Nattekat is te serieus voor zo'n meet. Alleen de lads waren er.quote:
Moet je het bij jezelf doen? Of iemand anders een prik bij jou laten zetten?quote:Op maandag 22 juli 2024 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet een prik zetten maar ik durf niet
Normaal doet mijn vriendin het maar die is een weekje op vakantie.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je het bij jezelf doen? Of iemand anders een prik bij jou laten zetten?
Wat voor prik is het?quote:Op maandag 22 juli 2024 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Normaal doet mijn vriendin het maar die is een weekje op vakantie.
Da's wel ff minder dan. Niet voor iedereen ff makkelijk om een injectienaald in jezelf te prikken. Is er iemand anders die je daarbij zou kunnen helpen?quote:Op maandag 22 juli 2024 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
Normaal doet mijn vriendin het maar die is een weekje op vakantie.
quote:Op maandag 22 juli 2024 14:55 schreef Modus het volgende:
Meer mensen bij wie Buienalarm raar doet sinds een paar dagen?
https://www.buienalarm.nl/nederland/utrecht/8569
Standaard opent ie met die 3-uurs grafiek, die doet het gewoon. Klik je echter op 1 van die vakjes er meteen onder (24u, Di, Wo, Do etc) dan gebeurt er he-le-maal niks - grafiek zou dan uiteraard moeten aanpassen.
Doet zich voor bij meerdere browsers en ook mobiel.
Ja, maar die is mee op vakantiequote:Op maandag 22 juli 2024 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wel ff minder dan. Niet voor iedereen ff makkelijk om een injectienaald in jezelf te prikken. Is er iemand anders die je daarbij zou kunnen helpen?
Ik had vroeger prikje die ik zelf moest zetten iedere maand.quote:
Ik dacht ik reageer een keer op een post van jou zoals jij op mensen hier reageertquote:
Fijn dat er een alternatief is.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, maar die is mee op vakantie![]()
Ga morgen wel even bij mijn moeder langs, kan zij het doen
Ff kijken of ik nog ergens een foto heb van naald die ze gebruiken bij plasmadonatie.quote:
Wacht even totdat Dimmy op de grond ligt. Dat scheelt weer met het flauwvallen.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff kijken of ik nog ergens een foto heb van naald die ze gebruiken bij plasmadonatie.
Ik wacht met posten tot ze een 'heads up' geeft.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wacht even totdat Dimmy op de grond ligt. Dat scheelt weer met het flauwvallen.
quote:Op maandag 22 juli 2024 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht ik reageer een keer op een post van jou zoals jij op mensen hier reageert
Wat voor prik?quote:Op maandag 22 juli 2024 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had vroeger prikje die ik zelf moest zetten iedere maand.
Dunne naalden om de vloeistof op te zuipen, dikke om in te spuiten. Maar die dikke naalden deden hoerenveel pijn. Dus gebruikte alleen de dunne.
Diabetes?quote:Op maandag 22 juli 2024 15:25 schreef Elvi het volgende:
Ik injecteer ook elke dag met een dunne naald maar soms dan spuit ik de medicatie een beetje lullig onder mn huid ofzo en dan zwelt het op omdat de medicatie dus daar 'vast' komt te zitten.
Dat worden ook nare blauwe plekken omdat er blijkbaar een stuk huid loskomt ofzo
Post maar hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht met posten tot ze een 'heads up' geeft.
Huh, hoe dun zijn die dan? Ik heb 5mm en dat is al kleinquote:Op maandag 22 juli 2024 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat voor prik?
De bijsluiter zegt 0.9mm![]()
Het probleem is niet de pijn, maar naaldenangst
Heb niks op mijn telefoon staan. Moet ik thuis gaan zoeken op de NAS dus de kans is vrij groot dat ik het vergeet en niks ga posten.quote:
Dat is een halve centimeter.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Huh, hoe dun zijn die dan? Ik heb 5mm en dat is al klein
Vitamine b12.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat voor prik?
De bijsluiter zegt 0.9mm![]()
Het probleem is niet de pijn, maar naaldenangst
Was je vegan?quote:Op maandag 22 juli 2024 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamine b12.
En de angst is wegens pijn?
Nee, is iets erfelijks.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je vegan?
Haha nee. Ik vind pijn helemaal prima, het is angst voor bloed en gewoon het idee dat er iets in je steekt dat gaat bloeden
Ja ik snap m ook niet. Op de doos staat heel groot 5mm en dan verder zie je 0,25x5mm. Dus ik denk de dikte dan 0.25 mm maar zeg dan niet "ultra-fine 5mm" op de doosquote:
Is dat niet de lengtequote:Op maandag 22 juli 2024 16:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik snap m ook niet. Op de doos staat heel groot 5mm en dan verder zie je 0,25x5mm. Dus ik denk de dikte dan 0.25 mm maar zeg dan niet "ultra-fine 5mm" op de doos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |