Dat is nu eenmaal een sentiment wat schijnbaar breed leeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Worden jullie niet moe van jezelf? Links durrrrrrr jij bent welkom hahaha super gevat weer allemaal.
Nee dat een aantal users maar een zeer klein repertoire heeft en dat dwangmatig in elk topic meent te moeten herhalen is eerder het probleem.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal een sentiment wat schijnbaar breed leeft.
Het is mogelijk een copingmechanisme.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat een aantal users maar een zeer klein repertoire heeft en dat dwangmatig in elk topic meent te moeten herhalen is eerder het probleem.
Je bedoelt 'leeft onder een select groepje zeer vocale users'?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal een sentiment wat schijnbaar breed leeft.
Kan dat wel mycroften of dit zo is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt 'leeft onder een select groepje zeer vocale users'?
Ach jee, hopelijk ben je aan het trollen. En het is niet bepaald een ghetto bij de moulin rouge.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:38 schreef MichaelScott het volgende:
Niet zo slim om als vrouw alleen door een ghetto te wandelen.
Volgens mijn Franse bron is dat weldegelijk een wat minder fijn gebied. Sterker nog, toen ik vroeg waar ik zelf uit moest kijken noemde hij precies de wijk waar dit gebeurd is als grootste bende.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:42 schreef recursief het volgende:
[..]
Boulevard de Clichy is geen ghetto.
https://mycroft.fok.nl/in(...)s=reply&forum_id[]=4quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt 'leeft onder een select groepje zeer vocale users'?
Ben er een paar maanden geleden nog geweest en met mijn blonde zus rondgelopen zonder dat er iets is gebeurd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn Franse bron is dat weldegelijk een wat minder fijn gebied. Sterker nog, toen ik vroeg waar ik zelf uit moest kijken noemde hij precies de wijk waar dit gebeurd is als grootste bende.
Ik kom ieder jaar meerdere keren in Parijs. Boulevard de Clichy is altijd druk, ook veel toeristen (want Moulin Rouge en Place Pigalle) en dat trekt oplichters en zakkenrollers aan. Maar het is zeker geen ghetto zoals beweerd werd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn Franse bron is dat weldegelijk een wat minder fijn gebied. Sterker nog, toen ik vroeg waar ik zelf uit moest kijken noemde hij precies de wijk waar dit gebeurd is als grootste bende.
Een groepsverkrachting ervaren de meeste vrouwen wel als eng denk ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben er een paar maanden geleden nog geweest en met mijn blonde zus rondgelopen zonder dat er iets is gebeurd.
Ja, er lopen inderdaad wat meer mensen met een donkere huidskleur tov hier. Oei oei oei, eng eng eng.
Je moet vooral opletten in de metro dat je niet bestolen wordt als het heel druk is. Heb me verder nergens onveilig gevoeld. Het is geen banlieu ofzo.
Maar die zitten veel verder weg en daar komt geen enkele toerist.
Welnee, joh, haar is niks overkomen dus het is niet eng.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een groepsverkrachting ervaren de meeste vrouwen wel als eng denk ik.
Die wijk heeft de meeste misdaad. Dan boeit het me geen flikker of ze zwart, blank, geel, rood, paars of wat dan ook zijn, het is gewoon een minder gezellige wijk waar jij nu het gevaar van bagatelliseert omdat je meteen in een stuip schiet zodra er iets minder politiek corrects geimpliceerd lijkt te worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben er een paar maanden geleden nog geweest en met mijn blonde zus rondgelopen zonder dat er iets is gebeurd.
Ja, er lopen inderdaad wat meer mensen met een donkere huidskleur tov hier. Oei oei oei, eng eng eng.
Je moet vooral opletten in de metro dat je niet bestolen wordt als het heel druk is. Heb me verder nergens onveilig gevoeld. Het is geen banlieu ofzo.
Ze moeten die mensen in Parijs allemaal een medaille geven omdat het er de dag dat jij er was met je blonde zus veilig was.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ken je als een slimme user. Ik had meer (van je) verwacht.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)s=reply&forum_id[]=4
@:haags steekt er wat bovenuit maar die post ook veel, verder zie ik eigenlijk veel verschillende users dit posten
Ad hominem, waarvan akte.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ken je als een slimme user. Ik had meer (van je) verwacht.
Het probleem is dat de wijk zelf wellicht geen structurele problemen heeft met armoede en asociale inwoners maar dat zo'n boulevard met toeristen en andere drukte een aantrekkende werking heeft op ... laten we het even tuig noemen... die daar dan constant gaan rondhangen om iets voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga toch echt het oordeel van iemand die in Parijs woont geloven en niet iemand die daar wel eens geweest is als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik kom ieder jaar meerdere keren in Parijs. Boulevard de Clichy is altijd druk, ook veel toeristen (want Moulin Rouge en Place Pigalle) en dat trekt oplichters en zakkenrollers aan. Maar het is zeker geen ghetto zoals beweerd werd.
Over hoe veilig het daar is
Ja want je moet ergens regelmatig komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst in Parijs geweest?
Nee, het is echt een wijk met problemen. Wat dan wel weer is, is dat die problemen vooral een klein beetje verderop spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het probleem is dat de wijk zelf wellicht geen structurele problemen heeft met armoede en asociale inwoners maar dat zo'n boulevard met toeristen en andere drukte een aantrekkende werking heeft op ... laten we het even tuig noemen... die daar dan constant gaan rondhangen om iets voor elkaar te krijgen.
Maar die mensen zelf wonen natuurlijk in banlieue of andere typische plekken maar reizen dan dagelijks af voor "zaken".
Ik kom er meerdere keren per jaar. Ga er zelf een keer kijken zou ik zeggen. En neem dan je fiets mee, dat is een prima vervoermiddel in Parijs. Overigens ben ik benieuwd waar je de misdaadstatistieken vandaan haalt. Ongeveer een derde van de misdaadcijfers in Parijs betreft zakkenrollerij.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga toch echt het oordeel van iemand die in Parijs woont geloven en niet iemand die daar wel eens geweest is als je het niet erg vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |