SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:47 schreef bitterbal het volgende:
Das ook een reden dat ik naar thailand ga. gevoel van veiligheid wat ik daar wel heb en hier niet
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En snap je nu waar het mis gaat?
Hoop toch dat het nu de laatste operatie wasquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:16 schreef IJsdraakje het volgende: Oh damn, da's weer flink wat sleutelwerk @:crv
![]()
Nou ja , denk grootste reden is boeddhismequote:Op woensdag 24 juli 2024 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat een homogene samenleving je veiliger doet voelen.
Rob "HET IS TWEE VOOR 12 WE GAAN ALLEMAAL DOOD TROUWENS EVEN NAAR ARGENTINIË VLIEGEN OMDAT IK NATUURLIJK NIET EEN GEWONE NEDERLANDSE RELATIE WIL HEBBEN MAAR EEN SUPER EXOTISCHE VRIEND" Jetten?quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rob "HET IS TWEE VOOR 12 WE GAAN ALLEMAAL DOOD TROUWENS EVEN NAAR ARGENTINIË VLIEGEN OMDAT IK NATUURLIJK NIET EEN GEWONE NEDERLANDSE RELATIE WIL HEBBEN MAAR EN EXOTISCHE VRIEND" Jetten?
West Europa was altijd primair christelijk en had een high trust society.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja , denk grootste reden is boeddhisme
Najaaaa zeg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's buiten sodemieteren trouwens
nou ja denk toch altijd dat het meer te maken heeft met iemands sociale positie in de samenleving dan iemands afkomst als het op criminaliteit aankomtquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
West Europa was altijd primair christelijk en had een high trust society.
Dan zou de veiligheid in steden niet fors achteruit moeten gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk toch altijd dat het meer te maken heeft met iemands sociale positie in de samenleving dan iemands afkomst als het op criminaliteit aankomt
ben een stripverhaal aan het maken... DE WRAAK VAN AMA. Waarin je mij in Helmond komt opzoeken en alles doet wat ik met jou 'even' doe.quote:
nou jawel als grote delen in steden in relatieve armoede leven. Kijk maar naar parijs met hun banlieusquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou de veiligheid in steden niet fors achteruit moeten gaan.
Dit klinkt een beetje apart.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben een stripverhaal aan het maken... DE WRAAK VAN AMA. Waarin je mij in Helmond komt opzoeken en alles doet wat ik met jou 'even' doe.
R. Crumb stijl
Vakantie, dan doe je dingen.quote:
Alle statistieken zeggen dat dit niet het geval is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk toch altijd dat het meer te maken heeft met iemands sociale positie in de samenleving dan iemands afkomst als het op criminaliteit aankomt
Ras interesseert me nul.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle statistieken zeggen dat dit niet het geval is.
Geadopteerde zwarte Amerikanen doen het slechter op school en loopbaan dan blanken.
Is niet erger dan wat het was.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jawel als grote delen in steden in relatieve armoede leven. Kijk maar naar parijs met hun banlieus
Maar jij woont in Rotterdam. En ik denk dat je precies kunt zeggen wanneer en in welke wijk je je onveilig voelt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jawel als grote delen in steden in relatieve armoede leven. Kijk maar naar parijs met hun banlieus
Ja maar ook hier in nl zegt men dat geadopteerde ook hun mentale issues hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle statistieken zeggen dat dit niet het geval is.
Geadopteerde zwarte Amerikanen doen het slechter op school en loopbaan dan blanken.
Ama dus getekend als grote vrouw met dikke benen en dikke kont?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben een stripverhaal aan het maken... DE WRAAK VAN AMA. Waarin je mij in Helmond komt opzoeken en alles doet wat ik met jou 'even' doe.
R. Crumb stijl
ja hier op zuid. Heb het ook onderschat moet ik toegeven. Vind mijn woning en uitzicht echt super vet. En het stukje groen om de flat ook maar zodra ik daar uit ben kom je gewoon in armoede terecht.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar jij woont in Rotterdam. En ik denk dat je precies kunt zeggen wanneer en in welke wijk je je onveilig voelt.
man man manquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ama dus getekend als grote vrouw met dikke benen en dikke kont?
Dat is wat ik me van Crumb herinner.
Onzin. James Watson heeft altijd vastgehouden aan het idee dat mensen van andere afkomsten anders zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ras interesseert me nul.
Racistisch gekut.
Cultuur: daar gaat 't om.
Kan ik bevestigenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon in een dorp ver van die grote enge steden gaan wonen, dan heb je nergens last van
En de reden?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier op zuid. Heb het ook onderschat moet ik toegeven. Vind mijn woning en uitzicht echt super vet. En het stukje groen om de flat ook maar zodra ik daar uit ben kom je gewoon in armoede terecht.
bullsheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. James Watson heeft altijd vastgehouden aan het idee dat mensen van andere afkomsten anders zijn.
Lol nee.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bullsheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Heb meer met een vrolijke Brabo-surinamer dan een SGP'er.
ja armoede en het zal je niet verbazen dat dan natuurlijk voornamelijk immigraten zijn.quote:
uhmmmm ja.quote:
In de US is het niet anders. De inner cities met problemen zijn grotendeels zwart. En die mensen zijn er al 200 jaar.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja armoede en het zal je niet verbazen dat dan natuurlijk voornamelijk immigraten zijn.
Maar goed immigraten komen ook vanuit een achterstand
En mogen pas sinds 1965 volwaardig meedoen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de US is het niet anders. De inner cities met problemen zijn grotendeels zwart. En die mensen zijn er al 200 jaar.
wat niet meehelpt is dat er binnenshuis veelal wordt vastgehouden aan de taal normen en waarden vanuit het land van herkomst.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:06 schreef bitterbal het volgende:
maar ik geloof niet dat iemand crimineel wordt puur op basis van zijn afkomst
Leuk dat je een paar vrolijke suri's kent, maar die zijn niet representatief voor de gehele imigrantenpopilatiequote:Op woensdag 24 juli 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhmmmm ja.
Liever salsa dansen met wat Brabo-surinamers dan in de kerk zitten met calvinisten
En hoe gaat het sindsdien?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En mogen pas sinds 1965 volwaardig meedoen.
ja dat ben ik wel met je eens , maar het hoeft ook niet in NL. In NL kan je prima leven zonder je aan te passen. Als je bv arabisch spreekt krijg je vanuit de gemeente gewoon documentatie en info wat voor je is vertaald.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat niet meehelpt is dat er binnenshuis veelal wordt vastgehouden aan de taal normen en waarden vanuit het land van herkomst.
daardoor slaan enkelen buitenshuis door
Niet echt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En hoe gaat het sindsdien?
Kut.
13.52quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt.
Op alle fronten is de zwarte bevolking, zeker sinds Johnson's Great society er op vooruit gegaan.
Maar heb je ook gelijke kansen bij het vinden van een baan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ben ik wel met je eens , maar het hoeft ook niet in NL. In NL kan je prima leven zonder je aan te passen. Als je bv arabisch spreekt krijg je vanuit de gemeente gewoon documentatie en info wat voor je is vertaald.
Als je bij mij aan de balie komt dan is er altijd een collega die je taal spreekt
nee maar je krijgt een uitkering of je vind een baan ergens in de logistiek of schoonmaakquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heb je ook gelijke kansen bij het vinden van een baan?
Was net gewoon 102.00 euro kwijt bij het tankstation hoorquote:
LIJSTquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was net gewoon 102.00 euro kwijt bij het tankstation hoor
quote:
Ja Nederland past zich uitstekend aan aan de bezoekers.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ben ik wel met je eens , maar het hoeft ook niet in NL. In NL kan je prima leven zonder je aan te passen. Als je bv arabisch spreekt krijg je vanuit de gemeente gewoon documentatie en info wat voor je is vertaald.
Als je bij mij aan de balie komt dan is er altijd een collega die je taal spreekt
Nee benzinequote:
En dat zie je niet als problematisch?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
ik heb. gewoon mensen op werk die dan naar mij toe komen en turkye zeggen
en mij dan ook echt zo aankijken van jij spreekt toch wel turks
Lekker inclusiefquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt maar ja das dan nog entertainmentquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja Nederland past zich uitstekend aan aan de bezoekers.
Als ik zie dat je bijvoorbeeld bij een programma als 'ik vertrek' (ja slecht voorbeeld maar is een voorbeeld) echt niet weg komt met de taal niet spreken in een ander land.. zelfs met Engels ga je je niet kunnen redden in bepaalde landen.
Ja vooral de bankrekening met zulke literprijzenquote:
zullen we grmbl samen slopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt maar ja das dan nog entertainment![]()
Als ze de taal vloeiend hadden gesproken was het ook niet zo kijkwaardig geweest
ja tuurlijk wel maar ik neem het die mensen niet kwalijk. Het is ze zo mogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat zie je niet als problematisch?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb wel weer zin om hem neer te knuppelen ja. Pak jij de vis?
ja klopt, maar het geeft wel duidelijk weer dat als je de taal niet spreekt je dus entertainment wordt omdat veel dingen niet gaan zoals je verwacht.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt maar ja das dan nog entertainment![]()
Als ze de taal vloeiend hadden gesproken was het ook niet zo kijkwaardig geweest
Dan moeten we daar dus iets aan veranderenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel maar ik neem het die mensen niet kwalijk. Het is ze zo mogelijk gemaakt.
ja maar ik zie de vergelijking niet echtquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt, maar het geeft wel duidelijk weer dat als je de taal niet spreekt je dus entertainment wordt omdat veel dingen niet gaan zoals je verwacht.
Terwijl als iemand bij jou dus aan de balie komt en alleen Turkije zegt dan komt er al iemand die in het Turks ze kan helpen.
ja ga dat nu nog maar doen met die wijken die zo voor ze zijn gebouwdquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moeten we daar dus iets aan veranderen
Gaan we rellen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deporterenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga dat nu nog maar doen met die wijken die zo voor ze zijn gebouwd
quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik zie de vergelijking niet echt
[..]
ja tuurlijk wel maar ik neem het die mensen niet kwalijk. Het is ze zo mogelijk gemaakt.
quote:
[..]
quote:
[..]
ja dat kan toch niet meer, die mensen wonen hier nu en hebben gedaan wat NL van ze heeft verwachtquote:
okequote:
Zeker welquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan toch niet meer, die mensen wonen hier nu en hebben gedaan wat NL van ze heeft verwacht
Ja ik ben me aan het afvragen wat ik verkeerd heb gedaan vandaag om deze gewelddadige uitspattingen te verdienenquote:
niks , gewoon zin inquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben me aan het afvragen wat ik verkeerd heb gedaan vandaag om deze gewelddadige uitspattingen te verdienen
Als ze dat in een ayce sushitent zouden doen zou het onacceptabel zijnquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
maar goed toestroom kan je wel beperken
Ja maar ik nietquote:
Wacht maar af. Deportations are comingquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dimmy.![]()
maar goed toestroom kan je wel beperken
Omdat je een halve Duitser bentquote:
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben me aan het afvragen wat ik verkeerd heb gedaan vandaag om deze gewelddadige uitspattingen te verdienen
Nee die annexeren meteenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duitsers kunnen ook immigraten zijn toch
Ja dan ben je dus toch een immigranten halfje?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij niks hoorquote:
Plus dat ze nog steeds aan alle kanten negatief, argwanend etc worden bejegend en benadeeld. Ze krijgen nog steeds minder kansen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En mogen pas sinds 1965 volwaardig meedoen.
Die vallen binnen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik geloof jequote:
watquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Een heel goede vriendin van mij is traumachirurg en kwart Emirati, ik vind haar super lief en ik wens het beste voor haar maar ze maar retour afzender
Je hoeft maar in de verkeerde postcode geboren te zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Plus dat ze nog steeds aan alle kanten negatief, argwanend etc worden bejegend en benadeeld. Ze krijgen nog steeds minder kansen.
En het dan raar vinden dat ze minder presteren.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:29 schreef bitterbal het volgende:
ik ben kwart noord afrikaans dimmy, moet ik ook weg ?
Dat is wel een beetje extreemquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Een heel goede vriendin van mij is traumachirurg en kwart Emirati, ik vind haar super lief en ik wens het beste voor haar maar ze mag retour afzender
Maar ze is toch niet Thais dus in Thailand is ze dan toch 100% immigrantquote:
Ja denk het welquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben een kwart Zeeuw en voor de rest Hollands, moet ik nu ook weg uit Brabant
Klinkt wel heel erg ver wegquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk het wel
Ik ben 100% Westfries dus mag hier wel blijven
Frysk in Holland.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dimmy is straks zelf ook Dimmygrant.
Is Thailands probleemquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ze is toch niet Thais dus in Thailand is ze dan toch 100% immigrant
ja en?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zegt alleszins dat je niet blank Europees bent
quote:Chaos bij olympisch voetbal compleet: bizarre goal Argentinië na paar uur afgekeurd, Marokko wint alsnog
Argentinië leek woensdag bij de start van het olympisch voetbaltoernooi op bizarre wijze te ontsnappen aan een nederlaag tegen Marokko. De treffer van Christian Medina - in de 16de minuut van de blessuretijd - leidde tot chaotische taferelen. Zo erg dat pas uren later duidelijk werd dat er helemaal niet afgefloten was, maar het duel bleek stilgelegd. Toen de rook was opgetrokken, werd de 2-2 afgekeurd, stapten beide ploegen weer het veld op en won Marokko in een leeg stadion alsnog.
Tuuteren.quote:
Tijd voor puppiesquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lol is er nou wel een beetje vanaf ja
Zullen we het gewoon over leuke dingen hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lol is er nou wel een beetje vanaf ja
kwart dimmy kwartquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ze niet Europees en moet ze vooral haar eigen land verbeteren
Wel witte toch?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tijd voor puppies![]()
[ afbeelding ]
Zo werkt het niet lieverd. Zodra je een druppel zwarte verft bij de witte verf gooit wordt het nooit meer witte verf.quote:
Dit was die chips.quote:
Gaat even lekker schilderen dan Truus ipv zo te blijven doormiepenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo werkt het niet lieverd. Zodra je een druppel zwarte verft bij de witte verf gooit wordt het nooit meer witte verf.
Even een 16e kapel verven brbquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat even lekker schilderen dan Truus ipv zo te blijven doormiepen
Nee. Maat wil misschien toch mee maar die is nu zelf op vakantie dus we gaan dat in de loop van volgende week bespreken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon over leuke dingen hebben
Heb je je vakantie naar IJsland al geboekt?
Lijkt me ook een mooi land om te bezoekenquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maat wil misschien toch mee maar die is nu zelf op vakantie dus we gaan dat in de loop van volgende week bespreken.
Nou dat niet hoor. Dan kom je dus aan de oostkant aan. Naar de vulkaantjes is het echt nog wel een heel eind door niks. Maar goed, we gaan eens zien. Zal wel peperduur worden want hij wil dan de auto mee en tsja dat doe je niet om m niet te gebruiken dus dan wordt het ook 2 weken daar blijven dus overnachten en eten etceterbla.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me ook een mooi land om te bezoekenLekker vulkaantjes kijken
Beter duur dan niet te krijgen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet hoor. Dan kom je dus aan de oostkant aan. Naar de vulkaantjes is het echt nog wel een heel eind door niks. Maar goed, we gaan eens zien. Zal wel peperduur worden want hij wil dan de auto mee en tsja dat doe je niet om m niet te gebruiken dus dan wordt het ook 2 weken daar blijven dus overnachten en eten etceterbla.
Scheelt dat je daar komt om te sporten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Bereik in de sportschool is met mijn nieuwe abo wel wat minder
Noem je mij nu oud?quote:
Nou ja we moeten dus even gaan kijken wat het allemaal zou gaan kosten en of we dat wel willen. En zo niet, dan ga ik alsnog gewoon alleen. Even dat weekje op en neer met 2 dagen in dat dorpje en op de heen- en terugweg even aan land op de PaarUur-eilandenquote:
Daarheen vliegen en dan een auto huren of met de eigen auto naar Denemarken en daar de boot op?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet hoor. Dan kom je dus aan de oostkant aan. Naar de vulkaantjes is het echt nog wel een heel eind door niks. Maar goed, we gaan eens zien. Zal wel peperduur worden want hij wil dan de auto mee en tsja dat doe je niet om m niet te gebruiken dus dan wordt het ook 2 weken daar blijven dus overnachten en eten etceterbla.
eigen auto en de boot dusquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarheen vliegen en dan een auto huren of met de eigen auto naar Denemarken en daar de boot op?
Moet je morgen niet 2 dagen werken?quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
morgen 1 dag werken en dan weer weekend
Af en toe een keertje werken tussen de weekenden doorquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
morgen 1 dag werken en dan weer weekend
neequote:Op woensdag 24 juli 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je morgen niet 2 dagen werken?
Lijkt me best tof, zou het alleen niet met mijn eigen auto doen, best een hoop onverharde wegen daarquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Af en toe een keertje werken tussen de weekenden door
Raarquote:
Lagere belastingschaal dan zekerquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kreeg net salarisstrook . Viel nog mee hoeveel ik minder verdien nu
ik zou zeggen jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Moet ook nog eens checken of minder werken aantrekkelijk is
Lekker weinig bomen welquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me best tof, zou het alleen niet met mijn eigen auto doen, best een hoop onverharde wegen daar
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee balletje gaan we deze kopen?![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben daar ook wel plekken met boompjes hoorquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:23 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit zijn de grappen hoor. @:wereldgozer @:franticdj
Ik heb dat vooral met bonus die Musk krijgt; moeten wij ook allemaal krijgen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry dat het Musk is maar dit gevoel heb ik ook heel sterk.
https://www.instagram.com/reel/C9t33MOyQGh/?igsh=NWRwbWZpbXllbnk5
hmm niet de mensen die thuis kunnen werkenquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met bonus die Musk krijgt; moeten wij ook allemaal krijgen.
Dan had ik vandaag vanuit Hong Kong en Singapore moeten werkenquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm niet de mensen die thuis kunnen werken
Tof tochquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had ik vandaag vanuit Hong Kong en Singapore moeten werken
Nee dat is jaloezie. Ik vind het totaal fout dat er een werkende klasse en thuis consumerende klasse ontstaat. Misschien leuk als alles gerobotiseerd is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met bonus die Musk krijgt; moeten wij ook allemaal krijgen.
Chirurgen mogen wel snijden en jij niet, terwijl je dat zoo graag ook zou willen, it's messed up.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry dat het Musk is maar dit gevoel heb ik ook heel sterk.
https://www.instagram.com/reel/C9t33MOyQGh/?igsh=NWRwbWZpbXllbnk5
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:23 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit zijn de grappen hoor. @:wereldgozer @:franticdj
Had je kunnen doen met Starship van Musk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had ik vandaag vanuit Hong Kong en Singapore moeten werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
en dat laat je je door de allerrijksten vertellenquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is jaloezie. Ik vind het totaal fout dat er een werkende klasse en thuis consumerende klasse ontstaat. Misschien leuk als alles gerobotiseerd is.
nou met je prive jetquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en morgen moet ik in Oostenrijk en Zwiterland zijn. Hoe ga ik dat doen dan
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Genoeg gebouwd voor vandaagHmmm Engelse drop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Met een beetje fantasie zou je het er in kunnen zien ja.quote:
Gatver.quote:
Tsja ach. Ik ga er niet vanavond voor wakker blijven iigquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:37 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash nou ja zeg,dit verwacht je toch ook niet...
https://www.wielerflits.n(...)y-en-team-gb-kijken/
Ik zeg net dat ik dat zelf al dacht. Zeker tijdens corona, waar de laptoptijgers gewoon opgehokt moesten blijven en de echte nuttigen, zoals idd chirurgen gewoon echt moesten werken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dat laat je je door de allerrijksten vertellen
Dit was al even bekend.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:37 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash nou ja zeg,dit verwacht je toch ook niet...
https://www.wielerflits.n(...)y-en-team-gb-kijken/
Die koekwous wil gewoon meer auto's verkopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik dat zelf al dacht. Zeker tijdens corona, waar de laptoptijgers gewoon opgehokt moesten blijven en de echte nuttigen, zoals idd chirurgen gewoon echt moesten werken.
Tis toevallig dat Musk dat zegt, heb dat nog niemand anders horen zeggen.
Trouwens waarom zou een idee van een mega rijk iemand minder zijn dan een middelmatige verdiener?
Nee de thuiswerkers omdat die geen auto kopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Loopt ie nou de mensen af te zeiken die z'n auto's kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat dus.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die koekwous wil gewoon meer auto's verkopen.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal ja of nee?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burned.quote:
musk can talk to the hand, cause the face ain't listeningquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de thuiswerkers omdat die geen auto kopen
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Deze dan?vind deze leuker. Ik vind het grijze bij die andere niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik tot 13.15quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag 12 uur thuisgewerkt, wat ben ik toch een vreselijke luilak
[..]
Oh
Deze dan?Deze vind ik ook leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
moeilijkserpentquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
maar ben over beide niet denderend enthousiast
Nee denk niet dat dat erachter zit. Thuis consumers moeten ook een auto hebben, voor de uitjes. Zeker in Amerika.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die koekwous wil gewoon meer auto's verkopen.
ik ga mijn neus goed doenquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee psstt...
hee...
luister even
psssssst
Mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die Puma's geven me altijd van die begin jaren 2000 vibes.
Dit zijn jaren '70 modelletjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh
Deze dan?Ik vind deze wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
mijn houten hart is inderdaad in 2003 uitgebrachtquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan bestel ik ze allebei wel nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
maar ben over beide niet denderend enthousiast
Dus om dat gelijk te trekken moet iedereen naar kantoor komen, voor de show?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee denk niet dat dat erachter zit. Thuis consumers moeten ook een auto hebben, voor de uitjes. Zeker in Amerika.
Maar niemand voelt dat daar moreel iets misgaat als de helft van de mensen thuiszit en maar besteld online en de andere helft alle “echte werk” doet zoals de vuilnis ophalen?
bestellen die niet online dan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee denk niet dat dat erachter zit. Thuis consumers moeten ook een auto hebben, voor de uitjes. Zeker in Amerika.
Maar niemand voelt dat daar moreel iets misgaat als de helft van de mensen thuiszit en maar besteld online en de andere helft alle “echte werk” doet zoals de vuilnis ophalen?
Moet er eentje wat zeggenquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt sowieso al genoeg schoenen
Je kan nooit genoeg schoenen hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt sowieso al genoeg schoenen
Picsquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens nog zo'n vreselijk bloesje besteldheb echt te veel shirts voor deze zomer geloof ik.
Lekker micromanagenquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Musk wil gewoon controle over zijn werknemers en wil ze daarom op kantoor hebben zodat hij op ieders vingers kan kijken.
Deze had ik vanmiddag besteldquote:
Welke?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn schoentjes komen morgen.![]()
En goedgekeurd door Bitterbal.
lekker hysterischquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze had ik vanmiddag besteld
https://www.zalando.nl/to(...)n-to221e15a-j12.html
En deze net dus
https://www.zalando.nl/to(...)n-to221e15a-t12.html
Lekker kleurrijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze had ik vanmiddag besteld
https://www.zalando.nl/to(...)n-to221e15a-j12.html
En deze net dus
https://www.zalando.nl/to(...)n-to221e15a-t12.html
Best wel duur.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:08 schreef Ama het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/mandrake-76433 ik ga deze kopen.
Dan kocht ik deze wel: https://www.lego.com/nl-n(...)ectors-edition-76391quote:
Auwquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even de @:Ama's volproppen met legoblokjes
Soul legt me even uit hoe het werkt,je kan hem er uit halen en dan gaat ie janken.quote:
Allemaal een week per jaar op de vuilniswagen of konden wassen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus om dat gelijk te trekken moet iedereen naar kantoor komen, voor de show?
Nee maakt geen geluid.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul legt me even uit hoe het werkt,je kan hem er uit halen en dan gaat ie janken.
Ze vindt hem wel leuk.Ze heeft laatst al die Lego bloemen gekocht.quote:
Ik heb recent de sorteerhoed gemaakt. Die maakt wel geluid.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze vindt hem wel leuk.Ze heeft laatst al die Lego bloemen gekocht.
Gezien,die vindt ze ook leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb recent de sorteerhoed gemaakt. Die maakt wel geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |