Misschien dat er nu een personeelstekort is, maar dit is gewoon begonnen als een manier om meer winst te maken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:11 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Omdat er niet genoeg personeel is om deze taken uit te voeren. Wees blij dat er software wordt gemaakt zodat je nog ergens je beklag kan doen.
Ze willen ook zo min mogelijk belasting betalen blijkbaar. (Anders ga je niet naar Monaco of Dubai.)quote:Jarell Habets van vracht-startup Shypple voorspelt een grotere exodus: ‘Komende periode gaan heel wat ondernemers volgen. Ik hoor het overal!’ Investeerder Quintin Schevernels ziet het zelfs al langer gebeuren. ‘Vanavond tijdens een etentje in Amsterdam met een groep founders was dit ook het voornaamste onderwerp van gesprek, helaas voor een heel groot deel herkenbaar en ik heb de afgelopen 12-24 maanden al veel succesvolle ondernemers zien vertrekken uit Nederland (Dubai, Monaco, Zürich en Singapore), hele slechte en zorgwekkende ontwikkeling.’
Techondernemer Stef van Grieken van Cradle nodigt Vis alvast uit in Zwitserland: 'Zürich is aan te raden. Veel beter ondernemersklimaat. Mocht je overwegen hierheen te komen, let me know.’
Ach man blijf lekker in de waan dat we callcenters van 500 mensen nodig hebben om Henk en Ingrid te bedienen die boos zijn als hun pakketje 1 dag later komt dan verwacht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien dat er nu een personeelstekort is, maar dit is gewoon begonnen als een manier om meer winst te maken.
Tevens hebben ze daar wetten dat er quota's zijn op bevolkingsgroepen, als er al te veel Indiërs in een flat wonen dan mag jij daar geen flat kopen als Indiër. Qua beleid gaat dat trouwens wel goed ghetto's tegen. Volgens mij had de SP hier ook zoiets.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
"Nederland is niet meer tolerant"
"Prijst een land dat keihard optreedt tegen zelfs de lichtste overtredingen"
Wat deze man vooral lijkt te willen is tolerantie zonder ooit persoonlijk geconfronteerd te worden met negatieve bijeffecten daarvan.
Tja, moet toegeven dat hij niet lelijk is.quote:
Zat oplossingen te bedenken dat je je werknemers fiscaal voordelig kunt belonen.quote:Belastingsdruk: Ikzelf heb nul problemen met veel belasting betalen, maar mijn werknemers kan ik gewoon niet belonen op een manier die voordelig is.
Alsof hij leeft op bijstandsniveau. Man man man...quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:16 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Zijn rijkdom zit in zijn bedrijf, die is X miljard waard. Dan wordt je rijk ja. Niet dat die 1 miljard cash op z'n bank heeft he. Kortzichtigheid ten top in dit topic man man...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |