SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Zonder wrijving geen glans
Jahoor. De vraag is alleen waarin?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEBBEN WE ER WEER ALLEMAAL HEEL VEEL ZIN IN ?
Wattenschijfje is een wolf in schaapskleding.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yolo
[..]
Gevaarlijk die wattenschijfje
Groenvoer lust ik
[..]
Die hele bende bij Thijzquote:
ieuwliedepeeliequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Die melk van gisterenDie stond nog op m'n nachtkastje maar vanmorgen was het een dikke klont met helder vocht eronder
In het levenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. De vraag is alleen waarin?
ik zal er goed op letten als ik wattenschijfje een keer tegen komquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje is een wolf in schaapskleding.
Ziet er zo lief en schattig uit, maar ondertussen
[..]
Die hele bende bij Thijz
Oh myquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Die melk van gisterenDie stond nog op m'n nachtkastje maar vanmorgen was het een dikke klont met helder vocht eronder
Ja, die kan je nu dus wel weggooien. Of je maakt er yoghurt van.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Alle topkoks zijn mannen, en die zijn vaak stuurs en vierkant dominant staan strak van de drugs ook nog.
Op Miss meecro-wah-vayna dan maar die moet het van haar volle Amsterdams Hebreeuwse borsten en snaakse blik hebben.
Ik heb het hele pak weggetieftquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die kan je nu dus wel weggooien. Of je maakt er yoghurt van.
Oh jakkes, gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Een fijne collega is vandaag overleden, longkanker, 3 weken geleden nog mee gewerkt.
Echt heel snel gegaan
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Een fijne collega is vandaag overleden, longkanker, 3 weken geleden nog mee gewerkt.
Echt heel snel gegaan
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Jeetjequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Stoppen met roken uit respect voor hem en voor je eigen lichaam.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Gecondoleerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Dat kan niet, jij zit bij Camrynquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal er goed op letten als ik wattenschijfje een keer tegen kom
Dus jij houdt witte en bruine caafs gescheiden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij zit bij Camryn
Dimmy zou trots op haar zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij houdt witte en bruine caafs gescheiden?
oh wat naar Karzaiquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Tot 1958 in Brussel deden we dit met bruine mensen ook in dierentuinen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neen, die zitten gemengdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de fratsen van Leopold in de Congoquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot 1958 in Brussel deden we dit met bruine mensen ook in dierentuinen.
Soort van dubbelvla?quote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Daar was weinig aan het handje toch?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de fratsen van Leopold in de Congo
Ik had eigenlijk op een "whiepend voor witlof" gehoopt.quote:
mag ik niet af en toe los rond lopen?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij zit bij Camryn
Nee toen nog niet, hij kwakkelde wel al met zijn gezondheid en was slecht ter been.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar KarzaiGecondoleerd.
Dat is echt bizar snel. Wist je collega het toen al?
De fuckquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee toen nog niet, hij kwakkelde wel al met zijn gezondheid en was slecht ter been.
Was een aardige brombeer, rip
Oh damn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee toen nog niet, hij kwakkelde wel al met zijn gezondheid en was slecht ter been.
nou naar zegquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gecondoleerd ookquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen dinsdag was de begrafenis van mijn oom. Was al tijden aan het sukkelen met zijn gezondheid, maar afgelopen zaterdag toch plots overleden (in z'n slaap). Vanwege vakantie er alleen niet bij kunnen zijn.
oh, bah.. gecondoleerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef Karzai het volgende:
Echt heel snel gegaan
Echt heel snel gegaan
Das wel het mooiste toch, in je slaap er tussenuit piepen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen dinsdag was de begrafenis van mijn oom. Was al tijden aan het sukkelen met zijn gezondheid, maar afgelopen zaterdag toch plots overleden (in z'n slaap). Vanwege vakantie er alleen niet bij kunnen zijn.
Echt heel snel gegaan
Denk dat we daar allen voor tekenen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel het mooiste toch, in je slaap er tussenuit piepen.
Ja alleen niet vanavond al ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat we daar allen voor tekenen.
tja, dat heb je niet in de handquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja alleen niet vanavond al ofzo.![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bruine zijn om je reet af te vegen?
quote:
Jawel, beetje popcornen enzoquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag ik niet af en toe los rond lopen?
Liever niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja alleen niet vanavond al ofzo.![]()
Ja goed ideequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naar je chef: hoeoeoeoeoeoeoeoeoe zo zijn de bananen op?!
Nee, moet eerst bootcampquote:
Ik was toen ik klein was bang om dood te gaan aan hartklachten. Was een buurman/jongen die was 18 jaar en hebben ze dood gevonden in de (donkere) straat nadat die al uren dood was.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever niet.
Was vroeger wel bang om te overlijden. Kwam vooral door een aantal ouderen in mijn omgeving die er ernstig aan toe waren. Laatste jaren alleen maar lijden, konden niks meer behalve zitten of liggen.
Misschien komt het door bovenstaande maar bij dit soort situaties wordt ook vaak de waarheid verzwegen. Toch depressief geweest; of ghb gebruik en dergelijke. Kan he, een spontane hartfalen is 9/10 tijdens inspanning.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar geleden is een oud-studiegenootje aan onbekende hartklachten overleden in z'n slaap. Was verder kerngezond, sportte veel, in de 30. Werd gewoon op een ochtend niet meer wakker. Dat vind ik dus doodeng want ik word pas na drie dagen gevonden ofzo
Lastig op die leeftijd wat je wel en niet kunt handelen. Soms wil je mensen beschermen tegen zulke zaken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was toen ik klein was bang om dood te gaan aan hartklachten. Was een buurman/jongen die was 18 jaar en hebben ze dood gevonden in de (donkere) straat nadat die al uren dood was.
Spontane hartklachten zeiden mijn ouders, dus dacht ik toen ik zou toch ook niet?
Pas jaren later hoorde ik dat die zwaar drugs gebruikte en daaraan is overleden. Godver hadden ze dat maar gewoon gezegd had ik met mijn 9 jr prima kunnen handelen.
Nee hij bleek een hartaandoening te hebben waar hij nooit iets van had gemerkt of er nooit naar heeft laten kijken in elk geval.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien komt het door bovenstaande maar bij dit soort situaties wordt ook vaak de waarheid verzwegen. Toch depressief geweest; of ghb gebruik en dergelijke. Kan he, een spontane hartfalen is 9/10 tijdens inspanning.
Je aluhoedje zit weer lekker strak vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien komt het door bovenstaande maar bij dit soort situaties wordt ook vaak de waarheid verzwegen. Toch depressief geweest; of ghb gebruik en dergelijke. Kan he, een spontane hartfalen is 9/10 tijdens inspanning.
Bifi in de ochtend?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu hdp aan een XXL bifi en verwenkoffie (niet samen).
...het is 4EBE.quote:
Ik zou ook echt alleen op werk gemist worden tot morgenavondquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar geleden is een oud-studiegenootje aan onbekende hartklachten overleden in z'n slaap. Was verder kerngezond, sportte veel, in de 30. Werd gewoon op een ochtend niet meer wakker. Dat vind ik dus doodeng want ik word pas na drie dagen gevonden ofzo
Raar is dat, hč?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Je leest toch ook weleens van een fokker die ineens is omgevallenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar is dat, hč?
Had ook een jongen, mijn leeftijd. Was assistent bij een vak en kwam niet meer opdagen. Vonden ze een paar dagen later in zijn studentenkamer, nadat huisgenoten een stank hadden opgemerkt.
22 geworden.
Gingen natuurlijk allerlei geruchten, want hoe vaak gebeurt dit nou?
ze doopt 'm vast ook in de verwenkoffiequote:
nee hoor. als je hier een dag niet komt klagen valt dat ook opquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ook echt alleen op werk gemist worden tot morgenavond
Als je hier een dag niet post dan gaan we ons wel zorgen maken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik klaag nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:54 schreef dud0r het volgende:
nee hoor. als je hier een dag niet komt klagen valt dat ook op
Je denkt altijd, dit gaat mij niet gebeuren. Maar raak daar steeds minder van overtuigd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je leest toch ook weleens van een fokker die ineens is omgevallen
Ik denk juist 'waarom zou het mij niet overkomen'quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je denkt altijd, dit gaat mij niet gebeuren. Maar raak daar steeds minder van overtuigd.
Ik moet zoiets regelen als Airwin dat mijn PC zichzelf wist als ik dood blijk te zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:55 schreef Nizno het volgende:
en hierom heb ik dus een uitwisbaar notitieboekje met allemaal inloggegevens, polisnummers etc in huis liggen zodat als ik plotseling weg ben dan ze in elk geval mijn troep kunnen regelen.
En dan voel je ineens een steek rondom je hartstreek als je 's avonds op de bank ligt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk juist 'waarom zou het mij niet overkomen'
dat heb ik niet nodig. heb geen dingen op de laptop die ze niet mogen zien/wetenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet zoiets regelen als Airwin dat mijn PC zichzelf wist als ik dood blijk te zijn.
Nou ja die kans is natuurlijk relatief gezien heel klein. Kans is groter dat het je niet gebeurt op deze leeftijdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik de main character ben toch.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zou niet direct gemist worden want vrijquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter?quote:
Je verzameling hentai spellen met dubieuze karakters?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet zoiets regelen als Airwin dat mijn PC zichzelf wist als ik dood blijk te zijn.
Precies. Gewoon minder gaan werken en meer gaan genieten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook wel een relax einde ad struggle die leven heet.
Dus leef je mooiste leven nu, morgen ben je er misschien niet meer.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies. Gewoon minder gaan werken en meer gaan genieten.
dat is waar, prioriteiten stellen.quote:
Voor jezelf wel, denk ik. Voor je partner die ernaast ligt, lijkt me dat wel een eng iets.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das wel het mooiste toch, in je slaap er tussenuit piepen.
"Gut, heerlijk geslapen vannacht zo zonder dat gesnurk en gedraai".quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor jezelf wel, denk ik. Voor je partner die ernaast ligt, lijkt me dat wel een eng iets.
Ik check af en toe nog wel of er ademhaling isquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Gut, heerlijk geslapen vannacht zo zonder dat gesnurk en gedraai".
Ik zie het al voor me dat ik op maandag naar kantoor ben geweest en vervolgens 's nachts kom te overlijden en dat mijn collega's op donderdag zich gaan afvragen waar ik blijf. (dinsdag en woensdag zijn mijn thuiswerkdagen).quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik zo veel zou klagen kan je vast wel vrij makkelijk iets vinden in de topics van gisteren.quote:
Deed ik erg vaak de eerste maanden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik check af en toe nog wel of er ademhaling is
Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zal ik dat ook wel ieder kwartier doen.
Lekker peggen.quote:
Door jouw naam heb ik nu trek in een kaneelbroodje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed ik erg vaak de eerste maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |