quote:Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
Eensquote:Op maandag 22 juli 2024 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verplichte kost voor op zijn minst het baanwielrennen en het atletiek.
Is het nog een beetje vol te houden met Karrel?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:39 schreef Dutch_view het volgende:
Karrel heeft in ieder geval weer schone kleren aangedaan. Was vast nodig met al die vlekken
Hij begint redelijk rustig.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het nog een beetje vol te houden met Karrel?
Het gaat nog goed. Straks komen de sterren aanschuiven, dan gaat Karrel vast weer all-inquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het nog een beetje vol te houden met Karrel?
Remco is nu al groter dan Eddy!quote:
Kanariebergramp.quote:
Sven Vanthourenhout en Gerben de Knegt, of de kunst van het omhoog vallen door een gouden generatie.quote:
Eindeloos fascinerend.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook wel heerlijk als je eigen show presenteert, waarbij je eigen krankzinnige commentaar mag terugluisteren en een reportage over je eigen voorbereiding terugziet.
Ben je dan narcistisch.
Rest wordt erg afgeraffeld. Hij gaat het zo weer over Remco hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:27 schreef Dutch_view het volgende:
Karrel is wat in de war. Nog helemaal hotel-de-botel van Remco zeker
Ik kreeg de indruk dat Karrel het pootjebaden niet op de voet volgt.quote:
Twee keer, Lotte gaat natuurlijk ook winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:30 schreef Dutch_view het volgende:
Als de lijn wordt doorgetrokken dan kunnen we met de wegrit weer mooie tv verwachten met dito commentaar
Mensen op het gezicht slaan is geen sport trouwens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:32 schreef Dutch_view het volgende:
Voor de formaliteit nog wat flarden aan andere sporten.
Ging het daarna nog verder? Was een abrupt einde.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:37 schreef Dutch_view het volgende:
Hier gaat iets mis
Karrel wordt van zender gehaald
Ja klopt een paar minuten. Volgens mij hadden ze t zelf niet doorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging het daarna nog verder? Was een abrupt einde.
Die moet zich helemaal weer opladen voor de wegrace van volgende week natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:52 schreef Dutch_view het volgende:
Er zit een hele andere Karrel aan tafel in vergelijking met gister.
Karrel heeft al zijn energie in de eerste uitzending gestopt. Toen was hij onder invloed volgens mij. Je hoeft pas zaterdag weer hier naar te kijken.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:57 schreef -XOR- het volgende:
Pfff, wat is dit voor een 'show'.
Dooier krijg je het ook niet.
toch leuk dat remco ook een criterium wint na de TDFquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:08 schreef superniger het volgende:
Straks keihard schaamteloos geilen op Remco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |