uhuh surequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dat moet je aan mijn spellingscorrectie vragen.
hebben ze in 2017 een klein beetje gedaan met de slimsten tegen de restquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind het een leuk programma/concept en denk vaak; doe het eens met onbekende Nederlanders
Nou, daar gaat het zo wel naartoe
Oh, dat weet ik helemaal niet meer, okeequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze in 2017 een klein beetje gedaan met de slimsten tegen de rest
Lijkt me het type dat tot 4 uur in de ochtend met de lokale barman zit aan te pappen. Die net niet aantrekkelijke laatste optie die om dat tijdstip ineens heel knap lijkt tot je er naast wakker wordt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat zij zo’n extraverte kwebbelkous zou zijn, maar ken haar alleen van het journaal. Wel een beetje irritant ook.
Hij had er deze aflevering ook totaal zin meer in. Hij zat erbij als een zoutzak. Hij is nooit meer over de eerste aflevering heen gekomen toen hij door een simpel antwoord die hij niet gaf net geen slimste mens werd. Sindsdien stortte hij in.quote:
Wel lekker koel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
ik zit in het vondelpark, ik ben een beetje dronken
ja dat was raoul heertje die de nummers van acda en de munnik belachelijk maaktequote:
ja of niet nietquote:
niet doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |