abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214394337
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar Trump is natuurlijk de crimineel, hij heeft campagne geld gebruikt om een stripper te betalen en dat niet juist gedocumenteerd. Zwarte mensen opsluiten als goedkope arbeid en bewijs achterhouden is natuurlijk vele malen crimineler, maar zolang ze niet vervolgd wordt kan het stemvee in koor krijsen dat Trump crimineel is en Harris niet.
Ik vind beiden niet fris. Ik wil er ook geen wedstrijd van maken.

Beiden zijn moreel failliet, maar om in de Amerikaanse politiek ver te komen zul je dat ook wel moeten zijn vrees ik. ;)

Mij gaat het er slechts om dat ik denk dat Harris de bekende (zwarte) kat in de zak blijkt te zijn (*).

(*) getwijfeld over deze grap, maar ik acht het juist racistisch om hem niet te maken
pi_214394349
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:46 schreef Gunner het volgende:

[..]
Voor Trump lijkt dat geen probleem integendeel als ze hem leren kennen. Dus dat zal wel wat meevallen.
Trump is op zichzelf privé prima te pruimen (naar verluid). Maar dat geldt in zijn algemeenheid wel voor con artists...
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:22:39 #28
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214394356
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:06 schreef koemleit het volgende:

[..]
de twijfels waren er dus altijd.
En of meneer alleen wat warrig/sloom van begrip was, of echt niet in staat een land te besturen is natuurlijk iets heel anders.
Hij had zich nooit voor een 2e termijn moeten kandidateren, maar gewoon aan z'n woord voor z'n verkiezing moeten houden.
Ja, maar veel MSM deden dat dus steevast af als onzin en zetten het beeld neer dat hij "zo scherp als een mes" was. Tot minder dan een maand geleden nog. Dat is het punt.
pi_214394412
twitter

Harris is gewoon een DEI hire. Racisme, keuze op basis van geslacht en kleur, gewoon normaal gemaakt wat niet normaal zou moeten zijn.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214394439
Netanyahu op bezoek, en Harris boycot hem. Een stem op Harris is dus een stem op Jodenhaters en islamitisch terrorisme. Hoewel dat laatste natuurlijk door sommigen opgevat kan worden als juist een reden om Harris te stemmen of steunen, zo ook hier op FOK!

twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 15:46:15 #31
5428 crew  miss_sly
pi_214394634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:32 schreef Tekaschi het volgende:
Netanyahu op bezoek, en Harris boycot hem. Een stem op Harris is dus een stem op Jodenhaters en islamitisch terrorisme. Hoewel dat laatste natuurlijk door sommigen opgevat kan worden als juist een reden om Harris te stemmen of steunen, zo ook hier op FOK!

[ x ]
Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme. Kap nu eens met die belachelijke beschuldigingen en deze polarisatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214394669
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:22 schreef Repentless het volgende:

Ja, maar veel MSM deden dat dus steevast af als onzin en zetten het beeld neer dat hij "zo scherp als een mes" was. Tot minder dan een maand geleden nog. Dat is het punt.
Die info kwam toch van zijn stafleden?
Op zich is dat laakbaar en niet toegestaan, dat gaat ook nog wel een staartje hebben.
pi_214394683

Trump is nu wel echt veeeeeel te oud. Schandalig dat Melania hem toch telkens laat opdraven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:49:33 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394697
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:32 schreef Tekaschi het volgende:

[ x ]
Het is wel opvallend dat Harris afwezig is bij het bezoek van de premier van een uitgesproken bondgenoot. Hopelijk spelen bepalen de pro-Palestijnse sentimenten die leven binnen de Democratische Partij hier geen rol in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214394698
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:48 schreef Za het volgende:

[..]
Die info kwam toch van zijn stafleden?
Op zich is dat laakbaar en niet toegestaan, dat gaat ook nog wel een staartje hebben.
Bron?
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:50:06 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214394707
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tegen Netanyahu zijn betekent niet dat je een jodenhater bent of pro (islamitisch) terrorisme. Kap nu eens met die belachelijke beschuldigingen en deze polarisatie.
Lekker selectief weer dit :').

Tegen Trump is geen grens te bekennen, alles mag gezegd worden, hij mag uitgemaakt worden voor alles en zijn moeder, is prima.

Maar iets negatiefs tegen Harris? KAPPEN NU MET DIE POLARISATIE!!!!!!!

How, about, NO :{w
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214394709
Alles wordt uit de kast gehaald om Harris zwart te maken, de Trump aanhangers worden duidelijk wanhopig.

Als je al kritiek heb op Netanyahu's beleid dan ben je kennelijk een Jodenhater en een moslimextremist Eerst vonden de Israeli's het niet zo belangrijk dat Harris erbij was, maarja na de recente ontwikkelingen vinden ze ineens van wel en als ze dan alsnog niet komt dan is het meteen janken over een 'boycot'. 8)7

Edit:
Een enkele Republikeinse senator heeft hem uitgenodigd te spreken, daar hoeft niet iedereen bij te zijn. Gebeurde bij eerdere uitnodigingen, en ook bij andere staatshoofden, ook niet

[ Bericht 16% gewijzigd door cynicus op 24-07-2024 15:59:46 ]
pi_214394757
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:

Bron?
25th Amendment
pi_214394772
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:54 schreef Za het volgende:

[..]
25th Amendment
Daar staat niks over het geven info door stafleden of de "msm"?
pi_214394788
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Trump is nu wel echt veeeeeel te oud. Schandalig dat Melania hem toch telkens laat opdraven.
Whoa, wat is deze. Had dit maar op pakjes sigaretten gestaan, dan stop je wel.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:58:41 #41
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394797
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tegen Trump is geen grens te bekennen, alles mag gezegd worden, hij mag uitgemaakt worden voor alles en zijn moeder, is prima.

Dit is inderdaad een goed punt. Mensen die van alles zeggen over Trump en de Republikeinen willen altijd dat er met respect wordt gesproken over Democraten, dat is nogal hypocriet.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef cynicus het volgende:
Alles wordt uit de kast gehaald om Harris zwart te maken, de Trump aanhangers worden duidelijk wanhopig.

Als je al kritiek heb op Netanyahu's beleid dan ben je kennelijk een Jodenhater en een moslimextremist Eerst vonden de Israeli's het niet zo belangrijk dat Harris erbij was, maarja na de recente ontwikkelingen vinden ze ineens van wel en als ze dan alsnog niet komt dan is het meteen janken over een 'boycot'. 8)7
Hmm, nee. Harris was nooit populair, zelfs niet bij haar eigen partij waar velen al het vertrouwen in haar waren verloren. Het is daarom ook bijzonder dat juist deze vrouw de presidentskandidate is geworden, waar de Democraten het mee moeten zullen doen. De komende maanden zal men in Democratische kringen vooral bestaan uit het zichzelf wijsmaken dat Harris eigenlijk ineens toch hartstikke geschikt is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214394830
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:58 schreef HowardRoark het volgende:

Hmm, nee. Harris was nooit populair, zelfs niet bij haar eigen partij waar velen al het vertrouwen in haar waren verloren. Het is daarom ook bijzonder dat juist deze vrouw de presidentskandidate is geworden, waar de Democraten het mee moeten zullen doen. De komende maanden zal men in Democratische kringen vooral bestaan uit het zichzelf wijsmaken dat Harris eigenlijk ineens toch hartstikke geschikt is.
Als een presidentskandidaat 'geschikt' hoort te zijn, waarom is Trump dan eigenlijk kandidaat?
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:03:41 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394843
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:01 schreef cynicus het volgende:

[..]
Als een presidentskandidaat 'geschikt' hoort te zijn, waarom is Trump dan eigenlijk kandidaat?
Omdat hij geschikt is volgens de meeste Republikeinen.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 16:04:48 #44
5428 crew  miss_sly
pi_214394861
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit gaat niet eens over Harris. Dit gaat over het feit dat er met veel te grote woorden wordt gereageerd op het niet pro-Netanyahu zijn. Of zijn alle Israeli's die tegen hem protesteren ook allemaal jodenhaters en moslimextremisten?

Bovendien heb ik in deze topicreeks nog geen woord over Trump gezegd, dus je verwijten zijn aan de verkeerde gericht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214394884
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit diep blijkbaar het terechte verwijt dat Jill niet ingreep, niemand stond dichterbij hem dan zijn echtgenote. Maar zij bleek een grote aanjager, en dat is imo onbegrijpelijk, met alle respect overigens, misschien zit ze in een ontkenningsfase.

Velen komen nu onflatteuze of bewerkte plaatjes posten van Trump die te oud zou zijn, maar zich een week geleden nog schaarden achter een 81 jarige man aan het einde van zijn latijn.

Gelukkig bezondigt niemand zich in antwoord op dergelijke sneue posts met replies met tragische beelden van Biden. Ik ben daar blij om en vind dat ook veelzeggend.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:06:30 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394888
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit gaat niet eens over Harris. Dit gaat over het feit dat er met veel te grote woorden wordt gereageerd op het niet pro-Netanyahu zijn. Of zijn alle Israeli's die tegen hem protesteren ook allemaal jodenhaters en moslimextremisten?

Bovendien heb ik in deze topicreeks nog geen woord over Trump gezegd, dus je verwijten zijn aan de verkeerde gericht.
Dat zijn zoals je zelf al zegt Israëlische burgers, die context is dus totaal anders.
pi_214394911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:50 schreef cynicus het volgende:
Ik denk niet dat Trump aanhangers wakker zullen liggen van Kamala en haar capaciteiten.
Kamala is geen partij voor Trump.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_214394922
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik gok omdat hij, itt Coup-mala, democratisch gekozen is.

Om maar EEN reden aan te voeren :).
De Democratische conventie moet nog komen, er is nog helemaal geen kandidaat officieel gekozen....
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:10:59 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214394927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:09 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Trump aanhangers wakker zullen liggen van Kamala en haar capaciteiten.
Kamala is geen partij voor Trump.
Mwah, dit is gewoon een open race. De keuze van VP bij de Democraten zal ook van invloed gaan zijn.
  woensdag 24 juli 2024 @ 16:14:23 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214394958
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het ging letterlijk over Harris en de boycot, hoezo gaat het niet over Harris dan? :').

En je valt nu dus opeens over veel te grote woorden? Dat is dus het selectieve waar ik over begon, echt de meest verwerpelijke aantijgingen jegens Trump komen hier op dagelijkse basis voorbij, alles is geoorloofd en als je er iets van zegt krijg je ook nog doodleuk te horen, ja maar het is maar Trump dus mag het!

Dus als jij nu opeens in dit specifieke geval krampachtig opeens tegen "veel te grote woorden" komt ageren, dan komt het nogal hypocriet over ja. Waar was je bij de stortvloed aan haat jegens Trump dan?

Meten met 2 maten heet dat :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')