Als je het land failliet wil hebben dan wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Zouden we ooit nog meemaken dat Nederland gaat organiseren?
Budget is op aan de verbouwing van het binnenhof.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Je moet dit niet nuchter bekijken.quote:
Vind ik het wel waardquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je het land failliet wil hebben dan wel.
Denk niet dat wij de faciliteiten hebben of moeten enorm grote projecten opzetten, zie ik ons niet doen om daar miljarden in te stoppen. Het is ook wel een heel gedoe als je ziet hoe dit in Parijs aan toegaat qua veiligheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Zeker, als vierde.quote:
Alleen de winterspelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Dan zou het denk ik in heel Nederland moeten mogen, in plaats van één stad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat wij de faciliteiten hebben of moeten enorm grote projecten opzetten, zie ik ons niet doen om daar miljarden in te stoppen. Het is ook wel een heel gedoe als je ziet hoe dit in Parijs aan toegaat qua veiligheid.
Dat was mooi hè, had beter zijn muil kunnen breken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedere keer dat Erben Wennemars in beeld verschijnt zie ik hem in gedachte in Nagano op dat ijs spartelen.
is niet meer te betalen voor een Nederlandse stadquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
mwoah in Parijs is ook de hoogste staat van terreurdreiging, andere geschiedenis ook dan in Ned met aanslagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat wij de faciliteiten hebben of moeten enorm grote projecten opzetten, zie ik ons niet doen om daar miljarden in te stoppen. Het is ook wel een heel gedoe als je ziet hoe dit in Parijs aan toegaat qua veiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |