SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gewoon een beetje lomp denk ik? Ik heb het niet van een vreemde he.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat is toch niet normaal. Waar komt het door?
Moet ze geen bril ofzo? Dat ze misschien geen diepte kan zien?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lomp denk ik? Ik heb het niet van een vreemde he.
Ja mijn zussie heeft illegale vapes van 2 euro, maar als ik nu even snel reken dan rookt mijn moeder voor 200 euro in de maand wegquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:38 schreef bitterbal het volgende: [..] ja heb het even overwogen
ja als nu rookt moet je echt goed verdienen omdat te kunnen bekostigen
Of evenwichtsstoornis.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet ze geen bril ofzo? Dat ze misschien geen diepte kan zien?
Die heeft ze. Die is nu kapot.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet ze geen bril ofzo? Dat ze misschien geen diepte kan zien?
Dat is echt zooooo chill.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is geen dieet het is een lifestyledus ja dit zal ik voor altijd moeten doen.
Maar het wisselt nog wel bij veel winkels. Ik val nu een beetje tussen maar 46 en 48 in, maar ik kan wel bij de normale maten terecht
Ah, helderquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is geen dieet het is een lifestyledus ja dit zal ik voor altijd moeten doen.
Maar het wisselt nog wel bij veel winkels. Ik val nu een beetje tussen maar 46 en 48 in, maar ik kan wel bij de normale maten terecht
Uhm, ik koop ook nooit wat bij de Zara, maar weet ook niet of ik het leuke kleding vind? Geen idee ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit. Winkels als Zara begin ik gewoon niet aan, maar ook in de winkel zelf zit er gewoon te veel verschil tussen.
Ja, helemaalquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit, bij de ene is me 38 te groot en bij de ander 42 te klein
Ga je extra snel dood van die illegale vapes?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja mijn zussie heeft illegale vapes van 2 euro, maar als ik nu even snel reken dan rookt mijn moeder voor 200 euro in de maand weg
Kom klagen Nattekatquote:
Kost het roken je nķg minderquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je extra snel dood van die illegale vapes?
Nee maar deze hebben nog een smaakjequote:Op woensdag 24 juli 2024 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je extra snel dood van die illegale vapes?
Voor basics lijkt het me wel ok ofzo? Ik weet het ook vooral omdat ik een keer broeken moest en ik uit ellende bij alle fysieke winkels maar ben gaan proberen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, helder![]()
En fijn dat je nu weer normale maten kan kopen
[..]
Uhm, ik koop ook nooit wat bij de Zara, maar weet ook niet of ik het leuke kleding vind? Geen idee ?
[..]
Ja, helemaal
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor basics lijkt het me wel ok ofzo? Ik weet het ook vooral omdat ik een keer broeken moest en ik uit ellende bij alle fysieke winkels maar ben gaan proberen.
En dat was bij 10kg minder en toen paste het al niet.
Oh mij ook niet hoor. Ik kan niet omgaan met geen vaste grond onder m'n voeten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
En ik blijf dan binnen als er ijs ligt, daarom dusJe krijgt me dan met geen stok op de fiets.
Nee met ijs lijkt me dat ook niet heel verstandig.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
En ik blijf dan binnen als er ijs ligt, daarom dusJe krijgt me dan met geen stok op de fiets.
De webshop heeft stomme foto’s. In het echt ziet het er vaak leuker uitquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zal eens naar de Zara webshop gaan om te kijken
https://www.zara.com/nl/e(...)364113021&v2=2419517quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De webshop heeft stomme foto’s. In het echt ziet het er vaak leuker uit
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.zara.com/nl/e(...)364113021&v2=2419517
Oke, laat maar weer
Je gaat maar bij iemand anders collecterenquote:
Die heeft Biba voor Thailand gekochtquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, laat maar weer
Nou, ik nietquote:
Ik loop bibberend rond als Bambi op het ijs.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan kerel die zo zit van "haha wheeeee, het glibbert hier".
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft Biba voor Thailand gekocht
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, laat maar weer
Leuk voor op Milkshake?quote:
Raar product, maar in ieder geval een fatsoenlijke, duidelijke foto. Soms is het kledingstuk amper te zien op de foto of staat het model helemaal in een vreemde houdingquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, laat maar weer
Watquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Raar product, maar in ieder geval een fatsoenlijke, duidelijke foto. Soms is het kledingstuk amper te zien op de foto of staat het model helemaal in een vreemde houding
Zoals bij deze:
[ afbeelding ]
Oorwarmersquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, laat maar weer
Altijd leuk als een Chinees dat even voorgeproeft heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar deze hebben nog een smaakje
Ewlquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd leuk als een Chinees dat even voorgeproeft heeft.
"Auw m'n rug en nek."quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Raar product, maar in ieder geval een fatsoenlijke, duidelijke foto. Soms is het kledingstuk amper te zien op de foto of staat het model helemaal in een vreemde houding
Zoals bij deze:
[ afbeelding ]
Ja nee, duidelijk hoe dat kledingstuk valt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoals bij deze:
[ afbeelding ]
joequote:Op woensdag 24 juli 2024 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja nee, duidelijk hoe dat kledingstuk valt.
Anderzijds, wel inclusief voor de Quasimodo's onder ons?
Wat is dit nou weer dan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoals bij deze:
[ afbeelding ]
Ok, ja daar passen de oorwarmers wel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dit geeft het wat beter weer @:kwiwi
https://www.milkshakefestival.com/lookbook/festival-2023
Creatief.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dit geeft het wat beter weer @:kwiwi
https://www.milkshakefestival.com/lookbook/festival-2023
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oké dus ik had eigenlijk alleen vanavond een film gepland. Maar toen ik een uur geleden even keek zag ik dat er nog een film best goed aansloot van voren. En toen zag ik ineens dat een film die al een week of zo niet meer draaide ineens vanmiddag nog een extra voorstelling had.
Dus ik ga zo weg, en zit de rest van de dag in de bios.![]()
Met dit mooie weerquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oké dus ik had eigenlijk alleen vanavond een film gepland. Maar toen ik een uur geleden even keek zag ik dat er nog een film best goed aansloot van voren. En toen zag ik ineens dat een film die al een week of zo niet meer draaide ineens vanmiddag nog een extra voorstelling had.
Lekkere werkdag zoquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Het duurt dus nog even voor ik bij de Zara kan winkelenquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, even snel maten vergeleken. De Zara 46 valt tussen een C&A 42 en 44.
Voor de extreem kleine niche van mensen die in de zomer per se broches willen dragen, maar het te warm is voor bovenkleding, en geen tepelpiercings willen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, laat maar weer
Jeans begin ik maar niet aan zo te zien, die zijn vrij recht.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou technisch gezien bij de Zara kunnen winkelen maar nu de pasvorm nog
Lekker nederlands, parttime werkenquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Woensdagen altijd vrij. Voor nu dan.
Uitstekend bioscoopweer. Straks even flexen met de airco.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met dit mooie weer
*typ ik op m'n pc*
Hoi Kat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uitstekend bioscoopweer. Straks even flexen met de airco.
Als ik niet straks deeltijd een opleiding er naast ga doen was ik al lang op fulltime overgegaan.quote:
Gisteren was het wel ellendig druk vanwege het slechte weer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uitstekend bioscoopweer. Straks even flexen met de airco.
Boeiend, parttime werken FTW.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik niet straks deeltijd een opleiding er naast ga doen was ik al lang op fulltime overgegaan.
Nee ik wou dat ik zo’n strakke kont hadquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik heb niet teruggelezen.
Ik schaam me er ook niet voor. Maar uiteindelijk landen op 4x9 zou wel fijn zijn eigenlijk. Een extra dag om zelf in te vullen.quote:
Dat is de tweede film van vandaag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
@:dezwabber Ga je ook de nieuwe Deadpool film kijken?
Omg laat even weten hoe die is. Lees wel veel positieve dingen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is de tweede film van vandaag.
4x8 is het betere levenquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik schaam me er ook niet voor. Maar uiteindelijk landen op 4x9 zou wel fijn zijn eigenlijk. Een extra dag om zelf in te vullen.
Heel braaf.quote:
Really?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/to(...)n-to221e15a-j12.html
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:08 schreef Elvi het volgende:
Wel fijn dat mijn smaak nog steeds aso isik heb nu een panterprint broek van de c&a aan
quote:
Heey, Anne-FleurLips heb jij Floris nog geregeld na die hockeywedstrijd in Laar? Was wel een zieke esca toenquote:
Wel mooi hoor.Maar braaf.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/to(...)n-to221e15a-j12.html
Hij is om 20:44 afgelopen en om 21:00 begint de laatste film. Ik zal het dan wel even laten weten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg laat even weten hoe die is. Lees wel veel positieve dingen.
Halve tijden werken en maar klagen dat alles onbetaalbaar duur is.quote:
Leuk! Veel plezier.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is om 20:44 afgelopen en om 21:00 begint de laatste film. Ik zal het dan wel even laten weten.
Kladilladi ,ik heb en een bopla besteld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heey, Anne-FleurLips heb jij Floris nog geregeld na die hockeywedstrijd in Laar? Was wel een zieke esca toen
Ik vind m'n werk leuk om te doen. En leuker dan in het OV zitten. Als ik het voor elkaar krijg om dichtbij te gaan wonen over een paar jaar ben ik minder tijd kwijt dan nu zelfs met het extra uurtje.quote:
Ik ben oud, ik weet niet wat hier staatquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heey, Anne-FleurLips heb jij Floris nog geregeld na die hockeywedstrijd in Laar? Was wel een zieke esca toen
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rozequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch ook een saai roze meisje old crone
Echte mannen dragen roze.quote:
Ben je jarig?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:15 schreef Ama het volgende:
Zondag feest in Emmen. Hopelijk is het dan niet al te druk in de trein naar huis.
Jawel, je moet op het dak van de trein meequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:15 schreef Ama het volgende:
Zondag feest in Emmen. Hopelijk is het dan niet al te druk in de trein naar huis.
Lekker allemaal vliegjes in mijn bek.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, je moet op het dak van de trein mee
Net als in India
Gratis proteīne, of het lekker is, weet ik nietquote:
Ik sla even over denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gratis proteīne, of het lekker is, weet ik niet
Dat ligt niet aan u.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:19 schreef Ama het volgende:
Ik vind chips laatste tijd helemaal niet meer zo lekker. Weet niet of het aan mij ligt of aan de chips.
Ik weet niet of je veel chips eet?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:19 schreef Ama het volgende:
Ik vind chips laatste tijd helemaal niet meer zo lekker. Weet niet of het aan mij ligt of aan de chips.
Tegenwoordig bijna niet meer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel chips eet?
Gewoon nootjes kopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:19 schreef Ama het volgende:
Ik vind de hamka's wel anders smaken btwquote:
Tikje zweetvoeten geur ook.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de hamka's wel anders smaken btw
Hmmmquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Ja, ik koop ze maar niet meer.quote:
Komt door de chloor, let maar eens op.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben een vernieuwd recept.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die blauwe zijn mooiquote:
Zal vast een woke recept zijn die McGrath wel lekker vind.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hebben een vernieuwd recept.
Ik vind ze niet meer lekker.
Chips met Kimchismaak.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu van die chips die ze op de boerderij gemaakt hebben
Ribbelchips naturel![]()
https://boerderijchips.nl/
Ze waren al vegan geloof ik.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal vast een woke recept zijn die McGrath wel lekker vind.
OMG ,die van Kesbeke?quote:
Moet ik gelijk weer aan pannenkoeken met babi pangang denkenquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door de chloor, let maar eens op.
Is pas 10 jaar bekend ook, net zoals pannenkoekenbeslag ruikt naar iets.
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh een feestvarken![]()
Gefeliciteerd @:crv
Bedanktquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:crv GefeliciteerdHoe gaat het met het herstel?
Ah vandaarquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hebben een vernieuwd recept.
Ik vind ze niet meer lekker.
Je hebt ook chips met augurkensmaakquote:
"De Australiër, een gesponsorde surfer, was pas onlangs teruggekeerd in het water nadat hij was hersteld van een gebroken nek"quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Mondays.![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)later-aan.html#nujij
Die zakken kosten 3 euro.quote:
Ik bedoelde de kimchi. De chips lijkt me lastiger. Alhoewel, kimchi dehydrateren en verpoederen. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar moet wel kunnen denk ik.quote:
Dit juich ik wel toe, ik ben sowieso zo voor meer augurk in de samenleving, augurkenverf, augurkensap, de augurk van de maand, "doe eens niet zo augurkerig" en augurkenijs.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook chips met augurkensmaak
Augurken zijn voor hoogzwangere troela'squote:Op woensdag 24 juli 2024 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit juich ik wel toe, ik ben sowieso zo voor meer augurk in de samenleving, augurkenverf, augurkensap, de augurk van de maand, "doe eens niet zo augurkerig" en augurkenijs.
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt
Herstel is afwachten vrijdag afspraak met arts en röntgen, dan hoop ik meer te weten
vandaag is het in ieder geval K.T want heb van het weekend een verkoudheid/Griep van een vriending gekregendie op doorreis was
Dit.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Tevens, sinds wanneer kost chips 3 euro.
Drie dagen per week meer gaan werken, dan lijkt alles een heel stuk goedkoper.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Tevens, sinds wanneer kost chips 3 euro.
Straks wel even pauze toch?quote:
Hangt er wel vanaf welke kant op.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lakker belangrijk, water stroomt toch wel.
De surfer, gesponsord door Dela uitvaartverzekeringen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De Australiër, een gesponsorde surfer, was pas onlangs teruggekeerd in het water nadat hij was hersteld van een gebroken nek"
Misschien valt nu het kwartje dat God echt een enorme kuthekel aan je heeft.
Met witte sokken?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n roze teva's aan. Ik ben echt een stijlicoon.
huehuehuequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug van de tandarts. Hele vriendelijke vrouw![]()
Wel 2 extra gaatjes gevonden. Moet nog terugkomen daarvoor dus...
die had je net zo goed meteen kunnen vullen huehuequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug van de tandarts. Hele vriendelijke vrouw![]()
Wel 2 extra gaatjes gevonden. Moet nog terugkomen daarvoor dus...
ja.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lakker belangrijk, water stroomt toch wel.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is mijn lade momenteel.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Was geen tijd meer voor en ik begon al zichtbaar vermoeid te raken van die andere vullingenquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die had je net zo goed meteen kunnen vullen huehue
Eurobarbapapa zekerquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een keer een queer liedje leuk maar ik vertel lekker niet welke.
Oeh, die perzikjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Die Zauberflöte van aseksuele pan-queer Wolfgang Amadeus M.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee soort tegenovergestelde van die rechtse boerensimpele kuthoer van een Taylor Swift.
Ik heb mn roze Crocs aanquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n roze teva's aan. Ik ben echt een stijlicoon.
Aan de Hand heb ik overbelasting/arthrose van mijn duimgewrichtquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
En feli buurman![]()
![]()
Goed nieuws; ik heb Kesbeke augurken ijs bij de Sligro gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit juich ik wel toe, ik ben sowieso zo voor meer augurk in de samenleving, augurkenverf, augurkensap, de augurk van de maand, "doe eens niet zo augurkerig" en augurkenijs.
Oh die vind ik wel leuk! Waarom draag je ze niet?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:46 schreef Karzai het volgende:
Deze foto is beter @:ama, ze zijn wel degelijk roze, telefoon geeft de kleuren niet goed weer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed nieuws; ik heb Kesbeke augurken ijs bij de Sligro gezien.
Zou proberenquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed nieuws; ik heb Kesbeke augurken ijs bij de Sligro gezien.
Alleen op speciale momenten met matchende kleding, ben er zuinig opquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die vind ik wel leuk! Waarom draag je ze niet?
Poma- ijsquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
https://24ice.com/24-ice-(...)ceren-nieuw-product/. Doe je ding
Ik heb drie keer augurkenijsjes gemaaktquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb drie keer augurkenijsjes gemaakt_!
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik laatst, smaakte helaas naar een verffabriek.
Helapikaquote:
Kijk jongens, zo makkelijk kan het zijn hčquote:
The power of a pickle.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk jongens, zo makkelijk kan het zijn hč
Karzai de krokante augurk Kesbekequote:
Veel plezier ermee. Kan niet worden geruild.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar lees jij "ja"?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Kan niet worden geruild.
Ik trouw niet met augurkenmeisjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, tegenwoordig is expliciet consent nodig.quote:
Wat is dat blauwe ding?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Een beetje brak en flinke wallen van het slechte slapen en vele drinken. Maar still going strongquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Karzai de krokante augurk Kesbeke
Cockblockenquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Kan niet worden geruild.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik wou dat ik zo’n strakke kont had
Je bent een stuk knapper dan ik.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een beetje brak en flinke wallen van het slechte slapen en vele drinken. Maar still going strong
[ afbeelding ]
Als de zon niet zo hoog stond zag je er niks vanquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een beetje brak en flinke wallen van het slechte slapen en vele drinken. Maar still going strong
[ afbeelding ]
Klinkt als een flinke operatiequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:52 schreef crv het volgende:
[..]
Aan de Hand heb ik overbelasting/arthrose van mijn duimgewricht
Maar ben weer eens aan mijn enkel geopereerd.
Rechts is na mijn OP in September niet goed gegaan en nu is de hele metaalwinkel eruit gehaald en heb ik een pen van onder door mijn enkelgewricht in mijn onderbeenm (Rückfussnagel)
Jeetje sterktequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:52 schreef crv het volgende:
[..]
Aan de Hand heb ik overbelasting/arthrose van mijn duimgewricht
Maar ben weer eens aan mijn enkel geopereerd.
Rechts is na mijn OP in September niet goed gegaan en nu is de hele metaalwinkel eruit gehaald en heb ik een pen van onder door mijn enkelgewricht in mijn onderbeenm (Rückfussnagel)
De Spelen beginnen officieus.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:19 schreef Karzai het volgende:
Zo jungs jullie nog wat leuks doen vandaag?
Ja waar jouw slag volk woont wel ja, maar dat is een risico wat wij geaccepteerd hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Experiment met basisinkomen; mensen gaan minder werken en hun gezondheid gaat achteruit als ze gratis geld krijgen.
En daar zou de Nederlandse politie wel even laten zien aan de Belgen hoe het moet toch?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Jongeren zijn met elkaar op de vuist gegaan in Knokke
Mwoah geloof ik niet zo, ligt meer aan de opvoeding.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Experiment met basisinkomen; mensen gaan minder werken en hun gezondheid gaat achteruit als ze gratis geld krijgen.
De gemeenschappelijke factor van alle Blue zones is dat mensen op lange leeftijd actief blijven met werk of bv een moestuin. Dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
"hope you brought urine".quote:
dat was idd het eerste dat ik zag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"hope you brought urine".Dit kun je nu niet niet meer zien.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"hope you brought urine".Dit kun je nu niet niet meer zien.
Wat staat er dan eigenlijk?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was idd het eerste dat ik zag.
heb lang moeten denken wat of het kon zijn dat wel leuk was
Ja ik ook. Stelletje zuiplellen zijn we kwieuwsquote:
Jonge, met je 5+ Legoquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Stelletje zuiplellen zijn we kwieuws
"WHIEEEEEP er staat een klant de flessenautomaat in elkaar te heien!"quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit te gluren naar deze
https://store.steampowered.com/app/2670630/Supermarket_Simulator/
Ga je bij de 7-eleven werken?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit te gluren naar deze
https://store.steampowered.com/app/2670630/Supermarket_Simulator/
Als dat je grootste probleem met mij is valt het allemaal best mee denk ikquote:
lijkt mij wel grappigquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je bij de 7-eleven werken?
urinequote:
En weer een miskopquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
spel is niet te spelen onder muis. Wel manieren om alle knoppen aan te passen geloof ik maar te ingewikkeld
jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
Wisten jullie dat vogels een tong hebben?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Koppel je muis eraan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
spel is niet te spelen onder muis. Wel manieren om alle knoppen aan te passen geloof ik maar te ingewikkeld
jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oeh snickers ijsquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Snickers-ijs gekocht.
En KitKat Pindakaas. Ze hadden nog een half schap vol
Groei een bult kerel.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga eens werken of lekker buiten zitten ipv hier de hele dag slap ouwehoeren
quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Vissen hebben een tongbeen onderaan in hun bek. Ze trekken dat naar beneden om hun bek te openen. Wij stammen af van vissen en hebben de restanten van zo'n tongbeentje in ons hoofd.
DOE HET NIET> WEES STERK!!!quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:35 schreef Karzai het volgende:
ik sluit ook af tot later, toch maar even langs de sneakerstore, 50% korting is wel erg aantrekkelijk
Misschien zit ie wel op een terras in de zon met z'n laptopquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga eens werken of lekker buiten zitten ipv hier de hele dag slap ouwehoeren
Zoals Herman in Parijs ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zit ie wel op een terras in de zon met z'n laptop
Laat mij erbuiten.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien zit ie wel op een terras in de zon met z'n laptop
zolang je maar niet ineens leest dat je niet meer in leven bentquote:
Ik slik ze omdat ik nog 20 andere tabletten per dag slik. Daar word je niet vrolijk van. Wel extra moe en zwak.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Ben nu 1.5 week gestopt met die maagzuurremmers. 1 dag weer 1 genomen paar dagen terug maar echt alles wat k eet valt slecht
pagina 18 zwart omrandquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als ie het AD op z'n laptop leest.
Ze hebben al eens naar me gedrecht in sloot 40 jaar geleden. Vriend had z'n auto om boom gekruld, en het eerste wat ie zei tegen de hulpverleners was mijn naam.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang je maar niet ineens leest dat je niet meer in leven bent
Ik ga een abo op internet nemen. Wil de recensies van Angela de Jong lezen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als ie het AD op z'n laptop leest.
oh ja moet je je maag beschermen hequote:Op woensdag 24 juli 2024 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slik ze omdat ik nog 20 andere tabletten per dag slik. Daar word je niet vrolijk van. Wel extra moe en zwak.
Precies.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja moet je je maag beschermen he
En toen kwam je ineens aanbanjeren?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben al eens naar me gedrecht in sloot 40 jaar geleden. Vriend had z'n auto om boom gekruld, en het eerste wat ie zei tegen de hulpverleners was mijn naam.
Nee ik was aan het stappen en kreeg politie aan de lijn in een kroeg in Kerkdriel.quote:
Het legendarische Drielquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik was aan het stappen en kreeg politie aan de lijn in een kroeg in Kerkdriel.
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij niet. Ik ben 61, dus misschien andere generatie.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het legendarische Driel![]()
Ken je Nino van de autoradio's daar?
als je al weet dat je het niet gaat dragen......quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
Keileijke jumper die ik prob nooit ga dragen en toch twijfel ik om te kopen![]()
[ afbeelding ]
https://store.taylorswift.com/products/the-cardigan
steam deckquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil iets duurs bestellen maar weet niet wat.
Breitlingquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil iets duurs bestellen maar weet niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |