Hier had ik nou echt zinininquote:
De schuld van Henry Schut.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh, Dione mag ook dit weer eigenhandig verpesten?
Daar hoeft ze weinig voor te doenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Bring back Egbers.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Mart Smeets invliegen. Maakt niet uit dat hij ondertussen al een tijdje seniel is. Laat hem de dag samenvatten.quote:
Ik vind niks aan basketbal zonder de Mart.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Mart Smeets invliegen. Maakt niet uit dat hij ondertussen al een tijdje seniel is. Laat hem de dag samenvatten.
Talkshows zijn er al wel genoeg elke avond.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Mart Smeets invliegen. Maakt niet uit dat hij ondertussen al een tijdje seniel is. Laat hem de dag samenvatten.
Ayolt kennende heeft die die nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:57 schreef kilon het volgende:
Geheim behalve dat je het hele draaiboek voor je hebt als je commentaar doet. Ik snap dat je niks zegt hoor. Maar niet liegen.
Roelfs met Leon Haan toch meestal?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet het commentaar namens de NOS? Roelfs en Joris ofzo?
Al besprokenquote:
Snoop Dogg, John 'Legend', Arianne Grande (@Fylax)...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker boeiend wat deze vrouw er van vonnd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |