Eens even zien, dit jaar hebben de airco's hier tot nu toe 120.19 kWh verbruikt, dan trek ik daar de woonkamer vanaf, want die heeft volledig op zonnestroom gelopen. Blijven over de slaapkamers, en dat komt dan dus neer op 120.19 - 35,95 = 84,24 kWh. De airco's op de slaapkamers staan alleen in de nacht aan als we er slapen, dus het is allemaal daltarief, wat neerkomt op 23ct per kWh, wat dus neerkomt op ¤ 19,38.quote:
Ik kan het niet laten ff te plagenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eens even zien, dit jaar hebben de airco's hier tot nu toe 120.19 kWh verbruikt, dan trek ik daar de woonkamer vanaf, want die heeft volledig op zonnestroom gelopen. Blijven over de slaapkamers, en dat komt dan dus neer op 120.19 - 35,95 = 84,24 kWh. De airco's op de slaapkamers staan alleen in de nacht aan als we er slapen, dus het is allemaal daltarief, wat neerkomt op 23ct per kWh, wat dus neerkomt op ¤ 19,38.
Nou nou, nog geen 2 tientjes. Laten we niet overdrijven he.
Ontopic. Woonkamer is hier 22 graden, maar de slaapkamers zijn 25,x en 26,x graden. Dus dat is straks de airco's aan en dan gaan die terug naar 22 graden.
Ik ben ook echt vreselijk moe de laatste weken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
24,8 woonkamer en 25,9 slaapkamer. Ok merk dat ik ook al een tijd slecht heb geslapen. Ik ben echt moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |