abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214393086
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Die tweede goal is wel goud trouwens. Hoe daar letterlijk heel de defensie inclusief wat middenvelders tot toeschouwers worden gedegradeerd door een een niet meer dan redelijke CL spits.
Blind (geloof ik) staat daar lekker te slapen bij het stappen. Dat was het grootste euvel.

Moura was in zijn prime wel echt een fijne speler.
pi_214393137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
Blind (geloof ik) staat daar lekker te slapen bij het stappen. Dat was het grootste euvel.

hij was daar niet in zijn prime
Groot fan van User Wotte
pi_214393172
quote:
19s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]
hij was daar niet in zijn prime
Slechts in 2016/17 meer goals gemaakt dan in 2018/19.
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:35:38 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214393229
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:

[..]

Te Ligt die eigenlijk daar bij twee goals al liet zien waarom hij bij al zijn volgende clubs niet slaagt. Dom instappen want STERK en GROOT
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214393311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Te Ligt die eigenlijk daar bij twee goals al liet zien waarom hij bij al zijn volgende clubs niet slaagt. Dom instappen want STERK en GROOT
Bij welke twee kools stapt hij in dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214393410
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Slechts in 2016/17 meer goals gemaakt dan in 2018/19.
was niet eens basis dat seizoen
Groot fan van User Wotte
pi_214393475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Je hebt gelijk ja. Die eerste goal hoort hij natuurlijk nooit daar voorin te staan. De restverdediging is ook dramatisch. ik denk dat Tagliafico daar ook niet zo moeten tackelen daar. Als die op de poten blijft staan is dat kappen een stuk lastiger.

De tweede heb je gelijk ja. Leek op het eerste oog alsof dat automatisme was maar hij stapt daar inderdaad in en de rest volgt. Was geen reden om te stappen daar.
pi_214393528
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:53 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je hebt gelijk ja. Die eerste goal hoort hij natuurlijk nooit daar voorin te staan. De restverdediging is ook dramatisch. ik denk dat Tagliafico daar ook niet zo moeten tackelen daar. Als die op de poten blijft staan is dat kappen een stuk lastiger.

De tweede heb je gelijk ja. Leek op het eerste oog alsof dat automatisme was maar hij stapt daar inderdaad in en de rest volgt. Was geen reden om te stappen daar.
Nou heb ik niet geklikt uiteraard maar die eerste tegentreffer volgde toch op een afgeslagen vrije trap waarbij De Ligt mee naar voren was? Dat heeft weinig met instappen te maken lijkt me.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214393554
laten we altijd over het 2019 seizoen praten

dat was een groter succes dan nu met die ali-express italiaanse versie van van gaal
Groot fan van User Wotte
pi_214393560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]
was niet eens basis dat seizoen
2100 minuten dat seizoen dat is ruwweg 55 minuten per wedstrijd over de gehele premier league seizoen.

Maar goed als jij dat niet zijn top vond is dat voor mij prima. Ik voel me nog steeds lichtelijke onaangenaam bij die naam. Goede voetballer, dat wel.
pi_214393571
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:59 schreef Wotte het volgende:

[..]
2100 minuten dat seizoen dat is ruwweg 55 minuten per wedstrijd over de gehele premier league seizoen.

Maar goed als jij dat niet zijn top vond is dat voor mij prima. Ik voel me nog steeds lichtelijke onaangenaam bij die naam. Goede voetballer, dat wel.
rotatie speler

was bij psg echt beter
Groot fan van User Wotte
pi_214393613
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nou heb ik niet geklikt uiteraard maar die eerste tegentreffer volgde toch op een afgeslagen vrije trap waarbij De Ligt mee naar voren was? Dat heeft weinig met instappen te maken lijkt me.
Hij staat als centrale verdediger zo'n beetje rechtsbuiten. Instappen is wat anders in mijn optiek. Neemt niet weg dat je daar niet moet staan als centrale verdediger met een voorsprong in de halve finale.

Maar goed dat kan ook tactiek zijn. Vertonghen deed dit ook regelmatig. Moet je restverdediging wel op orde zijn vandaar dat Frenkie er staat.

Dat is denk ik het grootste punt samen met poging tot heroïsche tackle. Die maakt het er niet eenvoudiger op voor de Jong.
pi_214393648
quote:
19s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:59 schreef Tjacka het volgende:
laten we altijd over het 2019 seizoen praten

dat was een groter succes dan nu met die ali-express italiaanse versie van van gaal
Zie de vergelijking met van Gaal niet helemaal :D
pi_214393660
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 09:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja en een 40plusser op goal. Kom op zeg, dit kan toch niet?
Farioli schoffeerde bij zijn aanstelling in Nice de hele verdediging door de 40 jarige Dante de leiding te geven over de achterhoede. de fans hadden er ook geen goed woord voor over. toch kreeg nice dat seizoen de minste tegendoelpunten.

Pasveer heeft het idd slim gedaan. als enige extra op de club trainen, met de nieuwe coach in gesprek komen, één kans krijgen en die pakken. dat de buitenwacht er niet mee om kan is een probleem voor de buitenwacht. we komen erop terug zodra er een rits blunders in de competitie volgt natuurlijk ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214393665
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zie de vergelijking met van Gaal niet helemaal :D
ze schreeuwen
Groot fan van User Wotte
pi_214393681
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:10 schreef Sabata het volgende:

[..]
Farioli schoffeerde bij zijn aanstelling in Nice de hele verdediging door de 40 jarige Dante de leiding te geven over de achterhoede. de fans hadden er ook geen goed woord voor over. toch kreeg nice dat seizoen de minste tegendoelpunten.

Pasveer heeft het idd slim gedaan. als enige extra op de club trainen, met de nieuwe coach in gesprek komen, één kans krijgen en die pakken. dat de buitenwacht er niet mee om kan is een probleem voor de buitenwacht. we komen erop terug zodra er een rits blunders in de competitie volgt natuurlijk ;)
Op zich kan ik dit allemaal wel volgen. Beetje ervaring in je defensie is goed, dat heeft Pasveer wel.

Maar echt toekomstgericht vind ik dit niet.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:13:34 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214393688
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:12 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Op zich kan ik dit allemaal wel volgen. Beetje ervaring in je defensie is goed, dat heeft Pasveer wel.

Maar die ervaring moet toch doorgaans niet van de keeper komen. Hevige Henk Timmer vibes krijg ik daarbij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214393693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar die ervaring moet toch doorgaans niet van de keeper komen. Hevige Henk Timmer vibes krijg ik daarbij.
Kan wel. Hoeft niet.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214393698
quote:
19s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ze schreeuwen
Ik heb echt grenzeloos vertrouwen in deze trainer. Wat ik gezien heb in deze voorbereiding stelt mij tevreden.

Het is alleen afwachten hoe snel competitie genoten een antwoord hebben op deze speelwijze. Dan wordt het interessant natuurlijk.
pi_214393726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:12 schreef Black-Death het volgende:

[..]

het is toch niet Farioli zijn schuld dat Sven en Maurice geen vertrouwen hadden in Remco en dat vervolgens die soap rond Rulli, Gorter en Ramage ontstond? Farioli ziet een probleem en lost het op. dat Ramage het doorzettingsvermogen van een possum heeft kan hij weinig aan doen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214393859
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb echt grenzeloos vertrouwen in deze trainer. Wat ik gezien heb in deze voorbereiding stelt mij tevreden.

Het is alleen afwachten hoe snel competitie genoten een antwoord hebben op deze speelwijze. Dan wordt het interessant natuurlijk.
ik heb hem helemaal geen verwachtingen van deze trainer

als je pasveer als eerste keeper gaat zien en je was vroeger een keeperstrainer begrijp je er helemaal niks van
Groot fan van User Wotte
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:30:32 #72
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214393878
quote:
19s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ik heb hem helemaal geen verwachtingen van deze trainer

als je pasveer als eerste keeper gaat zien en je was vroeger een keeperstrainer begrijp je er helemaal niks van
Pasveer heeft meer goede wedstrijden voor Ajax gekeept dan Ramaj.

Doe even rustig maat het zal allemaal wel los lopen.
pi_214393926
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

vorig jaar liep het ook zo los idd
Groot fan van User Wotte
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:36:27 #74
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214393938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Van der Sar ook.

Ajax blijft vasthouden aan dat ene jaar in de CL en EL meer dan vijf jaar geleden
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:37:22 #75
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214393948
Misschien kan Sjaak Swart ook nog een balletje trappen :)

Dat in combinatie met een nieuwe middenvelder uit de jeugd a la Klaassen, Van der Beek, Taylor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')