Dat was niet echt leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
Vannacht ging een trol helemaal los op het forum.
Gelukkig waren de admins nog wakker![]()
En ook echt overal.Ooit een keer meegemaakt dat iemand overal lasergifs ging posten.quote:
Schelden met K en andere dingen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Niks van gemerkt. Ik was in dromenland hihi.
In de OP is duidelijk veel werk gestoken.quote:
Ik kreeg op 1 januari 2001 om 0:05 uur m'n eerste ban. Had op alle FOK!-forums Gelukkig nieuw jaar gepost.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook echt overal.Ooit een keer meegemaakt dat iemand overal lasergifs ging posten.
Is in 40 + altijd een dingetje.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de OP is duidelijk veel werk gestoken.
Daar heb ik ooit ook een ban voor gehad.Ik was toen ook wel heel dronken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg op 1 januari 2001 om 0:05 uur m'n eerste ban. Had op alle FOK!-forums Gelukkig nieuw jaar gepost.
Lieve schat toch.Ik ken je al jaren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit ban gehad wegens mental breakdown.
Maar... ik zie jullie echt graag.
Hoe dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
Vannacht ging een trol helemaal los op het forum.
Gelukkig waren de admins nog wakker![]()
Wie is er in de nacht dan wel?quote:
Heb ik ook gedaan.Overal hetzelfde.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:52 schreef D. het volgende:
Ik was wakker toen ie begon, maar er was geen houden aan, dus behalve melden kon ik weinig doen
Er was echt grof geschut nodigquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:52 schreef D. het volgende:
Ik was wakker toen ie begon, maar er was geen houden aan, dus behalve melden kon ik weinig doen
Dan ben ik.quote:
Ga je?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg gisteren een uitnodiging van Miljoenenjacht om in oktober naar de studio te komen en mee te doen
Ik deed niks verkeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ik al toen ik al die tr's zag
Ja het lijkt me sowieso leuk om zo'n middag mee te maken, kijken hoe dat er een beetje aan toe gaat enzo.quote:
En je was net wakker.20 tr`s verder.quote:
Nee, ik was er bij de eerste TR nogquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je was net wakker.20 tr`s verder.
Volgens mij ook ooit gehad, maar voor mij natuurlijk geen optiequote:Op woensdag 24 juli 2024 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg gisteren een uitnodiging van Miljoenenjacht om in oktober naar de studio te komen en mee te doen
Hoezo voor jou geen optie, wil je niet met je hoofd op tv?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ook ooit gehad, maar voor mij natuurlijk geen optie
Volgens mij heb je sowieso een prijs dan
h D, TV.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoezo voor jou geen optie, wil je niet met je hoofd op tv?
Ik heb je toen wel gezien,heel kort.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben al een keer op tv geweest zonder het te beseffen.
Rarara![]()
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie is de mol ?quote:
Ik in 1997. KRO-voetbalkwis.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks tuuteren?quote:
Denk het niet.quote:
1 stuk begin augustus, 1 stuk half augustus sterk verbruind en overal fruitvliegjes en dan zit het volgende stuk vol maden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan als ik een appel in drieen deel is het wel een hele
Tussen je billen?quote:
Op trump?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:35 schreef chufi het volgende:
Morgen vanaf 9:30 gaan de vrouwen schieten
Mochten ze raken laat hij die pijl ook gewoon in z'n oor zitten tot na de verkiezingen denk ik.quote:
Die schieten toch alle kanten op?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tip:
Zijn je pinda's niet te vreten...?
7 minuten in de airfryer op 175
Lol, tuurllijk niet!quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Die schieten toch alle kanten op?
Dan wordt het popcorn
Oke ....quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lol, tuurllijk niet!
Schaaltje van aluminiumfolie gemaakt en dan de bodem bedekken, werkt prima!
Die popcorn heb ik nuquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Die schieten toch alle kanten op?
Dan wordt het popcorn
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tip:
Zijn je pinda's niet te vreten...?
7 minuten in de airfryer op 175
Zo jammer!quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Halloweenschieting 2022 denk ik.
Voorlopig buiten strijd.
Kak.
Die staat achter in de eerste peiling na,quote:
Na 1 debatje met Cackles zal dat wel anders zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die staat achter in de eerste peiling na,
die is nu niet opgelucht hoor
quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die staat achter in de eerste peiling na,
die is nu niet opgelucht hoor
Dan wordt zijn achterstand alleen maar groter,quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Na 1 debatje met Cackles zal dat wel anders zijn.
Zelfs Black Lives Matter geeft haar de dikke middelvinger!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt zijn achterstand alleen maar groter,
het is voor haar zo makkelijk hem af te maken
Dat is toch een relclub die alleen maar rellen wil?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs Black Lives Matter geeft haar de dikke middelvinger!
Klopt, maar ze vinden het ook zwaar ondemocratisch dat zij zonder een stemronde ineens zo naar voren geschoven is. Niemand had daar iets over te zeggen terwijl 14 miljoen mensen op Sleepy Joe hadden gestemd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch een relclub die alleen maar rellen wil?
Er komt nog een stemronde, ze moeten niet janken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ze vinden het ook zwaar ondemocratisch dat zij zonder een stemronde ineens zo naar voren geschoven is. Niemand had daar iets over te zeggen terwijl 14 miljoen mensen op Sleepy Joe hadden gestemd.
OS? Zijn die al begonnen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Het duel Argentinië Marokko op de OS wordt HERVAT
Sommige sporten beginnen eerder dan de officiële openingquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OS? Zijn die al begonnen?
Aha!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige sporten beginnen eerder dan de officiële opening
Echt wtfquote:
Heel goed! Het Fokken was nog tijdens de bioscoopreclamequote:Op woensdag 24 juli 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie film zeker.... dat je zit te fokken!
Ligstoel?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel goed! Het Fokken was nog tijdens de bioscoopreclame
Heerlijk luieren daarquote:
Ja die ken ikquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken jij deze winkel?
https://www.designedforma(...)se9onRO_MLnvtEvHOjVg
Leuk spul wel,maar het moet wel je maat net zijn.quote:
Dat had je ook bij Liz, maar die hield het niet lang uit in Leeuwarden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk spul wel, maar het moet wel je maat net zijn.
leuke broek!!!!quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
Overigens lekker biertje bij de film vandaag
[ afbeelding ]
Zag het net toevallig.Soul kocht ook wel bij Liz.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat had je ook bij Liz, maar die hield het niet lang uit in Leeuwarden.
Ken je deze winkel nog maar net of al iets langer?
En Looks like vintage.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag het net toevallig.Soul kocht ook wel bij Liz.
dankje, heb er meteen 2 gekocht bij die winkel vorig jaarquote:
Ik ken Liz nog van vroegah uit Sneekquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag het net toevallig.Soul kocht ook wel bij Liz.
Zelfde eigenaressequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen werken en dagbesteding.
Slaapwel iedereen
Bioscoopbroek zekert?!quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
Overigens lekker biertje bij de film vandaag
[ afbeelding ]
Heer Sly.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bioscoopbroek zekert?!
Nah, goed, welke film heb je gezien?![]()
Leuk dat je er weer bent (hierows), Fredfruidt, echt!@quote:
Hi!!quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sly.![]()
Die term kent bijna niemand meer denk.
Die gravin heeft het uitgevondenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sly.![]()
Als u er nou wat vaker was.Maar ja het is idd weer zover.Met mij alles goed en met u?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent (hierows), Fredfruidt, echt!@
Alles goed?
Subvraag: waarom kom je alleen hierzow als je niet in STD kunt posten? Da's niet tof, ik voel me gebruikt![]()
![]()
Mooi!quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als u er nou wat vaker was.Maar ja het is idd weer zover.Met mij alles goed en met u?
Zeg het ze.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Ook alles goed, thnks!
Ik heb geen abo meer, ben m'n digipass en telefoon al een ruim een week kwijt. Dat was wel even wennen.
Verder alles dus goed, zij het dat ik zo naar beneden ga want de opgeschoten jeugd schreeuwt al een tijdje "kanker" en "kankerzooi" etc. voor mien deur. Het is zo mooi geweest
M'n eerste vriendinnetje (tweede eigenlijk, who caresquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was zelfs een topic over.
GC / Bioscoop broek!?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sly.![]()
Dat zei ze...quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
M'n eerste vriendinnetje (tweede eigenlijk, who cares) had er ook eentje aan dat we net datete. Maar was omdat ze zelf kleren maakte en zakken onzin vond!@
Je in een skinny jeans moeten wurmen is ook niet echt leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vond het ook al vreemd... ze was toch met hem
Al raam open gedaan. Ze waren wel aardig. Eentje zei: "sorry meneer als we herrie maken". Toen zei ik het dat het daar niet mee te maken had maar dat ik graag naar jonge jongens keek uit m'n raam. Moesten ze wel lachen en toen zei ik dat dit niet het geval was, maar: "kappen met dat aso-taalgebruik zoals kankert in me street y'all". Toen zeiden ze in koor. ja en de okéquote:
< Mompelt iets over mooi zijn en pijn lijden...quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je in een skinny jeans moeten wurmen is ook niet echt leuk.
"Skinny jeans" haha. Járen gelee en de terug een keer m'n zwagert gezegd plus keihard uitgelachen "Watdefuk draag jij nou/nauw"?? hij had een skinny an!@£2 Helemaal over z'n zeik en dagen bozig (we waren op reis met de meiduhn).quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je in een skinny jeans moeten wurmen is ook niet echt leuk.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Skinny jeans" haha. Járen gelee en de terug een keer m'n zwagert gezegd plus keihard uitgelachen "Watdefuk draag jij nou/nauw"?? hij had een skinny an!@£2 Helemaal over z'n zeik en dagen bozig (we waren op reis met de meiduhn).
Nu draag ik ze zelf ook. Hij moest 'ns weten![]()
Mooi! Ook alles oke, thnks! Beetje traag. Zit ook wat te werken on the zijde. Zie net je post.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Très bien, merci. Et toi?
Met Ruud.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet het , ik weet het
Koeien knuffelen![]()
Klopt!@quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook wel een skinny jeans,maar die van vroeger waren wel anders.
Dat dus.quote:
En dan liggend aantrekken zeker,Daar komt geen hand naar binnen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:39 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat ik skinny jeans ergens in de jaren '80 droeg
De wat?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bioscoopbroek zekert?!
Nah, goed, welke film heb je gezien?![]()
Ja, maar dat was dan toch wel zonder premium stretch / elastiek? Of vergis ik muh?quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:39 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat ik skinny jeans ergens in de jaren '80 droeg
Ja hoor Dries.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Skinny gele speedo's daarentegen
Been there done thatquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan liggend aantrekken zeker,Daar komt geen hand naar binnen.
yep, zat geen rek in. Maar op zich niet oncomfortabel als je het kreng eenmaal aan had.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan toch wel zonder premium stretch / elastiek? Of vergis ik muh?
Indeed!quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
yep, zat geen rek in. Maar op zich niet oncomfortabel als je het kreng eenmaal aan had.
Lekker strakquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
yep, zat geen rek in. Maar op zich niet oncomfortabel als je het kreng eenmaal aan had.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke film en ben je onzedelijk betast?
Dat dus.
In de bioscoop dan. In de rij voor de kassa niet echt slim.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een broek zonder zakken om met je testikels te spelen!@
Deadpool en Wolverine en door dat knulletje naast me niet. Hij ook niet door mijquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke film en ben je onzedelijk betast?
Dat dus.
Ja, eigenlijk wel:). Dacht ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is die niet wat te oud voor Roman?
Moviemarathonquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Deadpool en Wolverine en door dat knulletje naast me niet. Hij ook niet door mij
Het is 1 filmquote:
Ik ga even checken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:47 schreef drakin het volgende:
Een normale broek wordt vanzelf skinny als je ouder wordt
That's my girlquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:47 schreef drakin het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:47 schreef drakin het volgende:
Tsss...quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:51 schreef tonja het volgende:
Ik heb een cadeautje van de politie gekregen. Een hoodie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss...
Die lui hebben tijd en geld teveel
Don`t come easy.quote:
Ik vind het een gaaf project. Ontstaan in de corona tijd om in contact te blijven met de mensen en dan met name jongeren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss...
Die lui hebben tijd en geld teveel
Een beetje wat Sly net deed.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het een gaaf project. Ontstaan in de corona tijd om in contact te blijven met de mensen en dan met name jongeren.
Ergens ook wel goed... al zou dat meer de taak van andere clubjes moeten zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het een gaaf project. Ontstaan in de corona tijd om in contact te blijven met de mensen en dan met name jongeren.
Een Tjalk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:55 schreef drakin het volgende:
Hee Fresh, ik zag ook een leuk bootje langsvaren.
Ligt nu in de Prinsentuin
[ afbeelding ]
Het werkt ook. Ook na corona. Ze hebben al diverse jongeren geholpen die nooit de stap hadden durven zetten om een bureau binnen te wandelen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ergens ook wel goed... al zou dat meer de taak van andere clubjes moeten zijn.
De Politie heeft genoeg op hun bordje....
Afijn.. genoeg gezeurd.
Bijna middernacht
Cheers! Enjoy!quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:57 schreef sly-nl het volgende:
Aanrader:
[ afbeelding ]
Tijd terug drie dozen gehaald![]()
Nu by the way weer in de bonus (zag ik vandaag in de winkel).
Heeerlijke wijn!@
Dat doet goed om te horenquote:Op woensdag 24 juli 2024 23:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Het werkt ook. Ook na corona. Ze hebben al diverse jongeren geholpen die nooit de stap hadden durven zetten om een bureau binnen te wandelen.
Is nogal een ding,veel jongeren weten het even niet meer met alle gevolgen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Het werkt ook. Ook na corona. Ze hebben al diverse jongeren geholpen die nooit de stap hadden durven zetten om een bureau binnen te wandelen.
Je doelt op de nieuwe zedenwet?quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is nogal een ding,veel jongeren weten het even niet meer met alle gevolgen.
Waren 2 achter elkaar zelfs, andere wit met roodquote:
Mooi woord wel,: Tjalkquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Waren 2 achter elkaar zelfs, andere wit met rood
Nee dat niet echt,meer de gevolgen van corona en het drugsgebruik.quote:
Ah zo. Ja zeker!quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet echt,meer de gevolgen van corona en het drugsgebruik.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet echt,meer de gevolgen van corona en het drugsgebruik.
Waar kan ik wonen en zulks.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En onduidelijke , onstabiele vooruitzichten.
Ik weet niet of het fentanyl is wat die gasten gebruiken, maar in het Vondelpark zitten op dit moment junks die van een andere orde zijn. Agressiever vooral.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
I hoop niet dat we hier die Fentanyl tyoestanden gaan krijgen waar de VS aan kapot gaat
Ik zah je effe bij je tjalk pakke, jonguhquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi woord wel,: Tjalk
Bekt lekker
Dat denk ik niet eigenlijk.Chrystal meth slaat hier ook niet echt aan.En heroine wordt ook bijna niet gebruikt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
I hoop niet dat we hier die Fentanyl tyoestanden gaan krijgen waar de VS aan kapot gaat
Ehm nee. Cruising Down The River was de laatste maar die heb je volgens mij al gehoord.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je nog nouvelle musiquewww gemaakt?
Flakka.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het fentanyl is wat die gasten gebruiken, maar in het Vondelpark zitten op dit moment junks die van een andere orde zijn. Agressiever vooral.
Zag laatst iets online wat een zombiedrugs genoemd werd. Niet echt een goed gevoel van gekregen, dat filmpjequote:Op donderdag 25 juli 2024 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het fentanyl is wat die gasten gebruiken, maar in het Vondelpark zitten op dit moment junks die van een andere orde zijn. Agressiever vooral.
Heard it, been there, sailed in that Effing boatquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ehm nee. Cruising Down The River was de laatste maar die heb je volgens mij al gehoord.
De naam voorspelt niet veel goeds.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zag laatst iets online wat een zombiedrugs genoemd werd. Niet echt een goed gevoel van gekregen, dat filmpje
Dank je.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heard it, been there, sailed in that Effing boat. Goed gedaan Tonnn!
Nice one!
Ook mooi met de clip erbij.quote:
Mooi gezongen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ehm nee. Cruising Down The River was de laatste maar die heb je volgens mij al gehoord.
Ja, was echt heel naar om te zien. Ook de bewegingen v zombies, soort van. Zoals in het filmpje dat GOA net postquote:
Pics or it did not happenquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
Tweede broek gepast,geen succes.Bovenste knoop gaat niet dicht.
Dat doet een dinnetje van je toch?quote:
Nee,ik schaam me.quote:
Niets, hoezo?quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Badeeeeeeend!@ theoneandonly,wassup?
Da fuck hee.quote:
Ik stel me bij jouw een beetje lang mager figuur voor.. met rossig haarquote:
Klopt, die maakt de videos. Ze is 81, een streamer waarvoor ik mod en moet af en toe even lopen anders worden haar tenen blauw. Ze gebruikt mijn muziek ook soms om muziektheorie uit te leggen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doet een dinnetje van je toch?
Vet he! Is dat nu scherm? In de lucht? Gelaserd op rook?... maar supervet!quote:
wassupquote:
De laatste jaren best wel een buikje gekregen.Lang haar heb ik wel maar niet rossig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik stel me bij jouw een beetje lang mager figuur voor.. met rossig haar
Geen idee... maar zo zie ik het
Je moet hem ook alles uitleggen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
wassup
or whas·sup or wus·sup
[ wuhs-uhp ]
Phonetic (Standard)
IPA
interjection
, Slang.
what’s going on or happening; what’s up (used as a greeting).
Het slaat ook nergens op... maar je vormt toch een beeld van |Fokkersquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste jaren best wel een buikje gekregen.Lang haar heb ik wel maar niet rossig.
Dat laatste denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vet he! Is dat nu scherm? In de lucht? Gelaserd op rook?... maar supervet!
Dat heb ik na mijn eerste meet wel afgeleerd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op... maar je vormt toch een beeld van |Fokkers
Soms klopt het ook best wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op... maar je vormt toch een beeld van |Fokkers
quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik na mijn eerste meet wel afgeleerd.
quote:
Ik had het al gelezen freon.quote:
Gingniehelemaalgoedmeteenkwootdtquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik stel me bij jouw een beetje lang mager figuur voor.. met rossig haar
Geen idee... maar zo zie ik het
Bij jou moet ik denken aan Fat Bastard.quote:
Sorry haha, had een vage kwoot, drie keer de post v GOA. Anyhoe, weet je nog welke foto ik bedoel?quote:
wassupquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik na mijn eerste meet wel afgeleerd.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sorry haha, had een vage kwoot, drie keer de post v GOA. Anyhoe, weet je nog welke foto ik bedoel?
Dat valt ook wel iets mee.quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij jou moet ik denken aan Fat Bastard.
Ik maakte maar een garpje.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
Dit ben ik.
https://www.facebook.com/(...)6945249?locale=nl_NL
Better Safe then Sorry!quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry voor de vage foto.
[ afbeelding ]
Denk het niet hoor.SBE is de jongste.quote:
En zeker niet de schranderstequote:Op donderdag 25 juli 2024 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het niet hoor.SBE is de jongste.
Dat is toch dat liedje?quote:Op donderdag 25 juli 2024 00:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Created and produced in 69
Groove is in the heart.quote:
Jij drinkt sneller dan ik baas.quote:
Jij mag een ijsje.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Chalkie![]()
< Schuift wat op in de bank
< Kijkt je grijnzen aan.... Happy timesquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Chalky.. hoeveel heb jij op?
*komt er gezellig bij*
Soort van blij om jou hier te zien.Maar je gaat gelijk met GOA op de bank.quote:
Soort van ?quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van blij om jou hier te zien.Maar je gaat gelijk met GOA op de bank.
Blij.quote:
De HC die ik ken heeft een beetje een gebruiksaanwijzing.quote:
Deel maar evenquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De HC die ik ken heeft een beetje een gebruiksaanwijzing.
Deze?quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De HC die ik ken heeft een beetje een gebruiksaanwijzing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |