
Jij nog een rouwkaart sturen met het overlijdensbericht van jouw vermogen om te discussiëren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Jij voelt je ook zo lekker verantwoordelijk voor alles en iedereen hequote:Op donderdag 25 juli 2024 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je niet reageert dan verandert er niets en ligt er over een week weer een rouwkaart die ik natuurlijk direct persoonlijk langs moet brengen met een gouden lintje.
Mensenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit krijg je er dus van als je aardig wil zijn.
Ik ben wel blij dat ze m'n nummer niet hadden want ze zeiden nog 'we wilden je eigenlijk bellen maar we kunnen je nummer niet vinden'.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij nog een rouwkaart sturen met het overlijdensbericht van jouw vermogen om te discussiëren.
Jaquote:
Wat een tegenstrijdigheid; ze vinden dat met jou niet valt te discussiëren maar ze willen wel met je bellen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel blij dat ze m'n nummer niet hadden want ze zeiden nog 'we wilden je eigenlijk bellen maar we kunnen je nummer niet vinden'.
Euhm.quote:
Watquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weet je vast wel.
In het kort:
Ja magquote:
Dat 'niet te discussiëren' was later pas toen mijn reactie ze niet beviel. Dat was ook echt einde discussie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een tegenstrijdigheid; ze vinden dat met jou niet valt te discussiëren maar ze willen wel met je bellen?
Ninjah edit van jouquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm.Dat is niet wat er stond
Heulemaal nietquote:
Ik snap niet dat jij niet gewoon alles in jouw leven aan de kant schuift voor hun. Ik bedoel, zij hebben 4 jaar geleden daar gewoond, ze hebben rechten!!!1!!!!1!quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat 'niet te discussiëren' was later pas toen mijn reactie ze niet beviel. Dat was ook echt einde discussie.
Was al blij dat ze niet voor de deur stonden.
Jeugd van tegenwoordig. Alleen maar op zichzelf gericht. Daar gaat dit land nou aan kapot.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij niet gewoon alles in jouw leven aan de kant schuift voor hun. Ik bedoel, zij hebben 4 jaar geleden daar gewoond, ze hebben rechten!!!1!!!!1!
Oke priemquote:
Het ergste van alles is, die vent is gewoon een veteraan. Een held. Zonder die vent zou ze geen eens vrijheden hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig. Alleen maar op zichzelf gericht. Daar gaat dit land nou aan kapot.
Iedereen hoopt dat ze bijna dood zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Typisch Boomers. De hele wereld moet super attent en sociaal en welwillend naar HUN toe zijn.
Hoe komen ze daar eigenlijk mee weg?
Echt he?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig. Alleen maar op zichzelf gericht. Daar gaat dit land nou aan kapot.
Gaat vanzelf.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat ze bijna dood zijn.
Zijn die Magnums van tegenwoordig nu kleiner?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze voor ontbijt. Echt goddelijk
Tranen in mijn ogen als ik dit lees. Hoe kan ze dit nou doen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Het ergste van alles is, die vent is gewoon een veteraan. Een held. Zonder die vent zou ze geen eens vrijheden hebben.
Het lijkt op een albino met acne.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Shrinkflationquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die Magnums van tegenwoordig nu kleiner?
Huilenquote:
oke dikkiedikquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
"Hee krijg lekker de pest en sterf! Met je rouwkaarten en alle lijken van je zogenaamde vrienden die je niet eens een adreswijziging stuurt. Moordenaars!"quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar het blijft gewoon een mooi verhaal voor eens in de zoveel tijd
M'n vader was nog bijna verhaal gaan halen en dan was het helemaal mooi geweest.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hee krijg lekker de pest en sterf! Met je rouwkaarten en alle lijken van je zogenaamde vrienden die je niet eens een adreswijziging stuurt. Moordenaars!"
Ik krijg alleen maar reclamequote:Op donderdag 25 juli 2024 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Jij voelt je ook zo lekker verantwoordelijk voor alles en iedereen he![]()
Het enige dat ik hier nog krijg van een oude bewoner is post van de bank. Maar dat laat ik ook gewoon gebeuren. Ik wacht op de dag dat ze eens een nieuwe pinpas opsturen oid.
Hier geen reclame meer.quote:
Ik bedoel voor de vorige bewoner.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier geen reclame meer.
Ik denk dat ze geen foldermensen meer kunnen krijgen
Nu je het zegt. Vrijwel nooit meer rommel in de bus inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier geen reclame meer.
Ik denk dat ze geen foldermensen meer kunnen krijgen
medewerkers daar krijgen ook mooie salarisverhoging ieder jaar zo te zien.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow, lukt het waterschappie?
Waterschapsbelasting 2020: ¤ 226,00
Waterschapsbelasting 2021: ¤ 244,00 (+ 7,96 %)
Waterschapsbelasting 2022: ¤ 254,36 (+ 4,25 %)
Waterschapsbelasting 2023: ¤ 270,55 (+ 6,36 %)
Waterschapsbelasting 2024: ¤ 309,02 (+ 14,22 %)
Deed de overheid maar eens wat aan die maximumtarieven. Drinkwater is veel te goedkoop in dit land.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Schoon water is het nieuwe goud.
Bal d'r schuld, die wilde warmer en hier betekent dat nat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed de overheid maar eens wat aan die maximumtarieven. Drinkwater is veel te goedkoop in dit land.
Overigens gaat het waterschapsgeld voor een groot deel naar hoogwaterbeheersing en zo. Alsof ik om al die zeiknatte zomers gevraagd heb.
Ja. Klote bal.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal d'r schuld, die wilde warmer en hier betekent dat nat.
Dit mag best even herhaald worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
DHL is echt een kutbedrijf man man man
KUN JE ALLES KWEKHARD LEZEN!!!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat mijn Word op + 284% staat
Zo blind ben ik nou ook weer niet.
Geeft het gevoel dat het extra hard TYP TYP TYP effect heeft?quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat mijn Word op + 284% staat
Zo blind ben ik nou ook weer niet.
JA ECHT SUPERFIJNquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KUN JE ALLES KWEKHARD LEZEN!!!!!
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geeft het gevoel dat het extra hard TYP TYP TYP effect heeft?
Het is maar 20 minuten fietsen, maar toch.. Er zijn zat DHL punten dichterbij.....quote:
Ik heb soms het idee dat die lui denken dat je niks anders te doen hebt dan op hen wachten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
Uiteindelijk belde meneer de onderhoudsmonteur (zal geen gozer zeggen) om 13.15u
Hij gaf aan nog even geluncht te hebben.. ow jq joh. Bel dan de klant eerst even dan weet deze ook waar die aan toe is.
Er komt wel een nieuwe brief met suggestie voor afspraak. Maar eerst 4 weken vakantie van t bedrijf.
Prima.
Ja dat inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat die lui denken dat je niks anders te doen hebt dan op hen wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |