Ja, gaat welquote:
Niks te klagen.quote:
Komt nog welquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks te klagen.Nog niet, althans...
Ik hoop het.quote:
?quote:
Kan ik beter aan jou vragenquote:
Niks bijzonders. Wilde die smiley eens gebruiken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen
Ohwquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Wilde die smiley eens gebruiken.
Het is wat eh?quote:
Ow jeej! Ik ben nu een positieve bijdragequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hé Luuntje! Fijn dat jij er bent. Anders wordt het hier zo'n sausage fest.
Jij? Altijd!quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ow jeej! Ik ben nu een positieve bijdrage
Heb je zin om even een negatieve bijdrage te leveren dan? Okay, ik geef je een opzetje. Eigenlijk zou ik de laatste twee Britney Tears Topics (deze en deze) niet moeten volgen. Maar het intrigeert mij enorm.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Luuntje het volgende:
Nou....op dit moment....twijfelachtig statement.
Laat ik het zo zeggen.....ik weet waar ze vandaan komt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Heb je zin om even een negatieve bijdrage te leveren dan? Okay, ik geef je een opzetje. Eigenlijk zou ik de laatste twee Britney Tears Topics (deze en deze) niet moeten volgen. Maar het intrigeert mij enorm.
Ik vind dit eigenlijk best een positieve bijdrage.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.....ik weet waar ze vandaan komt.
Alleen herken ik het, zij niet.
Van wie moet dat als je alleen ligt?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:19 schreef Groepfunder het volgende:
Maar ik ga nu lekker slapen. Alleen. Met m'n handen boven de deken; zedig in elkaar gevouwen (als het moet).
Goed dat ik even weg was dusquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef Luuntje het volgende:
En nu klaar met het negatieve hier want @:TheStigsDutchCousin wilt positiviteit en geen drama....vroemmmmmmm
Ja, ik kapte het maar meteen afquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed dat ik even weg was dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |