Waardoor heb je die indruk?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik krijg toch wel de indruk, dat het probleem met Kamala Harris volgens veel Trump-supporters is, dat vrouwen zich moeten beperken tot het huishouden en de slaapkamer. Want verder heb je er niet veel aan.
Of het een probleem is dat ze donker is kan misschien met hun visie op buitenlanders te maken hebben, maar dat was me niet duidelijk. Dus dat is waarschijnlijk gewoon het racisme in de VS.
Heb je een voorbeeld van zo'n bericht?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:28 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Door het lezen van de berichten in dit topic?
Vast, en dat is nogal achterhaald.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is sowieso iets van extreemrechts, dat vrouwen weer zo gauw mogelijk achter het aanrecht moeten en baby's moeten baren.
Sorry wat? Ik weet niet eens waar dit naar zou moeten verwijzenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Echter wil extreem links voornamelijk piemels en borsten afhakken van jonge kinderen, kan je volgens mij beter een kind krijgen en een beetje koken.
Nogal jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dat zal dan wel opeens weer een raar voorbeeld zijn.
Je komt zelf met een argument dat alleen in je eigen hoofd speelt, maar andere dingen zouden raar zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sorry wat? Ik weet niet eens waar dit naar zou moeten verwijzenTranspersonen?
Oh dat argument is niet zo ver gezocht als je naar de Project 2025 plannen kijkt hoor. En ook Thierry Baudet en zijn partijtje hengelen in hetzelfde vijvertje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je komt zelf met een argument dat alleen in je eigen hoofd speelt, maar andere dingen zouden raar zijn?
Apart.
Verzonnen onzinquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is sowieso iets van extreemrechts, dat vrouwen weer zo gauw mogelijk achter het aanrecht moeten en baby's moeten baren.
En mijn argument is ook zeker niet zo ver gezocht, zie alleen Ava Tyson maarquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh dat argument is niet zo ver gezocht als je naar de Project 2025 plannen kijkt hoor. En ook Thierry Baudet en zijn partijtje hengelen in hetzelfde vijvertje.
Ik heb Islamitische buren en die meisjes spelen gewoon buiten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:10 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Verzonnen onzin
Ik zou eens wat minder die theoretische onzin tot je nemen en eens wat vaker in de praktijk gaan kijken hoe de wereld werkelijk in elkaar zit, en nee die praktijk vind je niet in je krijtwitte bubbel. Kijk maar eens bij die zo geliefde islamitische gezinnen hoe de man/vrouw verdeling is in het huishouden. Meisjes mogen nog niet eens buitenspelen, maar negeer die mensen maar, kots maar vooral op ze, zolang je je haat maar voor rechts kan spuien he. Lekker over de rug van de slachtoffers rechts verketteren omdat die vrouwen je niets interesseren.
Nee, ze kan Trump beter aanvallen op het feit dat hij een criminele onbeschofte leugenaar is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die troef heeft ze helemaal niet. Iedereen weet dat Harris tot op het laatste moment Biden steunde. Het komt dan zeer hypocriet over om ineens Trump aan te vallen op zijn leeftijd terwijl hij in jaren jonger is en in mentale en fysieke staat veel jonger oogt.
Oh, nee dan is de islam opeens enorm vrouwvriendelijk, opgelost!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb Islamitische buren en die meisjes spelen gewoon buiten.
Maar blijkbaar geen rechtse buren waarvan de vrouw gewoon werkt? Zoals eigenlijk elke rechts stemmende vrouw wat ik ken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh ja, nou dan is het opgelost met je N=1 voorbeeld tegenover een hoop data (al dan niet uit Islamitische landen) die je tegenspreekt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kan, tot "men" erachter komt dat ze zelf alles en iedereen bij elkaar liegt en bedriegt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, ze kan Trump beter aanvallen op het feit dat hij een criminele onbeschofte leugenaar is.
Hij zegt dat ie wel in debat wil maar niet op ABC met George Slopadopolus.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:17 schreef Zoddie het volgende:
Trump zit ABC news aan te vallen en wil niet meer in debat gaan.
Triest mannetje, hij wil niet tegen Harris debatteren, angsthaas.
https://www.huffpost.com/(...)4f46e4b008fc7de1d957
Dat zegt ie nergens. Alleen dat hij ABC incompetent vindt om het debat te organiseren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:17 schreef Zoddie het volgende:
Trump zit ABC news aan te vallen en wil niet meer in debat gaan.
Triest mannetje, hij wil niet tegen Harris debatteren, angsthaas.
https://www.huffpost.com/(...)4f46e4b008fc7de1d957
Ja, dat is een volkomen raar en debiel voorbeeld. 'Links' heeft wel wat meer aan zijn hoofd dan het 'piemels en borsten afhakken van jonge kinderen'. 'Links' wil mensen (en nu komen twee belangrijke woordjes) niet verplichten om mensen, om welke reden dan ook, iets met hun geslacht te doen, laat staan handelingsonbekwame kinderen. Wat is dit voor een volkomen lulkoek. Zo nu en dan - bij wijze van hele hoge uitzondering - speelt er iets, een nogal complex, medisch vraagstuk waarbij vooral geldt dat die mensen dat met hun dokter moeten bespreken en daar moet dan ook gewoon de mogelijkheid toe zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast, en dat is nogal achterhaald.
Echter wil extreem links voornamelijk piemels en borsten afhakken van jonge kinderen, kan je volgens mij beter een kind krijgen en een beetje koken.
Maar dat zal dan wel opeens weer een raar voorbeeld zijn.
Ik moest even in het vorige topic kijken, maar kom op: dat is toch overduidelijk een troll-reactie?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
Die van @:Ludachrist zijn het leukste, maar er zijn heel wat neerbuigende reacties. Ook in het topic in POL, maar vooral hier.
Het kan natuurlijk dat je dat niet ziet, omdat je dat hele normale uitlatingen vind. Dan valt het niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |