Die had ik al laten zien en de vraag ging daar niet overquote:Op maandag 22 juli 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
Op de blaren zitten en voortaan gewoon je vervoersbewijs laten zien als daarom gevraagd wordt.
Conducteurs zijn al enige tijd geen boa's meer.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:41 schreef Justinn het volgende:
Wat was de initiële vraag van de conducteur dan?
Maar vooral, wat staat er op de strafbeschikking? Is dat wel echt gericht op geweldpleging door jou óf iets in de trant van het niet opvolgen van een aanwijzing van een boa (oid)?
Hoe dan ook: advocaat
Je komt ook wel heel wantrouwend over met dingen als media aandacht, bewijs ombuigen en bewijs vernietigen.
Kan je onderbouwen wat jij dom vindt?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zegt dat je niet dom bent, maar je hele verhaal staat vol met domme acties en beslissingen.
Er is mij vertelt dat een bodycam aan het filmen was. Als deze beelden vervolgens niet naar de politie worden gestuurd waar het hele voorval op staat is dat niet alleen wantrouwend maar ook strafbaarquote:Op maandag 22 juli 2024 13:41 schreef Justinn het volgende:
Wat was de initiële vraag van de conducteur dan?
Maar vooral, wat staat er op de strafbeschikking? Is dat wel echt gericht op geweldpleging door jou óf iets in de trant van het niet opvolgen van een aanwijzing van een boa (oid)?
Hoe dan ook: advocaat
Je komt ook wel heel wantrouwend over met dingen als media aandacht, bewijs ombuigen en bewijs vernietigen.
Niet persé dom, maar je overweging om geweld te gebruiken ( en dat trachten te framen als zelfverdediging) vind ik wat merkwaardig:quote:Op maandag 22 juli 2024 13:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kan je onderbouwen wat jij dom vindt?
Want dat zou anders gerechtvaardigd of normaal moeten zijn of hoe moeten wij dit lezen dan? Direct erop los meppen omdat iemand je aanraakt of grijpt?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:26 schreef Origami94 het volgende:
besloot ik er niet op te reageren uit zelfverdediging
Die willen de aangifte niet opnemenquote:Op maandag 22 juli 2024 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Al aangifte gedaan tegen het OM vanwege die mishandeling?
Ja als iemand je grijpt mag je afwerenquote:Op maandag 22 juli 2024 13:50 schreef Justinn het volgende:
[..]
Niet persé dom, maar je overweging om geweld te gebruiken ( en dat trachten te framen als zelfverdediging) vind ik wat merkwaardig:
[..]
Want dat zou anders gerechtvaardigd of normaal moeten zijn of hoe moeten wij dit lezen dan? Direct erop los meppen omdat iemand je aanraakt of grijpt?
Ik krijg sterk het idee dat er vrij cruciale informatie wordt weggelaten. Ik ben in ieder geval nog nooit door twee man staande gehouden nadat de conducteur mij een fijne reis wenste.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die had ik al laten zien en de vraag ging daar niet over
En waarom er niet gewoon op de vraag hierover gereageerd wordt...quote:Op maandag 22 juli 2024 13:53 schreef herverwijderd het volgende:
Vraag me serieus af welke vraag je dan genegeerd hebt dat ze je zo behandelden maar enniewee... regel een advocaat.
Eens.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg sterk het idee dat er vrij cruciale informatie wordt weggelaten. Ik ben in ieder geval nog nooit door twee man staande gehouden nadat de conducteur mij een fijne reis wenste.
Hoezo trollen? mensen willen je advies geven en je geeft zelf een incompleet beeld...quote:Op maandag 22 juli 2024 13:54 schreef Origami94 het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar weer op slot gooi want hier heeft niemand wat aan en dit is niveau KLB 2.0
In het oude WGR zou dit soort getroll niet plaatsvinden.
Ik denk dat sommige users op FOK! er niet op uit zijn om advies te geven.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoezo trollen? mensen willen je advies geven en je geeft zelf een incompleet beeld...
dit idd. Het verhaal is incompleet, enig ander advies is er nietquote:Op maandag 22 juli 2024 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoezo trollen? mensen willen je advies geven en je geeft zelf een incompleet beeld...
De aangifte tegen het OM niet?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:51 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die willen de aangifte niet opnemen
Nee ben het daar niet mee eens. Geen enkele vraag is voldoende om over te gaan op geweld.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:56 schreef jogy het volgende:
En de vraag in kwestie maakt wel het verschil uiteraard.
Als de vraag 'heb je een fijne reis gehad' was dan is de reactie heel gek maar als de vraag 'waarom heb je op de stoel gekakt' was kan ik de reactie van de mensen wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |