Dat was niet echt leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
Vannacht ging een trol helemaal los op het forum.
Gelukkig waren de admins nog wakker![]()
En ook echt overal.Ooit een keer meegemaakt dat iemand overal lasergifs ging posten.quote:
Schelden met K en andere dingen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Niks van gemerkt. Ik was in dromenland hihi.
In de OP is duidelijk veel werk gestoken.quote:
Ik kreeg op 1 januari 2001 om 0:05 uur m'n eerste ban. Had op alle FOK!-forums Gelukkig nieuw jaar gepost.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook echt overal.Ooit een keer meegemaakt dat iemand overal lasergifs ging posten.
Is in 40 + altijd een dingetje.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de OP is duidelijk veel werk gestoken.
Daar heb ik ooit ook een ban voor gehad.Ik was toen ook wel heel dronken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg op 1 januari 2001 om 0:05 uur m'n eerste ban. Had op alle FOK!-forums Gelukkig nieuw jaar gepost.
Lieve schat toch.Ik ken je al jaren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit ban gehad wegens mental breakdown.
Maar... ik zie jullie echt graag.
Hoe dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
Vannacht ging een trol helemaal los op het forum.
Gelukkig waren de admins nog wakker![]()
Wie is er in de nacht dan wel?quote:
Heb ik ook gedaan.Overal hetzelfde.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:52 schreef D. het volgende:
Ik was wakker toen ie begon, maar er was geen houden aan, dus behalve melden kon ik weinig doen
Er was echt grof geschut nodigquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:52 schreef D. het volgende:
Ik was wakker toen ie begon, maar er was geen houden aan, dus behalve melden kon ik weinig doen
Dan ben ik.quote:
Ga je?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg gisteren een uitnodiging van Miljoenenjacht om in oktober naar de studio te komen en mee te doen
Ik deed niks verkeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ik al toen ik al die tr's zag
Ja het lijkt me sowieso leuk om zo'n middag mee te maken, kijken hoe dat er een beetje aan toe gaat enzo.quote:
En je was net wakker.20 tr`s verder.quote:
Nee, ik was er bij de eerste TR nogquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je was net wakker.20 tr`s verder.
Volgens mij ook ooit gehad, maar voor mij natuurlijk geen optiequote:Op woensdag 24 juli 2024 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg gisteren een uitnodiging van Miljoenenjacht om in oktober naar de studio te komen en mee te doen
Hoezo voor jou geen optie, wil je niet met je hoofd op tv?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ook ooit gehad, maar voor mij natuurlijk geen optie
Volgens mij heb je sowieso een prijs dan
h D, TV.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoezo voor jou geen optie, wil je niet met je hoofd op tv?
Ik heb je toen wel gezien,heel kort.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben al een keer op tv geweest zonder het te beseffen.
Rarara![]()
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie is de mol ?quote:
Ik in 1997. KRO-voetbalkwis.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks tuuteren?quote:
Denk het niet.quote:
1 stuk begin augustus, 1 stuk half augustus sterk verbruind en overal fruitvliegjes en dan zit het volgende stuk vol maden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan als ik een appel in drieen deel is het wel een hele
Tussen je billen?quote:
Op trump?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:35 schreef chufi het volgende:
Morgen vanaf 9:30 gaan de vrouwen schieten
Mochten ze raken laat hij die pijl ook gewoon in z'n oor zitten tot na de verkiezingen denk ik.quote:
Die schieten toch alle kanten op?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tip:
Zijn je pinda's niet te vreten...?
7 minuten in de airfryer op 175
Lol, tuurllijk niet!quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Die schieten toch alle kanten op?
Dan wordt het popcorn
Oke ....quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lol, tuurllijk niet!
Schaaltje van aluminiumfolie gemaakt en dan de bodem bedekken, werkt prima!
Die popcorn heb ik nuquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Die schieten toch alle kanten op?
Dan wordt het popcorn
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tip:
Zijn je pinda's niet te vreten...?
7 minuten in de airfryer op 175
Zo jammer!quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Halloweenschieting 2022 denk ik.
Voorlopig buiten strijd.
Kak.
Die staat achter in de eerste peiling na,quote:
Na 1 debatje met Cackles zal dat wel anders zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die staat achter in de eerste peiling na,
die is nu niet opgelucht hoor
quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die staat achter in de eerste peiling na,
die is nu niet opgelucht hoor
Dan wordt zijn achterstand alleen maar groter,quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Na 1 debatje met Cackles zal dat wel anders zijn.
Zelfs Black Lives Matter geeft haar de dikke middelvinger!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt zijn achterstand alleen maar groter,
het is voor haar zo makkelijk hem af te maken
Dat is toch een relclub die alleen maar rellen wil?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs Black Lives Matter geeft haar de dikke middelvinger!
Klopt, maar ze vinden het ook zwaar ondemocratisch dat zij zonder een stemronde ineens zo naar voren geschoven is. Niemand had daar iets over te zeggen terwijl 14 miljoen mensen op Sleepy Joe hadden gestemd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch een relclub die alleen maar rellen wil?
Er komt nog een stemronde, ze moeten niet janken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ze vinden het ook zwaar ondemocratisch dat zij zonder een stemronde ineens zo naar voren geschoven is. Niemand had daar iets over te zeggen terwijl 14 miljoen mensen op Sleepy Joe hadden gestemd.
OS? Zijn die al begonnen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Het duel Argentinië Marokko op de OS wordt HERVAT
Sommige sporten beginnen eerder dan de officiële openingquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OS? Zijn die al begonnen?
Aha!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige sporten beginnen eerder dan de officiële opening
Echt wtfquote:
Heel goed! Het Fokken was nog tijdens de bioscoopreclamequote:Op woensdag 24 juli 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie film zeker.... dat je zit te fokken!
Ligstoel?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel goed! Het Fokken was nog tijdens de bioscoopreclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |