abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214384706

https://edition.cnn.com/p(...)-07-13-24/index.html

Trump falls to the ground onstage at rally; unclear what is happening
Former President Donald Trump fell to the ground onstage at a rally in Pennsylvania.

This is breaking and will be updated.

Van het AD.

Op een campagnebijeenkomst van presidentskandidaat Donald Trump in Pennsylvania zouden schoten zijn afgevuurd. Dat melden Amerikaanse media. Op beelden van de bijeenkomst is te zien hoe Trump, met een bebloed gezicht, door zijn beveiligers van het podium wordt gehaald.

Op beelden van de bijeenkomst is te zien hoe Trump speecht. Nadat er knallen klinken, grijpt hij naar zijn rechteroor en duikt weg. Hij wordt daarna door zijn beveiligers van het podium gehaald.

Volgens de Secret Service, die Trump beveiligt, is de presidentskandidaat inmiddels in veiligheid. ,,Er is nu een onderzoek aan de gang, meer informatie zal bekend worden gemaakt als het beschikbaar is", aldus een woordvoerder van de dienst.
De schutter is doodgeschoten, in het publiek wat aanwezig wag is één dode en één zwaargewonde gevallen.

Update 4.28 uur: De veiligheidsautoriteiten classificeerden het incident als een poging tot moord op de ex-president en startten een onderzoek. Volgens de geheime dienst werd één toeschouwer dodelijk neergeschoten en raakten twee anderen ernstig gewond. De vermoedelijke schutter opende het vuur vanaf een verhoogde positie (dak) buiten het veiligheidsgebied en werd gedood.

In Washington veroordeelde president Biden de daad. Er is geen plaats voor dit soort geweld in Amerika, we moeten als natie samen staan. Hij zegt letterlijk: “Iedereen moet zoiets veroordelen” en dat dit soort geweld “ziek” is. Biden heeft inmiddels via de telefoon met Trump gesproken.

Vice-president Harris waarschuwde voor een escalatie van geweld: “We moeten allemaal deze gruwelijke daad veroordelen en ons steentje bijdragen om ervoor te zorgen dat deze niet tot verder geweld leidt.” Ook voormalig president Obama veroordeelde de aanval: “Er is absoluut geen plaats voor in onze democratie politiek geweld.” Het incident geeft reden om zich in te zetten voor fatsoen en respect in de politiek.

Ondanks het incident zal de Republikeinse Partijconventie in Milwaukee, die morgen begint, doorgaan zoals gepland. Daar wordt Trump officieel benoemd tot kandidaat van zijn partij voor de presidentsverkiezingen op 5 november.

twitter

twitter

twitter

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214384800
Wat een puinhoop is dit
  dinsdag 23 juli 2024 @ 18:08:37 #4
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214385170
quote:
Weinig andere keus denk ik.
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:07:54 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214396475
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214396585
quote:
84s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat maakt het de moeite waard?
Hysterisch krijsende goppers die zo voor hun hoogbejaarde narcistische en sociopatische leider willen bewijzen hoe zeer ze wel niet achter hem staan
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214396624
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:07 schreef Za het volgende:
[ x ]
Indoor is toch ook gewoon gevaarlijk voor hem?

De man heeft echt serieuze vijanden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_214396705
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hysterisch krijsende goppers die zo voor hun hoogbejaarde narcistische en sociopatische leider willen bewijzen hoe zeer ze wel niet achter hem staan
Ze weigert gewoon antwoord te geven, aldoor. Ik weet de juridische status van deze hearing niet en of dat uberhaupt is toegestaan, maar het is duidelijk dat ze iets te verbergen heeft over de situatie dat een knullige 20-jarige meerdere keren op Trumps hoofd mocht schieten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214396718
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ze weigert gewoon antwoord te geven, aldoor. Ik weet de juridische status van deze hearing niet en of dat uberhaupt is toegestaan, maar het is duidelijk dat ze iets te verbergen heeft over de situatie dat een knullige 20-jarige meerdere keren op Trumps hoofd mocht schieten.
Je zou verwachten dat iemand van de secret service alles op tafel legt.
Liefst met Poetin aan het hoofd van de tafel...
  woensdag 24 juli 2024 @ 18:55:41 #12
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214396979
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ze willen gewoon dat deze mevrouw de informatie geeft waar ze om vragen, waarvan ze zelf aangeeft dat ze die heeft ontvangen.

Ik vind de vorm van vraagstelling/verhoor in deze korte clips ook niet prettig overigens. Vooral die mevrouw is al erg veroordelend en laat Cheatle vrijwel geen ruimte om te spreken, ze is zelf meer aan het woord. Nu weet ik niet of dit vanaf de start al zo was, of dat dit opgebouwde irritatie is na herhaaldelijk weigeren om antwoord te geven.
pi_214397022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:55 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ze willen gewoon dat deze mevrouw de informatie geeft waar ze om vragen, waarvan ze zelf aangeeft dat ze die heeft ontvangen.

Ik vind de vorm van vraagstelling/verhoor in deze korte clips ook niet prettig overigens. Vooral die mevrouw is al erg veroordelend en laat Cheatle vrijwel geen ruimte om te spreken, ze is zelf meer aan het woord. Nu weet ik niet of dit vanaf de start al zo was, of dat dit opgebouwde irritatie is na herhaaldelijk weigeren om antwoord te geven.
Het komt op mij vooral over als toneel, zoals vaak bij dit soort verhoren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:00:32 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214397025
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:04:46 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214397059
quote:
84s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
Waarom praat hij altijd alsof hij 4 jarigen iets uitlegt ?
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:12:23 #16
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214397143
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het komt op mij vooral over als toneel, zoals vaak bij dit soort verhoren.
Tja, dat kun je vinden. Zoals gezegd, ik vind de vorm in deze clips ook niet prettig. Maar wanneer iemand gewoon steevast weigert te antwoorden terwijl ze zelf aangeeft wel over die informatie te beschikken, kan er op den duur ook irritatie/boosheid ontstaan. Nogmaals, ik weet niet of dat hier het geval is.

Maar uiteindelijk zijn ze hier wel bezig met waarheidsvinding/de feiten boven tafel krijgen. Dan vind ik het wat minder interessant om je uitsluitend te focussen op de vorm van de vraagstellers en hun vermeende achterliggende motieven, dan op de verklaringen/antwoorden van de ondervraagde.
pi_214397201
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214397223
Hij heeft ondersjoek gedaan, goed om te weten

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:27:04 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214397280
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:20 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
250 ft.
Iedereen die Full Metal Jacket heeft gekeken weet dat:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:28:27 #20
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214397296
quote:

[ x ]
Lol, kunnen ze gelijk "Oswald acted alone" nog weer even onderstrepen. Handig! :')
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:29:40 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214397309
quote:

[ x ]
Een Republikein schoot op een Republikein.

Verder nog iets??
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:30:02 #22
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214397318
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:28 schreef Repentless het volgende:

[..]
Lol, kunnen ze gelijk "Oswald acted alone" nog weer even onderstrepen. Handig! :')
Oswald 'acte' ook 'alone'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214397891
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:28 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zaak stinkt van alle kanten
pi_214397942
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een Republikein schoot op een Republikein.

Verder nog iets??
Hij oogt eerder als een antifa supporter eerlijk gezegd. Regenboog enthousiast, pronounce in bio, type
  woensdag 24 juli 2024 @ 20:27:11 #25
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214398049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oswald 'acte' ook 'alone'.
Wij hebben die discussie inderdaad vaker gehad hier. :) Jij bent uitstekend ingevoerd in de JFK-materie, dus die discussie hoeven we niet nogmaals aan te gaan. Ondanks al jouw aangedragen argumenten, ben ik er simpelweg niet van overtuigd. Niet om graag tegendraads te zijn of standaard de complottheorie aan te hangen bij alles wat gebeurt, maar omdat ik de discrepanties in de officiële lezingen dusdanig vind dat ik het niet uitsluit. En vele anderen ook niet, wat geen totaal doorgeslagen aluhoedjesdragende wappies zijn.

Maar ik bedoelde het in deze eigenlijk juist andersom: door ervan uit te gaan dat Oswald alleen handelde, kun je met deze veronderstelde Google search van Crooks ook gelijk een prachtige argumentatie vormen dat hij eveneens alleen handelde. Een 'copycat van Oswald' of iets dergelijks. Het is me gevoelsmatig allemaal net wat te toevallig en te mooi om waar te zijn dat een 20-jarige Amerikaan juist dit googelt voorafgaand aan een dergelijke daad.

Die uitgebreid beschreven en belichte moord is 63 jaar geleden, vanaf de zesde verdieping op een rijdende auto met een volledig ander type geweer. De afstand tot de president in een totaal ander tijdperk, op een totaal andere locatie en onder totaal andere omstandigheden is nu niet bepaald essentiële informatie die je als 20-jarige in 2024 nodig hebt om deze daad te plannen. Zeker niet met alles dat er in die 63 jaar is veranderd en gebeurd.

Uiteraard kan dit dan nog steeds inderdaad gewoon een search zijn geweest van Crooks. Maar door het in deze hearing zo expliciet te benadrukken, maakt het allemaal wel weer erg sensationeel en bijna te mooi om waar te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')