Ja die. Dank.quote:
Die zijn voor m'n gevoel allemaal knapquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog een hele knappe dame bij polshoog maar ik ben even vergeten wie.
Frutsel ja?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgnummertje @:Nattekat @:heywoodu @:Frutsel
Denk omdat ik onlangs een aantal van zijn TR's en vragen heb behandeld omdat jij met je kont in de regen lag ofzoquote:
Ik was gewoon nog hard aan het werk vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk omdat ik onlangs een aantal van zijn TR's en vragen heb behandeld omdat jij met je kont in de regen lag ofzo
Welke Baldé?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:26 schreef hhh38 het volgende:
Zie nu pas dat Baldé meedoet bij Guinee, dacht dat hij Senegalees was
@:Caland
Aliou Baldé, voormalig TOPTALENT van Feyenoord die genegeerd werd door Arne Slotquote:
ik ook, maar nie niet alleen vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog hard aan het werk vandaag
Nee, er is nooit afgefloten. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens NOS is Argentinie - Marokko gestaakt of zo. Ik dacht dat het afgelopen was
Het was wel heel plotseling afgelopen. Zou Argentinië die laatste minuten nog willen spelen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens NOS is Argentinie - Marokko gestaakt of zo. Ik dacht dat het afgelopen was
De 2-2 is ook nog onder VARquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, er is nooit afgefloten. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |