Dit was ook wel een enorme fluke-voorspelling van GraceNote jaquote:Op zondag 28 juli 2024 08:26 schreef Nober het volgende:
Zilver
[..]
We kunnen niet concurreren met Australië, Verenigde Staten joh.
Misschien moet iedereen de rommel van Gracenote nu produceert lekker negeren, dan gaan ze misschien een keer echt voorspellen.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Snap niet dat Gracenote voornamelijk kijkt naar behaalde resultaten i.p.v. tijden.
Bij Bol precies hetzelfde.
Alle zeilen maar even bijzetten dus.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Mannen zeilen kun je ook al bijna wegstrepen. Zeker voor goud, maar een medaille zal al lastig zat worden.
Ja zo werkt het nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
-2
Die twee achterlijke voorspellingen tellen we niet mee.
Gracenote heeft de laatste voorspelling gedaan na de bbq met een bak bier op, dat kan niet anders. Ik denk oprecht dat WIJ op FOK een betere voorspelling hadden kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet
Gracenote is heilig
Die heiligheid waren ze kwijt toen ze de estafette kans gaven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet
Gracenote is heilig
IQFoil is bij de mannen goud voorspeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:06 schreef Usert het volgende:
Zijn er ook nog medailles waar we vooralsnog verder lijken te komen dan verwacht? E-foiled lijken we er bijvoorbeeld goed voor te staan, maar was volgens mij geen voorspelde medaille?
Shit ik zie het ja. Nog niet ergens waar we een verloren medaille goed lijken te maken dus. Vooralsnog alleen bronzen en een zilveren misgelopen, wat minder impact heeft op medaillespiegelklassering.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
IQFoil is bij de mannen goud voorspeld.
Morgen staan er maar liefst 4 medailles vanuit de Gracenote voorspelling op het spel voor Nederland.quote:
Van der Poel kan prima uit de voeten op dit parcours en is een van de favorietenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:50 schreef Vincent_student het volgende:
Mathieu van der Poel bakte er helemaal niets van in de Tour de France. Zat meestal net als laatste voor de bezemwagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |