Het is een verwachting, geen voorspelling.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:29 schreef Madhouse11 het volgende:
Op de Franse TV wordt de hele dag al voorbeschouwd. Straks die kant op, jammer dat er regen is voorspeld.
He bah, is dat nu ook uitgelekt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, is het toch weer uitgelekt.
Ik dacht trouwens dat we dat samen zouden doen.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bini mag de Eritrese vlag dragen
Geeft 'ie 'm wel terug? Is gehuurd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bini mag de Eritrese vlag dragen
SPOILER: code geelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat veel sporters blij zijn dat ze niet in de regen op die koude rotboot hoeven te staan.
Half 8. Maar NOS is tien voor 7 al live (of met een uitzending in ieder geval). Waarschijnlijk met voorbeschouwen, maar ik heb wel zin om met het bord op schoot mijzelf nog eventjes in de NOS hype onder te dompelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:39 schreef Ama het volgende:
Begint het om half acht of al wel wat eerder?
Dankjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Half 8. Maar NOS is tien voor 7 al live (of met een uitzending in ieder geval). Waarschijnlijk met voorbeschouwen, maar ik heb wel zin om met het bord op schoot mijzelf nog eventjes in de NOS hype onder te dompelen.
9 minuten waarschuwingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:39 schreef Ama het volgende:
Begint het om half acht of al wel wat eerder?
Ik vind het nog kort voor de ultieme Franse zelfbevlekking.quote:
Cultuurbarbaarquote:
Daarom BBC.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:45 schreef Pino112 het volgende:
Dione begint met 'Goedemiddag'.
Zij kan echt niks.
Wel goede tetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:45 schreef Pino112 het volgende:
Dione begint met 'Goedemiddag'.
Zij kan echt niks.
Nee Griekenlandquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:47 schreef Nober het volgende:
Ik neem aan dat Palestina, Qatar, Iran voorop lopen?
Uiteraard, wegrennen voor Israël.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:47 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste boot is met mensen van het Refugee Olympic Team.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom BBC.
Vandaag aan land gekomen in Italië en meteen door naar de OS. Leuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eerste boot is met mensen van het Refugee Olympic Team.
Ja en Griekenland heeft die loting to nu toe altijd gewonnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Is er een loting geweest om de volgorde te bepalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |