Die Farioli is echt een goede trainer. Die Priske is een eigenwijze lul en gewoon geen goede trainer met een achterhaalde speelwijze. Bosz faalt altijd in het tweede seizoen voor zover hij het ergens twee seizoenen heeft volgehouden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Steijn werd aangesteld
Ik denk dat Ajax vanavond best kan verrassen. Als alles meezit zou je best een gelijkspel eruit kunnen halen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Farioli is echt een goede trainer. Die Priske is een eigenwijze lul en gewoon geen goede trainer met een achterhaalde speelwijze. Bosz faalt altijd in het tweede seizoen voor zover hij het ergens twee seizoenen heeft volgehouden.
Er is maar een logische conclusie en dat is dat Ajax kampioen wordt.
Met een username als CR7 meen ik dat je zes bent en nog 'IK BEN RONALDO' schreeuwt op het pleintje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax vanavond best kan verrassen. Als alles meezit zou je best een gelijkspel eruit kunnen halen.
Wat zei u Mark?quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een username als CR7 meen ik dat je zes bent en nog 'IK BEN RONALDO' schreeuwt op het pleintje.
Je hebt inmiddels balhaar. Stop.
Beetje raar hoe u reageert. Ik ben notabene positief over Ajax. Gelijkspel is toch een mooi resultaat? Het is toch een niveau hoger dan Hercules.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat het tijd is voor een andere username.
Je bent wel een matige troll. Doe eens je best.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beetje raar hoe u reageert. Ik ben notabene positief over Ajax. Gelijkspel is toch een mooi resultaat? Het is toch een niveau hoger dan Hercules.
Een trolletje aan het begin van het seizoen. Meid toch. Geniet ervan. Voor je het weet presteert Ajax weer en moeten we dit soort groeibriljantjes missen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Beste @:onlogisch kun je nu je er toch bent meteen ff de bagger van CR7 opruimen?
Ja want dit is ook wel echt de enige troll in dit topicquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trolletje aan het begin van het seizoen. Meid toch. Geniet ervan. Voor je het weet presteert Ajax weer en moeten we dit soort groeibriljantjes missen.
Kan het persoonlijk wel waarderen maar het niveau is wat aandoenlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trolletje aan het begin van het seizoen. Meid toch. Geniet ervan. Voor je het weet presteert Ajax weer en moeten we dit soort groeibriljantjes missen.
Zo'n troll van Scrummie gister is toch ook prima, beetje heen en weer kutten en klaar. Dit soort domme bagger slaat nergens op.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan het persoonlijk wel waarderen maar het niveau is wat aandoenlijk.
Wellicht dat die dertig punten achterstand aan het eind van de rit wel teruggebracht kunnen worden naar 15, doe eens gekquote:Op donderdag 25 juli 2024 14:30 schreef Simmertje het volgende:
Achja, wij hebben dit seizoen niets te verliezen. Des te mooier wordt het als Ajax het dan toch een stuk beter doet dan Feyenoord.
Ik maak me er niet nader te noemen topics ook met enige regelmaat schuldig aan. Meen wel dat ik een iets hoger niveau aan te tik. Verder ben ik wellicht niet de juiste persoon.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo'n troll van Scrummie gister is toch ook prima, beetje heen en weer kutten en klaar. Dit soort domme bagger slaat nergens op.
Je zou een goede Ajax supporter zijn met die arrogantie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat die dertig punten achterstand aan het eind van de rit wel teruggebracht kunnen worden naar 15, doe eens gek
quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat die dertig punten achterstand aan het eind van de rit wel teruggebracht kunnen worden naar 15, doe eens gek
die onnodige tegengoals hebben zomaar het verschil 16 punten laten oplopenquote:Op donderdag 25 juli 2024 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou al schelen als Ajax wat minder 2-2 gelijkspeelt (lol).
Stukje gatenkaas.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou al schelen als Ajax wat minder 2-2 gelijkspeelt (lol).
Doe mij maar geitenkaas.quote:
mensen met een blauw naampje kan je wel afschaffen hier. Gebbetje heen en weer is prima maar dit gaat echt nergens meer over.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja want dit is ook wel echt de enige troll in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |