SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Zonder wrijving geen glans
Jahoor. De vraag is alleen waarin?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEBBEN WE ER WEER ALLEMAAL HEEL VEEL ZIN IN ?
Wattenschijfje is een wolf in schaapskleding.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yolo
[..]
Gevaarlijk die wattenschijfje
Groenvoer lust ik
[..]
Die hele bende bij Thijzquote:
ieuwliedepeeliequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Die melk van gisterenDie stond nog op m'n nachtkastje maar vanmorgen was het een dikke klont met helder vocht eronder
In het levenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. De vraag is alleen waarin?
ik zal er goed op letten als ik wattenschijfje een keer tegen komquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje is een wolf in schaapskleding.
Ziet er zo lief en schattig uit, maar ondertussen
[..]
Die hele bende bij Thijz
Oh myquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Die melk van gisterenDie stond nog op m'n nachtkastje maar vanmorgen was het een dikke klont met helder vocht eronder
Ja, die kan je nu dus wel weggooien. Of je maakt er yoghurt van.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Alle topkoks zijn mannen, en die zijn vaak stuurs en vierkant dominant staan strak van de drugs ook nog.
Op Miss meecro-wah-vayna dan maar die moet het van haar volle Amsterdams Hebreeuwse borsten en snaakse blik hebben.
Ik heb het hele pak weggetieftquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die kan je nu dus wel weggooien. Of je maakt er yoghurt van.
Oh jakkes, gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Een fijne collega is vandaag overleden, longkanker, 3 weken geleden nog mee gewerkt.
Echt heel snel gegaan
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Een fijne collega is vandaag overleden, longkanker, 3 weken geleden nog mee gewerkt.
Echt heel snel gegaan
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Jeetjequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Stoppen met roken uit respect voor hem en voor je eigen lichaam.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Gecondoleerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Dat kan niet, jij zit bij Camrynquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal er goed op letten als ik wattenschijfje een keer tegen kom
Dus jij houdt witte en bruine caafs gescheiden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij zit bij Camryn
Dimmy zou trots op haar zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij houdt witte en bruine caafs gescheiden?
oh wat naar Karzaiquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Tot 1958 in Brussel deden we dit met bruine mensen ook in dierentuinen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neen, die zitten gemengdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de fratsen van Leopold in de Congoquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot 1958 in Brussel deden we dit met bruine mensen ook in dierentuinen.
Soort van dubbelvla?quote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Daar was weinig aan het handje toch?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de fratsen van Leopold in de Congo
Ik had eigenlijk op een "whiepend voor witlof" gehoopt.quote:
mag ik niet af en toe los rond lopen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij zit bij Camryn
Nee toen nog niet, hij kwakkelde wel al met zijn gezondheid en was slecht ter been.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar KarzaiGecondoleerd.
Dat is echt bizar snel. Wist je collega het toen al?
De fuckquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee toen nog niet, hij kwakkelde wel al met zijn gezondheid en was slecht ter been.
Was een aardige brombeer, rip
Oh damn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee toen nog niet, hij kwakkelde wel al met zijn gezondheid en was slecht ter been.
nou naar zegquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gecondoleerd ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen dinsdag was de begrafenis van mijn oom. Was al tijden aan het sukkelen met zijn gezondheid, maar afgelopen zaterdag toch plots overleden (in z'n slaap). Vanwege vakantie er alleen niet bij kunnen zijn.
oh, bah.. gecondoleerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Echt heel snel gegaan
Das wel het mooiste toch, in je slaap er tussenuit piepen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen dinsdag was de begrafenis van mijn oom. Was al tijden aan het sukkelen met zijn gezondheid, maar afgelopen zaterdag toch plots overleden (in z'n slaap). Vanwege vakantie er alleen niet bij kunnen zijn.
Echt heel snel gegaan
Denk dat we daar allen voor tekenen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel het mooiste toch, in je slaap er tussenuit piepen.
Ja alleen niet vanavond al ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat we daar allen voor tekenen.
tja, dat heb je niet in de handquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja alleen niet vanavond al ofzo.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bruine zijn om je reet af te vegen?
quote:
Jawel, beetje popcornen enzoquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag ik niet af en toe los rond lopen?
Liever niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja alleen niet vanavond al ofzo.![]()
Ja goed ideequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naar je chef: hoeoeoeoeoeoeoeoeoe zo zijn de bananen op?!
Nee, moet eerst bootcampquote:
Ik was toen ik klein was bang om dood te gaan aan hartklachten. Was een buurman/jongen die was 18 jaar en hebben ze dood gevonden in de (donkere) straat nadat die al uren dood was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever niet.
Was vroeger wel bang om te overlijden. Kwam vooral door een aantal ouderen in mijn omgeving die er ernstig aan toe waren. Laatste jaren alleen maar lijden, konden niks meer behalve zitten of liggen.
Misschien komt het door bovenstaande maar bij dit soort situaties wordt ook vaak de waarheid verzwegen. Toch depressief geweest; of ghb gebruik en dergelijke. Kan he, een spontane hartfalen is 9/10 tijdens inspanning.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar geleden is een oud-studiegenootje aan onbekende hartklachten overleden in z'n slaap. Was verder kerngezond, sportte veel, in de 30. Werd gewoon op een ochtend niet meer wakker. Dat vind ik dus doodeng want ik word pas na drie dagen gevonden ofzo
Lastig op die leeftijd wat je wel en niet kunt handelen. Soms wil je mensen beschermen tegen zulke zaken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was toen ik klein was bang om dood te gaan aan hartklachten. Was een buurman/jongen die was 18 jaar en hebben ze dood gevonden in de (donkere) straat nadat die al uren dood was.
Spontane hartklachten zeiden mijn ouders, dus dacht ik toen ik zou toch ook niet?
Pas jaren later hoorde ik dat die zwaar drugs gebruikte en daaraan is overleden. Godver hadden ze dat maar gewoon gezegd had ik met mijn 9 jr prima kunnen handelen.
Nee hij bleek een hartaandoening te hebben waar hij nooit iets van had gemerkt of er nooit naar heeft laten kijken in elk geval.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien komt het door bovenstaande maar bij dit soort situaties wordt ook vaak de waarheid verzwegen. Toch depressief geweest; of ghb gebruik en dergelijke. Kan he, een spontane hartfalen is 9/10 tijdens inspanning.
Je aluhoedje zit weer lekker strak vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien komt het door bovenstaande maar bij dit soort situaties wordt ook vaak de waarheid verzwegen. Toch depressief geweest; of ghb gebruik en dergelijke. Kan he, een spontane hartfalen is 9/10 tijdens inspanning.
Bifi in de ochtend?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu hdp aan een XXL bifi en verwenkoffie (niet samen).
...het is 4EBE.quote:
Ik zou ook echt alleen op werk gemist worden tot morgenavondquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar geleden is een oud-studiegenootje aan onbekende hartklachten overleden in z'n slaap. Was verder kerngezond, sportte veel, in de 30. Werd gewoon op een ochtend niet meer wakker. Dat vind ik dus doodeng want ik word pas na drie dagen gevonden ofzo
Raar is dat, hč?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Je leest toch ook weleens van een fokker die ineens is omgevallenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar is dat, hč?
Had ook een jongen, mijn leeftijd. Was assistent bij een vak en kwam niet meer opdagen. Vonden ze een paar dagen later in zijn studentenkamer, nadat huisgenoten een stank hadden opgemerkt.
22 geworden.
Gingen natuurlijk allerlei geruchten, want hoe vaak gebeurt dit nou?
ze doopt 'm vast ook in de verwenkoffiequote:
nee hoor. als je hier een dag niet komt klagen valt dat ook opquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ook echt alleen op werk gemist worden tot morgenavond
Als je hier een dag niet post dan gaan we ons wel zorgen maken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik klaag nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:54 schreef dud0r het volgende:
nee hoor. als je hier een dag niet komt klagen valt dat ook op
Je denkt altijd, dit gaat mij niet gebeuren. Maar raak daar steeds minder van overtuigd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je leest toch ook weleens van een fokker die ineens is omgevallen
Ik denk juist 'waarom zou het mij niet overkomen'quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je denkt altijd, dit gaat mij niet gebeuren. Maar raak daar steeds minder van overtuigd.
Ik moet zoiets regelen als Airwin dat mijn PC zichzelf wist als ik dood blijk te zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:55 schreef Nizno het volgende:
en hierom heb ik dus een uitwisbaar notitieboekje met allemaal inloggegevens, polisnummers etc in huis liggen zodat als ik plotseling weg ben dan ze in elk geval mijn troep kunnen regelen.
En dan voel je ineens een steek rondom je hartstreek als je 's avonds op de bank ligt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk juist 'waarom zou het mij niet overkomen'
dat heb ik niet nodig. heb geen dingen op de laptop die ze niet mogen zien/wetenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet zoiets regelen als Airwin dat mijn PC zichzelf wist als ik dood blijk te zijn.
Nou ja die kans is natuurlijk relatief gezien heel klein. Kans is groter dat het je niet gebeurt op deze leeftijdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik de main character ben toch.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zou niet direct gemist worden want vrijquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?quote:
Je verzameling hentai spellen met dubieuze karakters?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet zoiets regelen als Airwin dat mijn PC zichzelf wist als ik dood blijk te zijn.
Precies. Gewoon minder gaan werken en meer gaan genieten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook wel een relax einde ad struggle die leven heet.
Dus leef je mooiste leven nu, morgen ben je er misschien niet meer.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. Gewoon minder gaan werken en meer gaan genieten.
dat is waar, prioriteiten stellen.quote:
Voor jezelf wel, denk ik. Voor je partner die ernaast ligt, lijkt me dat wel een eng iets.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel het mooiste toch, in je slaap er tussenuit piepen.
"Gut, heerlijk geslapen vannacht zo zonder dat gesnurk en gedraai".quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor jezelf wel, denk ik. Voor je partner die ernaast ligt, lijkt me dat wel een eng iets.
Ik check af en toe nog wel of er ademhaling isquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Gut, heerlijk geslapen vannacht zo zonder dat gesnurk en gedraai".
Ik zie het al voor me dat ik op maandag naar kantoor ben geweest en vervolgens 's nachts kom te overlijden en dat mijn collega's op donderdag zich gaan afvragen waar ik blijf. (dinsdag en woensdag zijn mijn thuiswerkdagen).quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik zo veel zou klagen kan je vast wel vrij makkelijk iets vinden in de topics van gisteren.quote:
Deed ik erg vaak de eerste maanden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik check af en toe nog wel of er ademhaling is
Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zal ik dat ook wel ieder kwartier doen.
Lekker peggen.quote:
Door jouw naam heb ik nu trek in een kaneelbroodje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed ik erg vaak de eerste maanden.
Kan geen toeval zijn dat je dit tijdens het puntmutsenuurtje post.quote:
Dat lijkt me ook wel iets.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Graag gedaan. Vers uit de oven, hmmmquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Door jouw naam heb ik nu trek in een kaneelbroodje.
Hangen ze er nog steeds nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:11 schreef Ama het volgende:
Voorbereidingen treffen om gordijnen op te hangen.
Lol, van wanneer is deze, net na de eerste Deadpool toevallig?quote:
Is met franse slag.quote:
Ik mag niks zeggen eigenlijk want ik zou m'n boekenkast twee maanden geleden uitmesten.quote:
Ja top zo want ook geen zin om met de zon vol in mijn bek dat te doen.quote:
gelijk een likje verf als je dan toch bezig bentquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
Het was ook echt te warm om daar bezig te gaan. Moet kozijn ook goed schoonmaken en wellicht raam ook meteen even.
Dat is niet nodig daar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk een likje verf als je dan toch bezig bent
Is je airco al voorbij gekomen ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn dat je dit tijdens het puntmutsenuurtje post.
Maar dan moet dat gordijn wéér wachten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk een likje verf als je dan toch bezig bent
Neequote:Op donderdag 25 juli 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je airco al voorbij gekomen ?
Airco met puntmuts?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan moet dat gordijn wéér wachten.
Ik nu ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie 'm al langsrollen met z'n petje.
ik ga geen topic terug lezen maar ik weet vrij zeker dat je wat te klagen had gisteren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik zo veel zou klagen kan je vast wel vrij makkelijk iets vinden in de topics van gisteren.
zat die niet goed vast dat die uit zichzelf langs komt?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
yup hij was aan het klagen dat 4ebe zijn flex gemist hadquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga geen topic terug lezen maar ik weet vrij zeker dat je wat te klagen had gisteren.
Of niet dan @:nizno
quote:[..]
zat die niet goed vast dat die uit zichzelf langs komt?
Ik wist wel dat er geklaagd was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup hij was aan het klagen dat 4ebe zijn flex gemist had
[..]
Het werd al in het absurde getrokken, maar dit slaat echt allesquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup hij was aan het klagen dat 4ebe zijn flex gemist had
[..]
Soort extremistische Smurfen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Er staan hier ergens kleine knuffels met puntmutsen in de gang
Er is niet geklaagd, ik maakte er juist een uitdaging van om die flex dusdanig subtiel te maken dat 4EBE hem zou missen, dat is geluktquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er geklaagd was.
Een dag niet geklaagd is een dag geen VOCHTIG POESJE
quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Echt niets is zo irritant als geen antwoord krijgen als je iemand een berichtje hebt gestuurd met een simpele vraag
Wij van de 'gewoon netjes zo snel mogelijk in ieder geval erkenning van de vraag geven'-beweging zijn een uitstervend ras volgens mij.
Lol, wanneer de aanwijzingen meer vragen oproepen dan ze beantwoorden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:25 schreef Nizno het volgende:
ik heb illegaal mijn brood gesmeerd!!![]()
gewoon op het aanrecht boter op brood gedaan, dat zal ze leren.
[ afbeelding ]
Fijn dat je binnen een dag reageertquote:
Nou wil ik ook weten wat pegging is maar als ik het ga opzoeken trek ik de statistieken scheefquote:
Dat je als man genomen wordt door een vrouw met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wil ik ook weten wat pegging is maar als ik het ga opzoeken trek ik de statistieken scheef
En waarom wil iedereen dat graag weten?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je als man genomen wordt door een vrouw met een voorbinddildo.
ik ook maar dat staat er niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, wanneer de aanwijzingen meer vragen oproepen dan ze beantwoorden.
(Ja, ik snap dat ze bedoelen dat het niet bedoeld is om mee te bakken)
je gaat me niet vertellen dat je gordijnen 24/7/52 dicht hebt he?!?!quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:28 schreef Ama het volgende:
Tering mag wel vaker gordijnen keer openen. Heftig.
Deadpool 3 trailer grapje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom wil iedereen dat graag weten?![]()
Sommige delen van het openbare leven gaan echt volledig aan mij voorbij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deadpool 3 trailer grapje waarschijnlijk.
uhuh, zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niet geklaagd, ik maakte er juist een uitdaging van om die flex dusdanig subtiel te maken dat 4EBE hem zou missen, dat is gelukt
Geen enkel idee.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom wil iedereen dat graag weten?![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deadpool 3 trailer grapje waarschijnlijk.
Ik heb die trailer zelf ook niet gezien, maar aangezien die film dit weekend in premičre gaat en ze er in een eerdere film ķķk aan refereerden, lag 'ie voor de hand.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige delen van het openbare leven gaan echt volledig aan mij voorbij.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:28 schreef Ama het volgende:
Tering mag wel vaker gordijnen keer openen. Heftig.
Ik weet alleen dat de UAE Dirham "pegged" is aan de US Dollar, wat betekent dat ze onderling een vaste wisselkoers hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb die trailer zelf ook niet gezien, maar aangezien die film dit weekend in premičre gaat en ze er in een eerdere film ķķk aan refereerden, lag 'ie voor de hand.
draait al sinds gisteren!quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb die trailer zelf ook niet gezien, maar aangezien die film dit weekend in premičre gaat en ze er in een eerdere film ķķk aan refereerden, lag 'ie voor de hand.
klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja geld. Geld interesseert jullie dan weer geen biet waarschijnlijk
In filmtermen is dat "dit weekend".quote:
wauw!!!!!!quote:
ben je weer aan het klagen dat je je gelijk niet krijgtquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:4everblackeyed kan dit bevestigen
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je weer aan het klagen dat je je gelijk niet krijgt
Whehehe.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je weer aan het klagen dat je je gelijk niet krijgt
Alleen om uit te geven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Eh, mijn interesses liggen elders.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de UAE Dirham "pegged" is aan de US Dollar, wat betekent dat ze onderling een vaste wisselkoers hebben.
Dus de Dirham is zegmaar voorgebonden bij de Dollar.
In mijn slaapkamer wel. Woon beneden met slaapkamer aan straatkant.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je gordijnen 24/7/52 dicht hebt he?!?!
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, mijn interesses liggen elders.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
oke dan leer maar eens luchtenquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer wel. Woon beneden met slaapkamer aan straatkant.
Vitragequote:Op donderdag 25 juli 2024 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer wel. Woon beneden met slaapkamer aan straatkant.
Heb 24/7 daar een raampje open dus zal wel meevallen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan leer maar eens luchten
ongezond vrouwmens!
Daarom doe ik ze in de woonkamer en in deze kamer ook wel open.quote:
Als het op m'n bankrekening staat wel hoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Gordijn dicht zegt toch niets over het raam?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan leer maar eens luchten
ongezond vrouwmens!
Ja en volgens @IJsdraakje heeft dat ding ook een puntmuts opquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga geen topic terug lezen maar ik weet vrij zeker dat je wat te klagen had gisteren.
Of niet dan @:nizno
[..]
zat die niet goed vast dat die uit zichzelf langs komt?
een raampje open achter een dicht gordijn....quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb 24/7 daar een raampje open dus zal wel meevallen.
Ja lekker boeiend, ik ga niet steeds gordijn open en dichtdoen daar. Wil gewoon omkleden zonder erbij na te denken enz.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
een raampje open achter een dicht gordijn....
EEN WII IS NIET HETZELFDE!!
Helemaal niet geluktquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niet geklaagd, ik maakte er juist een uitdaging van om die flex dusdanig subtiel te maken dat 4EBE hem zou missen, dat is gelukt
een raampje open achter een gordijn dat nooit open gaat is mogelijk nog erger... stofnesten hopen zich op achter het gordijn en allesquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gordijn dicht zegt toch niets over het raam?
Ik dacht er serieus over na of ik dit wel kon posten aangezien het woord "woke" op het plaatje te vinden is en de vorige keer dat ik iets met "woke" postte een dik drama werd terwijl ik er niet eens wat mee bedoeldequote:Op donderdag 25 juli 2024 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn dat je dit tijdens het puntmutsenuurtje post.
Hoe vaak kleed je je omquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend, ik ga niet steeds gordijn open en dichtdoen daar. Wil gewoon omkleden zonder erbij na te denken enz.
weer geklaag dat je je zin niet krijgtquote:
Nee neequote:
Ja dat heb ik door maar gewoon wat vaker schoonmaken daar lost het probleem ook wel op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:44 schreef Nizno het volgende:
stofnesten hopen zich op achter het gordijn en alles
Tussen 10 en 11 mag het.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht er serieus over na of ik dit wel kon posten aangezien het woord "woke" op het plaatje te vinden is en de vorige keer dat ik iets met "woke" postte een dik drama werd terwijl ik er niet eens wat mee bedoelde
Ja jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht er serieus over na of ik dit wel kon posten aangezien het woord "woke" op het plaatje te vinden is en de vorige keer dat ik iets met "woke" postte een dik drama werd terwijl ik er niet eens wat mee bedoelde
Und? Dan blijft dat achter het gordijn hangen in plaats van dat alles je kamer in wappert.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
een raampje open achter een gordijn dat nooit open gaat is mogelijk nog erger... stofnesten hopen zich op achter het gordijn en alles
gewoon eens per week als je je bedje smorgens netjes open hebt gemaakt de gordijnen openen en dan doe je ze savonds voor je op bed gaat weer dicht...quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat heb ik door maar gewoon wat vaker schoonmaken daar lost het probleem ook wel op.
Ja precies, dat soort postsquote:
En dan de achterdeur open zodat het goed doorwaait. Kan zo ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Und? Dan blijft dat achter het gordijn hangen in plaats van dat alles je kamer in wappert.
ongezond vrouwmensquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Und? Dan blijft dat achter het gordijn hangen in plaats van dat alles je kamer in wappert.
Dit is trouwens wel klote als ik ben vergeten m'n ondergoed mee te nemen naar de badkamer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn slaapkamer zit aan de galerijkant maar het eerste wat ik 's ochtends doe is bed opmaken en gordijnen open gooien
badjas in de douche hangenquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel klote als ik ben vergeten m'n ondergoed mee te nemen naar de badkamer.
Ik mis het probleem.quote:
okequote:
ik heb plakfolie op ramen van slaap en logeerkamer.. maar die van logeerkamer staat bijna standaard op bijna kiepstand dus dat folie helpt niet echt tegen inkijk... vandaar dat ik ook maar badjas in de douche heb gehangenquote:
Ja of gewoon de hele dagquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Het is volgens mij wel gezond ofzo als je je slaapkamer elke ochtend even een kwartiertje laat luchten.
Hier staat het raam altijd open.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Het is volgens mij wel gezond ofzo als je je slaapkamer elke ochtend even een kwartiertje laat luchten.
toen ik in deventer woonde redde ik dat dus niet in de ochtend... dus gan gewoon eens per week even de hele dag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
en de gordijnen er over 365 dpj dicht?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier staat het raam altijd open.
Oh, foei.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:25 schreef Nizno het volgende:
ik heb illegaal mijn brood gesmeerd!!![]()
gewoon op het aanrecht boter op brood gedaan, dat zal ze leren.
[ afbeelding ]
Staan altijd open, tenzij blafheet, dan gaan ze voor we weggaan dicht en weer open als het buiten koeler is dan binnen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
KIEEEEEEEPquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Raam van de slaapkamer staat hier standaard open op kiep
Tenzij moesson-seizoen icm horizontale regen
ik kan dat!quote:
Nee, naar goed Brabants gebruik wel de rolluiken dicht.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de gordijnen er over 365 dpj dicht?
KIEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tenzij moesson-seizoen icm horizontale regen
Zou het op je brood smeren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan dat!
ben trots op mezelf... gewoon illegaal op het aanrecht smeren
ja ik stofzuig mn hordeur bij de achterdeur gewoon soms... is ernstig hoeveel daar in blijft hangenquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En dus zonder gordijn, want dat zit op het uitzetraam, maar wel met hor. En die vangt ook stof.
Daar heb ik echt de energie niet voor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik stofzuig mn hordeur bij de achterdeur gewoon soms... is ernstig hoeveel daar in blijft hangen
das te normaalquote:
ik ook niet, daarom staat er somsquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik echt de energie niet voor.
Haags kan niet koken, nog geen theewater.quote:
Jaloezie is een slechte eigenschap.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Haags kan niet koken, nog geen theewater.
daarom vindt hij andere mannen die wel kunnen koken niet leuk want dan valt zijn eigen falen op
Hoe zit het met je jaliefgevoel dan?quote:
Ik ben inderdaad meer van de gordijnenquote:
ik blijf dat woord raar vinden.quote:
luxaflex?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blijf dat woord raar vinden.
jaloers, jaloezie jaloezieën
KIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja dan staat ie op broccoli-gehaktquote:Tenzij moesson-seizoen icm horizontale regen
plizeegordijnquote:
*maakt aantekeningen*quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier staat het raam altijd open.
Daarom gewoon bier drinken, thee is voor zieke mensenquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Haags kan niet koken, nog geen theewater.
daarom vindt hij andere mannen die wel kunnen koken niet leuk want dan valt zijn eigen falen op
mn watte?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe zit het met je jaliefgevoel dan?
Dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben zelf beneden voor de plisse gegaan!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad meer van de gordijnen
Het omgekeerde van jaloezie, wordt vooral gebruikt in polyamoreuze kringenquote:
neeloeblindquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het omgekeerde van jaloezie, wordt vooral gebruikt in polyamoreuze kringen
is dat een soort gunfactor of zo dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een dag niks geleerd is een dag niet geleefd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het jaliefgevoel of compersie is een gevoel van gelukzaligheid, dat een mens ervaart wanneer hij of zij ziet dat een partner of geliefde gelukkig is met een derde persoon. Het jaliefgevoel is nauw verbonden met polyamorie en wordt vaak gezien als het tegenovergestelde van jaloezie. Wikipediaquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat een soort gunfactor of zo dan?
Dat heb ik absoluut niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat een soort gunfactor of zo dan?
Is voor de cucks.quote:is een gevoel van gelukzaligheid, dat een mens ervaart wanneer hij of zij ziet dat een partner of geliefde gelukkig is met een derde persoon.
Ook zo'n verhaal waar in mijn leven een grote N.V.T. bij staat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het jaliefgevoel of compersie is een gevoel van gelukzaligheid, dat een mens ervaart wanneer hij of zij ziet dat een partner of geliefde gelukkig is met een derde persoon. Het jaliefgevoel is nauw verbonden met polyamorie en wordt vaak gezien als het tegenovergestelde van jaloezie. Wikipedia
Nee, da's weer anders dacht ik.quote:
samequote:Op donderdag 25 juli 2024 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zo'n verhaal waar in mijn leven een grote N.V.T. bij staat.
als je cuck bent ben je toch juist niet blij dat je vrouw met anderen het bed deelt?quote:
Oh ja, die moet ik ook een keer schoonmaken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
, maar wel met hor. En die vangt ook stof.
Nou, ja, niet helemaal. Het "je vrouw door een ander laten nemen (terwijl je toekijkt)" is juist wat de cucks blij maakt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je cuck bent ben je toch juist niet blij dat je vrouw met anderen het bed deelt?
cuckquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je cuck bent ben je toch juist niet blij dat je vrouw met anderen het bed deelt?
ow dan is dat dus wel dat een cuck jaliefgevoel kentquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, niet helemaal. Het "je vrouw door een ander laten nemen (terwijl je toekijkt)" is juist wat de cucks blij maakt.
Juist wel toch.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... dan gebruiken ze dat in een onlinenovel dat ik lees verkeerd..quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
cuck
A cuckold, or cuck for short, is a person who finds sexual pleasure in their partner having intercourse with people that are not him.
Meer een jageilgevoel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan is dat dus wel dat een cuck jaliefgevoel kent
ja blijkbaarquote:
ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het een rare term dat 'jaliefgevoel'.
Niet noodzakelijk toch?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan is dat dus wel dat een cuck jaliefgevoel kent
Ja, same.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ow om het even makkelijk te makenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als een buitenstaander je een cuck noemt, is dat meestal niet omdat je vrijwillig in die situatie zit, dat dan ook weer.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk toch?
Cuck = blij worden van het zien.
Jalief = blij worden van het zien dat je vrouw daar dan lol aan heeft.
quote:
quote:
Dus je hebt geleefd vandaag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een dag niks geleerd is een dag niet geleefd.
mijn dag wordt geleefd vandaag.... zit te wachten op een onderhoudsmeneer die ergens tussen 10 en 12 komtquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dus je hebt geleefd vandaag.
ik heb nog appelkoekenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb NU koffie maar VANAVOND komt Picnic pas gevulde koeken brengen. Hier gaat iets mis.
Ik wou net zeggen, dit geeft een deja vu-gevoel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn dag wordt geleefd vandaag.... zit te wachten op een onderhoudsmeneer die ergens tussen 10 en 12 komt
gelukkig was ik op tijd met nummer 2 vandaag
dus dan lijkt het in dat novel toch wel goed gebruikt te worden...quote:
Maar meestal als een buitenstaander je een cuck noemt, dan bedoelen ze meest ook niet de echte betekenis van een cuck, volgens mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als een buitenstaander je een cuck noemt, is dat meestal niet omdat je vrijwillig in die situatie zit, dat dan ook weer.
Ja shitquote:
ja joh..... dan krijg ik nog een dag ergens dat ze mijn veluxen gaan vervangen..quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dit geeft een deja vu-gevoel.
Klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar meestal als een buitenstaander je een cuck noemt, dan bedoelen ze meest ook niet de echte betekenis van een cuck, volgens mij.
Een rare emotie zelfs.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nah, dit valt niet onder kinks toch?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Een rare emotie zelfs.
Of ben ik nu aan het kinkshamen? Das niet de bedoeling natuurlijk
Ik had koek zonder koffie dus hemelsbreed gezien lijkt er wel iets te kloppenquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb NU koffie maar VANAVOND komt Picnic pas gevulde koeken brengen. Hier gaat iets mis.
Oh is het een emotie. Oh, dat had ik niet echt meegekregen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Een rare emotie zelfs.
Zo werkt het niet vriend.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had koek zonder koffie dus hemelsbreed gezien lijkt er wel iets te kloppen
Volgens mij noemen ze je dan gewoon een watje of iets in die trant.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar meestal als een buitenstaander je een cuck noemt, dan bedoelen ze meest ook niet de echte betekenis van een cuck, volgens mij.
ik ben blij voor degenen een partner weten te vinden die er hetzelfde in staat... zolang ze maar bij mijn deur weg blijven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Een rare emotie zelfs.
ik heb altijd koek zonder koffiequote:Op donderdag 25 juli 2024 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had koek zonder koffie dus hemelsbreed gezien lijkt er wel iets te kloppen
Ja, precies. Zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze je dan gewoon een watje of iets in die trant.
Daar heb ik dan weer geen problemen meequote:Op donderdag 25 juli 2024 11:20 schreef Nizno het volgende:
heb wel eens van die bivrouwen contact mee gehad... die mochten van hun vent dan ook met een vrouw want ja dat vond hij geil.. optieven. niet bij mij
zoals ik al zei... niet in mijn buurt...quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen problemen mee
Die mannen vinden dat alleen maar geil omdat ze hopen dat het een triootje wordt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij voor degenen een partner weten te vinden die er hetzelfde in staat... zolang ze maar bij mijn deur weg blijven.
heb wel eens van die bivrouwen contact mee gehad... die mochten van hun vent dan ook met een vrouw want ja dat vond hij geil.. optieven. niet bij mij
idemquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb alles zonder koffie eigenlijk.
mogelijk dat ze dat hopen... maar ook die gedachte... dikke no noquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mannen vinden dat alleen maar geil omdat ze hopen dat het een triootje wordt.
KSCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |