Dat zou het leven wel ideaal maken he!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het allemaal nou ook gewoon zou werken zoals ik het wil..
Maar echtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou het leven wel ideaal maken he!
Gewoon net zo hard tegenwerkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het allemaal nou ook gewoon zou werken zoals ik het wil..
Kost teveel energie, dan kan ik beter naar huisquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon net zo hard tegenwerken
Touchequote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kost teveel energie, dan kan ik beter naar huis
Thuis is sws beterquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kost teveel energie, dan kan ik beter naar huis
Ik doe niks andersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon net zo hard tegenwerken
Mag ik mee?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik denk dat ik een dutje ga doen
Ik ben ook al klaar met morgen en volgende week.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:12 schreef DrMarten het volgende:
Paar uur bezig geweest shit op te lossen omdat mensen te beroerd zijn 1 regel te lezen![]()
Ben er ook wel klaar mee voor vandaag.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:42 schreef DrMarten het volgende:
Mijn plan van vanochtend om een rondje Buurserzand te wandelen wordt door de regen ook de grond in geboord.
Klinkt alsof je van de regen in de drup bent geraaktquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:42 schreef DrMarten het volgende:
Mijn plan van vanochtend om een rondje Buurserzand te wandelen wordt door de regen ook de grond in geboord.
Foeiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je van de regen in de drup bent geraakt
Hihaho
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hihaho
Godsammequote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hihaho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |