En daarom voelt het beter als iedereen zo moet leven.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde fokker geen verschil met hoe ze nu leven.
Want het bewijs is dat ze daar allemaal veel gezonder zijn en veel ouder worden? Net zoals hier in de Middeleeuwen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar hebben daardoor misschien wel meer weerstand..
Ik denk eerder dat je het moet bekijken dat wanneer wij daarheen zouden gaan en we ook zouden gaan leven volgens dezelfde standaarden we de gemiddelde levensverwachting aldaar niet zouden halen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:01 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Want het bewijs is dat ze daar allemaal veel gezonder zijn en veel ouder worden? Net zoals hier in de Middeleeuwen.
Moet je tegen de PvdD en aanhang zeggen...quote:snelle verstedelijking en de ontbossing, waardoor dieren gedwongen worden dichter bij mensen te wonen. "Dat creëert een ideale situatie voor een virus als nipah", schreef Reuters toen.
Misschien, misschien en meer misschien...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je het moet bekijken dat wanneer wij daarheen zouden gaan en we ook zouden gaan leven volgens dezelfde standaarden we de gemiddelde levensverwachting aldaar niet zouden halen.
Nou als het dodelijk is, en het gaat net als in de corona pandemie, dan zijn we straks wel allemaal dood, denk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd uit welke hoek de volgende epidemie komt en hoe lang of kort we er nog op moeten wachten.
@:Za
Nee, koop nooit iets van de markt daaro, zeker niet in de buurt van de Ganges...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:11 schreef monkyyy het volgende:
In India zijn ze niet zo hygiënisch als hier geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |