SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door OmniRocket op 25-07-2024 09:29:25 ]
#AD kwaliteit .quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:18 schreef tong80 het volgende:
Roeien (4)
Dubbel-twee (Mannen) - Broenink/Twellaar
Twee-zonder (Vrouwen) - Meester/Clevering
Dubbel-vier (Mannen) - Nederland
Lichte dubbel-twee - Karolien Florijn
Zal toch Skiff zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
#AD kwaliteit .
Het is of de skiff met Karolien Florijn of Lichte dubbel twee met Scheenaard/Veldhuis .... ff zoeken waar ik het kan vinden wat de juiste is
36 jaar na papa.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gezien de in het recente verleden behaalde resultaten verwacht ik dat ook.
met het wk vorig jaar was er 5 of 6x goud hoorde ik? Dan zit dit er zeker in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:18 schreef tong80 het volgende:
Roeien (4)
Dubbel-twee (Mannen) - Broenink/Twellaar
Twee-zonder (Vrouwen) - Meester/Clevering
Dubbel-vier (Mannen) - Nederland
Lichte dubbel-twee - Karolien Florijn
Dat weet ik ook wel. Het gaat me om Florijn. Dat is een gouden skiffeuze.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met het wk vorig jaar was er 5 of 6x goud hoorde ik? Dan zit dit er zeker in.
Echt totaal niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:50 schreef Vincent_student het volgende:
Mathieu van der Poel bakte er helemaal niets van in de Tour de France. Zat meestal net als laatste voor de bezemwagen.
Niet zoals vorig jaar in de Tour en toen werd een paar weken later wereldkampioen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:50 schreef Vincent_student het volgende:
Mathieu van der Poel bakte er helemaal niets van in de Tour de France. Zat meestal net als laatste voor de bezemwagen.
Meteen de eerste al ... Sorry, maar, wat? McLaughlin is daar torenhoog favoriet. Moeilijk serieus te nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:07 schreef OmniRocket het volgende:
Goud (16)
Atletiek (1)
400m horden - Femke Bol
Ok, niet altijd dan. Maar ik zag bij etappes dat hij helemaal achteraan fietste en daarbij ook nog vertellen dat ze de Tour de France anders moeten doen. Als veldrijder is hij dè man, maar als wegrijder zie ik hem niet zo snel een medaille halen.quote:
Dude je hebt echt geen idee waar je het over hebt, echt nul. Je hebt ergens iets gelezen en op basis daarvan maak je nu in 1 zin al drie foute conclusies.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ok, niet altijd dan. Maar ik zag bij etappes dat hij helemaal achteraan fietste en daarbij ook nog vertellen dat ze de Tour de France anders moeten doen. Als veldrijder is hij dè man, maar als wegrijder zie ik hem niet zo snel een medaille halen.
Maar als hun algoritme de afgelopen wedstrijden, WKs etc in beschouwing neemt is het niet gek dat je bij Bol uitkomt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Meteen de eerste al ... Sorry, maar, wat? McLaughlin is daar torenhoog favoriet. Moeilijk serieus te nemen.
Ik weet niet wat voor algoritme ze hebben, maar hoewel Bol zich wel verbeterde liep McLaughlin dit seizoen veruit het snelst.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar als hun algoritme de afgelopen wedstrijden, WKs etc in beschouwing neemt is het niet gek dat je bij Bol uitkomt.
Gloeiende McLovin loopt 1x in de 4 jaar een wedstrijd om goud op te halen.
Resultaten van grote toernooien etc. Ze kijken niet naar tijden volgens mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor algoritme ze hebben, maar hoewel Bol zich wel verbeterde liep McLaughlin dit seizoen veruit het snelst.
Ja, dan kun je op zoiets uit komen. Nou ja, hopelijk hebben ze het juist.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Resultaten van grote toernooien etc. Ze kijken niet naar tijden volgens mij.
Volgens mij liggen we op zowel team als individueel vrij ver achter de verwachte medaille winnaars. Tenzij team GB heel erg afhankelijk was van Dujardin lijkt mij dat niet heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:51 schreef byah het volgende:
We gaan bij dressuur ook nog wel wat medailles halen.
We lagen op koers voor brons, zonder Dujardin kan dat zomaar zilver of meer worden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij liggen we op zowel team als individueel vrij ver achter de verwachte medaille winnaars. Tenzij team GB heel erg afhankelijk was van Dujardin lijkt mij dat niet heel waarschijnlijk.
Volgens Eurodressage lagen we behoorlijk achter:quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:00 schreef byah het volgende:
[..]
We lagen op koers voor brons, zonder Dujardin kan dat zomaar zilver of meer worden.
okquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Het gaat me om Florijn. Dat is een gouden skiffeuze.
Best bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:44 schreef OmniRocket het volgende:
Bij het hockey hebben zowel de heren als de dames (beiden goud) een groepswedstrijd te spelen.
quote:2de Hockey League 2024 (Australië wint)
3de WK 2023 (1 Duitsland, 2 België)
Laatste WK titel: 1998
Laatste WK finale: 2018
Laatste OS titel: 2000
Laatste OS finale: 2012
Dat kan na 24 uur niet meer. Jaren geleden wiste Speedcore al zijn posts. Daarna werd er een maatregel ingevoerd waardoor je na 24 uur niet meer kunt wissen of veranderen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef OmniRocket het volgende:
Ik was Simon van Dorp nog vergeten. Zilver. Nu in actie in de series.
In de skiff ipv lichte dubbel twee.
Waarom kan ik de OP niet meer aanpassen?
In 2021 kon ik de op steeds updatenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kan na 24 uur niet meer. Jaren geleden wiste Speedcore al zijn posts. Daarna werd er een maatregel ingevoerd waardoor je na 24 uur niet meer kunt wissen of veranderen.
Dan weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In 2021 kon ik de op steeds updaten
Tijdrit - Ellen van Dijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:47 schreef trein2000 het volgende:
4 x 100m vrije slag (vrouwen) - Nederland
Die kun je vast schrappen.
Er gaan ook ongetwijfeld medailles gehaald worden die niet in deze lijst staan. Al vraag ik me wel een beetje af waar die zouden moeten komen, want de meeste kanshebbers staan ook al op een medaille ingeschaaldquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja dat waren er 2 waar je precies ziet waarom zo'n voorspelmodel kut is. 4x100 sloeg nergens op (al had een finale wel gemogen) en Van Dijk nemen ze de blessure totaal niet mee.
Voor verstandige voorspellingen verwijs ik naar Mex' Olympisch land van de dag!
We hebben behoorlijk effectief geschroeid afgelopen WKs. Eerste wat ik zou noemen is boogschieten maar dat valt dus al af qua teamsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er gaan ook ongetwijfeld medailles gehaald worden die niet in deze lijst staan. Al vraag ik me wel een beetje af waar die zouden moeten komen, want de meeste kanshebbers staan ook al op een medaille ingeschaald
Ik heb geen getallen genoemd, maar 4 roeigoud moet kunnen en dan kom je op ongeveer 11-12 goud uit als het allemaal een beetje oke valt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er gaan ook ongetwijfeld medailles gehaald worden die niet in deze lijst staan. Al vraag ik me wel een beetje af waar die zouden moeten komen, want de meeste kanshebbers staan ook al op een medaille ingeschaaldIk ga je topic lezen!
Qua goud verwacht ik sowieso eigenlijk niet meer dan 10, tenzij nagenoeg alles goed valt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen getallen genoemd, maar 4 roeigoud moet kunnen en dan kom je op ongeveer 11-12 goud uit als het allemaal een beetje oke valt.
Buiten roeien is alleen Lavreijsen een redelijk zekerheidje, dat maakt het wel lastig. Als alles valt straks een hoop goud, maar als het tegen zit kun je ook in de enkele cijfers terecht komen.
We kunnen niet concurreren met Australië, Verenigde Staten joh.quote:Zwemmen (1)
4 x 100m vrije slag (v) - De zwemsters zwommen de 9e tijd in de series en haalden daarmee de finale niet.
was, zeker achteraf, een rare voorspellingquote:Op zondag 28 juli 2024 08:26 schreef Nober het volgende:
Zilver
[..]
We kunnen niet concurreren met Australië, Verenigde Staten joh.
quote:Tessa Giele, Kim Busch, Sam van Nunen en wereldkampioene Marrit Steenbergen zwommen de negende tijd (3.36,78), terwijl de beste acht doorgingen.
Steenbergen, Busch, Janna van Kooten en Kira Toussaint werden in februari in Doha in een zwak deelnemersveld verrassend wereldkampioen. Hun 3.36,61 was toen al duidelijk langzamer dan de 3.35,41 waarmee de ploeg een jaar eerder als zesde eindigde op de WK in Japan.
Snap niet dat Gracenote voornamelijk kijkt naar behaalde resultaten i.p.v. tijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was, zeker achteraf, een rare voorspelling
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |