Plaat van de dag:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Open alsjeblieft gewoon even Uefa.com in plaats van jezelf hier voordoen als hersenloze, imbeciel of toeschouwer van een Hans Klok-goochelshow.
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworstquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben heb je alleen maar nare dingen tegen mij gezegd terwijl ik aardig tegen je was, ik hoop dat dit je nog vaker zal overkomen
Zonder wrijving geen glans.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworst
Het kan mij echt aan mijn reet roesten wat je van mijn beslissingen vindtquote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworst
Welke ex-forumgebruiker is Flitsbezorger?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
Zo, Tjacka naast Flitsbezorger gezet.
Hopelijk is dit het begin van een mooie vriendschap.
Vrienden delen alles.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het kan mij echt aan mijn reet roesten wat je van mijn beslissingen vindt
Als een ander aardig tegen je is, doe je aardig terug. Zoals beschaafde, emotioneel stabiele, heren dat doen.
Wellicht heb ik je te veel gewaardeerd/te hoog ingeschat
Waarvoor dank vriendquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
jouwquote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden delen alles.Als jij wilt dat ik weer lief tegen je ga doen, dan ga ik dat gewoon weer doen natuurlijk. Ik ben gewoon even onder de indruk van de post van Albanus dus reageer het op jouw af.
DMquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke ex-forumgebruiker is Flitsbezorger?
Ik sta er twee keer in.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
Ja ik zal eens kijken of ik tijd heb om die hele lijst op de schop te gooien. (kan niet eens meer alle namen plaatsen bij de ui'squote:
Vergeven en vergeten, zand erover.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden delen alles.Als jij wilt dat ik weer lief tegen je ga doen, dan ga ik dat gewoon weer doen natuurlijk. Ik ben gewoon even onder de indruk van de post van Albanus dus reageer het op jouw af.
Neem je tijd. Je bent natuurlijk druk bezig met je vriendin!quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik zal eens kijken of ik tijd heb om die hele lijst op de schop te gooien. (kan niet eens meer alle namen plaatsen bij de ui's)
Sorry, ik ben gewoon moe en heb even geen zin in geforceerd infantiel gedoe. Momenteel zijn luid pratende stemmen al even teveel voor me.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen oprecht nooit vinden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon moe en heb even geen zin in geforceerd infantiel gedoe. Momenteel zijn luid pratende stemmen al even teveel voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |