SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Iewquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zag vandaag Vianetta Mint smaak in winkel
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Met het nieuwe topic kan ik officieel zeggen dat @:4EverBlackEyed de flex gemist heeft
Ja ongelooflijkquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aantal van die ransbakken hier zouden t eten
Dit vind ik erger dan de augurkenijsjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
euh....quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit vind ik erger dan de augurkenijsjes
WAARquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Oyquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aantal van die ransbakken hier zouden t eten
FLEX FLEX FLEXquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Nou, om toch de stempel te verdienen:
M'n slaapkamer is eindelijk genoeg afgekoeld om ook de aangrenzende ruimtes te kunnen koelen. Weg met die warmte in de muren
vraag je buren dan gewoon de sauna uit te doenquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:34 schreef Nattekat het volgende:
M'n slaapkamer is eindelijk genoeg afgekoeld om ook de aangrenzende ruimtes te kunnen koelen. Weg met die warmte in de muren
Mister Nattekat, tear down that wall!quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Heb het goedgemaakt met bovenstaande reactiequote:Op woensdag 24 juli 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Met het nieuwe topic kan ik officieel zeggen dat @:4EverBlackEyed de flex gemist heeft
Ze weigeren, dus ik heb gewoon de airco op ze gericht nu. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
vraag je buren dan gewoon de sauna uit te doen
Ja, zou etenquote:
Nee, een gemiste kan je niet goed maken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb het goedgemaakt met bovenstaande reactie
Laterquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:37 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken..
gute nacht freunde
Echt welquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, een gemiste kan je niet goed maken.
Nou nee.quote:
Zal wel weer niet in Nederland te krijgen zijnquote:
Woont @Wereldgozer in het buitenland?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer niet in Nederland te krijgen zijn![]()
Waarom heb jij eik mcgrath weggejaagd?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik trouwens wel zeggen dat ik Vienetta niet zo heel lekker vind, maar dat ik MINT wel zou willen proberen
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom heb jij eik mcgrath weggejaagd?
Omdat het kanquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom heb jij eik mcgrath weggejaagd?
Vienetta-ijs noem ik altijd Henk en Ingrid-ijs, stond vroeger altijd bij arme mensen op tafel met kerst, als hoogtepunt van het jaar, past in het rijtje, vuurwerk, Benidorm en de Action.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag ik trouwens wel zeggen dat ik Vienetta niet zo heel lekker vind, maar dat ik MINT wel zou willen proberen
Daar doen we niet aanquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt wel
Ik heb buutvrij voor de hele pot
Je vergeet Cherso, Rimini en Alanyaquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vienetta-ijs noem ik altijd Henk en Ingrid-ijs, stond vroeger altijd bij arme mensen op tafel met kerst, als hoogtepunt van het jaar, past in het rijtje, vuurwerk, Benidorm en de Action.
Wat ben jij strengquote:
Lloret de mar.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet Cherso, Rimini en Alanya
ik voel me elke dag steeds verder vervreemd van deze KSCquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn soortquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vienetta-ijs noem ik altijd Henk en Ingrid-ijs, stond vroeger altijd bij arme mensen op tafel met kerst, als hoogtepunt van het jaar, past in het rijtje, vuurwerk, Benidorm en de Action.
Plastic tuinstoelen, matjes en eierkoeken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet Cherso, Rimini en Alanya
Ooh sorry madamquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het kan
Zal ik jou ook even wegjagen ?
Je bent je bewust dat je mij quote ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik voel me elke dag steeds verder vervreemd van deze KSC
Ferrari’s en Gucci tasjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic tuinstoelen, matjes en eierkoeken.
Maar moet je zien hoeveel mensen beginnen te kwelen bij het idee van vienetta mintquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent je bewust dat je mij quote ?
M.a.w. dat dit gevoel wel normaal is
Van dat lelijke goedkope kunstgras wat eigenlijk te lang isquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic tuinstoelen, matjes en eierkoeken.
Fatbikes.quote:
Braafquote:
zo'n dikke afgesneden heerlijke moot roomijs, smeltend en samengaand met bijna vloeibaar geworden strepen chocolaquote:
Ja, dat is wel opmerkelijkquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar moet je zien hoeveel mensen beginnen te kwelen bij het idee van vienetta mint
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n dikke afgesneden heerlijke moot roomijs, smeltend en samengaand met bijna vloeibaar geworden strepen chocola
Heerlijkquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n dikke afgesneden heerlijke moot roomijs, smeltend en samengaand met bijna vloeibaar geworden strepen chocola
quote:
Mensen willen niet naar Parijs.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
Lol, er zijn nu hotels goedkoper dan die reeds zeer goedkope AirBnB die ik in Parijs heb
Wie had ooit kunnen denken dat de prijzen achterlijk hoog maken dit als gevolg zou hebben.
Gegarneerd met houtkrullen en tafelpoten?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zag daar iets over,er is bijna niemand.Lege terrassen en restaurants.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
Lol, er zijn nu hotels goedkoper dan die reeds zeer goedkope AirBnB die ik in Parijs heb
Wie had ooit kunnen denken dat de prijzen achterlijk hoog maken dit als gevolg zou hebben.
Primaquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
staan ook op de lijst om te jatten
Begrijpelijkquote:
en krokante dimmy-stukjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gegarneerd met houtkrullen en tafelpoten?
Met of zonder dimmy -saus ?quote:
Tof. Nu wil wel kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:54 schreef Ama het volgende:
Lady Gaga en Celine Dion treden op tijdens openingsceremonie van de spelen.
En Snoop Dog doet het vuur.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:54 schreef Ama het volgende:
Lady Gaga en Celine Dion treden op tijdens openingsceremonie van de spelen.
Tuintafel mag je ook wel hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
ja hier kan ik dus niet tegen
Hij heeft wel fotos gemaakt met Amerikaanse team dus ik geloof dit.quote:
Witte bankstellen, fat bike's en een CD van Andre Rieuquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van dat lelijke goedkope kunstgras wat eigenlijk te lang is
Lif lof laf -bordjes
en boomstammetjes
Je bent een toeristische bestemming en iedere sukkel had kunnen zien aankomen dat er iets minder toeristen zouden zijn. Dat is geen extra vraag, dus het aanbod duurder maken doet ze nu heerlijk pijnquote:
3 seconden.quote:
quote:
Ging in Londen toch niet zo?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent een toeristische bestemming en iedere sukkel had kunnen zien aankomen dat er iets minder toeristen zouden zijn. Dat is geen extra vraag, dus het aanbod duurder maken doet ze nu heerlijk pijn
Ik geniet soms wel van bedrijven die zo afgestraft worden voor hebberigheid.
De Aldi en Lidlquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte bankstellen, fat bike's en een CD van Andre Rieu
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte bankstellen, fat bike's en een CD van Andre Rieu
NBC heeft dit geregeld,hij gaat ook verslag doen tijdens de spelen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft wel fotos gemaakt met Amerikaanse team dus ik geloof dit.
Madeboosquote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
NBC heeft dit geregeld,hij gaat ook verslag doen tijdens de spelen.
@Elviquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zware shag (van Nelle)
Getoupeerd haar
Leggings met tijgerprint i.c.m. sokken die er totaal niet bijpassen
Waar doe je het normaal mee?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet die bodem eens goed uitsoppen maar weet niet waarmee.
Dastyquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet. Ik schep de boel leeg en schraap aangekoekte dingen los.
Ik kon het me niet herinneren dat ze er zo uit zag tijdens die meetquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:59 schreef Ama het volgende:
Daarom had hij fotos gemaakt met het jasje aan van het Amerikaanse team.
Schoenen uit thuis, Opel Manta en asperges uit een potje met goedkope ham.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zware shag (van Nelle)
Getoupeerd haar
Leggings met tijgerprint i.c.m. sokken die er totaal niet bijpassen
Warm water en schoonmaakazijnquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet. Ik schep de boel leeg en schraap aangekoekte dingen los.
Je zat he-le-maal aan de andere kant van de tafelquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon het me niet herinneren dat ze er zo uit zag tijdens die meet
45 x op een dag je kamer stofzuigenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoenen uit thuis, Opel Manta en asperges uit een potje met goedkope ham.
45 km verderopquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zat he-le-maal aan de andere kant van de tafel
Ja maar hoe sop ik dat opquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Warm water en schoonmaakazijn
Wel even een raampje open of zo
Dat is wel een rel waard.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:01 schreef Elvi het volgende:
Ik wilde bijna gaan rellen toen afgelopen kerst ineens de biscuit uit de caramel Vienetta was gehaald
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
45 x op een dag je kamer stofzuigen
Huis op wieltjes muziek
Op je 14e trouwen
Katbeest is katbeestquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb geen tijgerprint legging, ik heb een panterprint broek en jurk.
Versace interieurquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
45 x op een dag je kamer stofzuigen
Huis op wieltjes muziek
Op je 14e trouwen
Warm water in een emmer met azijn erbijquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hoe sop ik dat opvroeger pleurde ik die hele bak gewoon in bad.
Kan ook Belgisch zijn maar in Nederland is dit voornamelijk bij tokkies en bij mensen die in huizen op wieltjes wonen.quote:
Dat is toch dat liedje?quote:
Waarom?quote:
Ik heb vast nog ergens een oud vies doekje liggen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Warm water in een emmer met azijn erbij
Dan soppen met een (oud) vaatdoekje
Ik gebruik van die microvezeldoeken
En als ik ga soppen, zorg ik dat ik alles goed gestofzuigd heb
Niets hinderlijker dan van die stukjes aubiose overal
Koeneloen.quote:
@Koen66quote:
Is heel Zwitsers, uit hygiënische overwegingen en om je onderburen niet te storen in een appartement. Vind het wel een goede gewoonte.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook Belgisch zijn maar in Nederland is dit voornamelijk bij tokkies en bij mensen die in huizen op wieltjes wonen.
Meh.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders zijn al ergens uitgenodigd.
*helptquote:
Doe ik al jaren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kerst alleen is toch het lekkerst?
Toen had ie al een verlopen drank harsesquote:
Deze man gaat sowieso baap aansteken met de fakkelquote:
Maar wel een snor.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toen had ie al een verlopen drank harses
Overal in die bergenlanden is het schoenen uit maar dat is ook door die lompe modderschoenen die iedereen aan heeftquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook Belgisch zijn maar in Nederland is dit voornamelijk bij tokkies en bij mensen die in huizen op wieltjes wonen.
JA HALLOquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA HALLO
Wel de goede lijst, toch?
After Eightquote:
Mooi ook, dat ze een drugsverslaafde mee laten lopen op een sportevenementquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze man gaat sowieso baap aansteken met de fakkel
In Seoul 1988 staken ze duiven in de fik, live.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi ook, dat ze een drugsverslaafde mee laten lopen op een sportevenement
Overgewaardeerd gevalquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Er gaan ook geruchten dat Beyonce in Parijs is nu.
NOU EN??quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Er gaan ook geruchten dat Beyonce in Parijs is nu.
Ja dat was wel een goede actquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Seoul 1998 staken ze duiven in de fik, live.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Seoul 1988 staken ze duiven in de fik, live.
Dat lees ik nu pas voor het eerstquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Seoul 1988 staken ze duiven in de fik, live.
Duiven zijn ook niet de meest slimme beestenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
Oke maar ze hadden echt veel kansen om weg te komen
Op visite wel, thuis nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie houdt schoenen aan in huis?
waarom?
Dat ze bijna aan de overkant van de weg zijn en dan 3 cm voor je auto besluiten toch aan de andere kant van de weg te willen zijnquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duiven zijn ook niet de meest slimme beesten
Een duif heb ik zowaar nooit onder de wielen gehadquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ze bijna aan de overkant van de weg zijn en dan 3 cm voor je auto besluiten toch aan de andere kant van de weg te willen zijn
Soort minionsquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ze bijna aan de overkant van de weg zijn en dan 3 cm voor je auto besluiten toch aan de andere kant van de weg te willen zijn
Heb je per ongeluk geitenmelk gekocht?quote:
Of plantaardige oidquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk geitenmelk gekocht?
Vlinder al in bed op je aan het wachten?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
iedereen weg?
Ja?
MOOI...
..............................................
ZIN.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlinder al in bed op je aan het wachten?
Alsof provinciegozertje buiten z'n bubbel durft @Dr_Flashquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woont @:wereldgozer in het buitenland?
Altijd. Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEBBEN WE ER WEER ALLEMAAL HEEL VEEL ZIN IN ?
Leven is lijdenquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd. Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Jaaaaah want werken is wie je daadwerkelijk bent als mens, Maurits is chirurg, Anne is binnenhuisarchitect, Ali is vuilnisman en iemand die niet werkt is niemandquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
de bankrekening is weer bezig alle binnengekomen centjes van gisteren onder te verdelen in potjesquote:
jahoor, toch VRIJquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaah want werken is wie je daadwerkelijk bent als mens, Maurits is chirurg, Anne is binnenhuisarchitect, Ali is vuilnisman en iemand die niet werkt is niemand
Goed, m;'n reactie ook wegquote:
Neem je ook even je was mee?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week pas salaris, dus dit weekend maar bij mijn ouders eten.
Wat is dit voor slechte cover dan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:56 schreef datismijnmening het volgende:
Sukkel voor de liefde, prinses in de discotheek![]()
bioscoop, inside out 2quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, m;'n reactie ook weg
In de herkansing: ga je nog iets leuks doen vandaag?
Nice, have funquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
bioscoop, inside out 2
en moet even langs werk want ben daar wat vergeten wat ik dit weekend wil gebruiken
*hokt @dud0r opquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
laat wakker dier dit maar niet horen
Zeker, kan mijn moeder ook mijn onderbroeken en handdoeken strijken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem je ook even je was mee?
Ik ben nog wel een beetje opgezet jaquote:
Bij de cavias?quote:
Gewoon rollend door het levenquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een beetje opgezet ja
[..]
Bij de cavias?
Moeders!quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker, kan mijn moeder ook mijn onderbroeken en handdoeken strijken.
Waarom zitten jouw caafs niet allemaal bij elkaar?quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon rollend door het leven
Ja, je kan kiezen
Of bij Wattenschijfje en Arizona
Of bij Juna (heel verlegen), Camryn (neus op pootjes) en Ylvi (heel autistisch)
Ik had CE overigens meer ingeschat als een boxershortdrager dan een onderbroekendrager.quote:
En dat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had CE overigens meer ingeschat als een boxershortdrager dan een onderbroekendrager.
Ik nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had CE overigens meer ingeschat als een boxershortdrager dan een onderbroekendrager.
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij ziet het wel voor je zoals bij die kerel links?
Bottom. Zo heet de serie.quote:
Verkapte manier om te zeggen; ik ben mokertje dik, er bestaat geen ondergoed in mijn maat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:26 schreef dud0r het volgende:
Onderbroeken of boxers dragen
Echte mannen dragen niks.
Ik kan gewoon de jurken van je vriendin er voor gebruikenquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Verkapte manier om te zeggen; ik ben mokertje dik, er bestaat geen ondergoed in mijn maat.
Trek je die jurk deze keer niet ondersteboven aan dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan gewoon de jurken van je vriendin er voor gebruiken
Onderbroek heb je helemaal niet nodig als je pener volledig wordt afgedekt door een vetschort.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Verkapte manier om te zeggen; ik ben mokertje dik, er bestaat geen ondergoed in mijn maat.
Vel over vel. Ieuwlquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderbroek heb je helemaal niet nodig als je pener volledig wordt afgedekt door een vetschort.
Is te riskant met koken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:26 schreef dud0r het volgende:
Onderbroeken of boxers dragen
Echte mannen dragen niks.
Omdat Wattenschijfje de neuzen van Ylvi en Cammy eraf bijt :/quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zitten jouw caafs niet allemaal bij elkaar?
Maar doe maar bij camryn.
Vervang "koken" met "barbecuen", stop de tijd, ik zet geen joker in.quote:
Wel even op de achterpootjes danquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie het al voor me, @:dud0r whieeeepend voor witlof.
Hij begon er zelf over.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo gaat het ineens over de onderbroeken van CE?
Jij gaat er over door.quote:
Ik was al klaar en toen begon jij er opnieuw over.quote:
AFTER EIGHTquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al klaar en toen begon jij er opnieuw over.
quote:
Of water.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:46 schreef Haags het volgende:
Ik kook graag hoor.
Al is het maar van woede.
Yoloquote:
Gevaarlijk die wattenschijfjequote:Op donderdag 25 juli 2024 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat Wattenschijfje de neuzen van Ylvi en Cammy eraf bijt :/
En ik twee aparte ruimtes heb
Oke, zal het even doorgeven aan de caafs dat ze een hokgenoot erbij krijgen
Hoop dat je hooi, brokjes en groenvoer lust
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie het al voor me, @:dud0r whieeeepend voor witlof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |