Maar dat blijft bij Biden. Harris heeft enige ruimte om daar een beetje te laveren.quote:Op maandag 22 juli 2024 07:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het beleid betreffende Gaza/Israël gaat gewoon door. Dus Harris zal hetzelfde probleem hebben. Tenzij je beweert dat men haar daar niet op durft aan te spreken vanwege....redenen.
Super zelfs, topper dat je vraagt.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:02 schreef recursief het volgende:
[..]
Okay man. Verder alles goed met je?
Mooi, kunnen we voor de republikeinen ook meteen een nieuwe kandidaat zoeken.quote:Op maandag 22 juli 2024 07:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump wil dat oude seniele mannen ermee stoppen.
quote:Op maandag 22 juli 2024 06:03 schreef Aberkullie het volgende:
Ik denk dat ze het goed gaat doen in debatten. Zin in.
Wel jammer dat we nu de komende tijd weer dat misogyne gelul moeten gaan aanhoren.
Jaquote:Op maandag 22 juli 2024 07:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
die zich flink omhoog geneukt heeft terwijl haar VP schap bestond uit het zeer domme democratische volk dagelijks voor te liegen
Maar vertel, die opmerking van je, waar komt die vandaan? Was je er zelf bij toen dat gebeurde?quote:Op maandag 22 juli 2024 08:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Super zelfs, topper dat je vraagt.![]()
Met jou?
Even vaak aanwezig als dat jij bij alle "misdaden" van Trump aanwezig was.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar vertel, die opmerking van je, waar komt die vandaan? Was je er zelf bij toen dat gebeurde?
Dat een kandidaat niet Trump is, blijft een prima argument, omdat Trump duidelijk heeft laten zien dat het geen goed idee is hem te kiezen.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hahahaha zo voorspelbaar.
Als je een beetje had opgelet had je gemerkt dat ik de laatste maanden erg kritisch was op Trump, en hoopte dat hij niet zou winnen. Maar je kan geen fan zijn van Trump en ook geen fan zijn van wat de democraten naar voor schuiven. Dat heet nu een zwevende kiezer, een gematigd iemand, niet iemand die bij de maga cult hoort of de dems sekte, voor mij beiden extremen. Gezien dit tevens een Biden/Harris topic is zie ik niet in waarom het enige argument hier maar steeds moet zijn "jA MaAr TrUmP".
Daarbij zijn de mensen die nog eerder zouden stemmen op een lijk wel af als ze over een oud mannetje beginnen.
Ik mis de tijden dat het nog om de inhoud ging.
Datzelfde roepen dat Maga stemmers over Harris, jammer dat je het niet ziet.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat een kandidaat niet Trump is, blijft een prima argument, omdat Trump duidelijk heeft laten zien dat het geen goed idee is hem te kiezen.
ZIEDENDquote:Op maandag 22 juli 2024 07:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Oranje crimineel of stemmen op een zwarte of Aziatische vrouw, dat weet ze zelf nog niet eens, die zich flink omhoog geneukt heeft terwijl haar VP schap bestond uit het zeer domme democratische volk dagelijks voor te liegen dat er echt niets mis was met Biden en hij nog heel helder van geest was.
Maar ja, van het volk wat nog eerder op een lijk zou stemmen dan Trump en hun enige ammo anti Trump retoriek is in een topic over Biden/Harris verwacht ik ook niet zo veel. Het zal dus afhangen van de twijfelaars, de zwevende kiezers. Kan ze die trekken zal de vraag zijn.
Het is juist op de inhoud dat veel mensen een stem op Trump overwegen niet beschouwen als gematigd. De man probeerde de verkiezingen te stelen afgelopen keer met frauduleuze kiesmannen en moet je dus heel ver van enige macht houden. Hij stal duizenden geheime documenten en liet die rondslingeren in zijn resort, niet bepaald normaal gedrag passend bij een president. Hij heeft gefraudeerd en kan zich daardoor nu ook crimineel noemen.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hahahaha zo voorspelbaar.
Als je een beetje had opgelet had je gemerkt dat ik de laatste maanden erg kritisch was op Trump, en hoopte dat hij niet zou winnen. Maar je kan geen fan zijn van Trump en ook geen fan zijn van wat de democraten naar voor schuiven. Dat heet nu een zwevende kiezer, een gematigd iemand, niet iemand die bij de maga cult hoort of de dems sekte, voor mij beiden extremen. Gezien dit tevens een Biden/Harris topic is zie ik niet in waarom het enige argument hier maar steeds moet zijn "jA MaAr TrUmP".
Daarbij zijn de mensen die nog eerder zouden stemmen op een lijk wel af als ze over een oud mannetje beginnen.
Ik mis de tijden dat het nog om de inhoud ging.
Flink omhoog geneukt?quote:Op maandag 22 juli 2024 07:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Oranje crimineel of stemmen op een zwarte of Aziatische vrouw, dat weet ze zelf nog niet eens, die zich flink omhoog geneukt heeft terwijl haar VP schap bestond uit het zeer domme democratische volk dagelijks voor te liegen dat er echt niets mis was met Biden en hij nog heel helder van geest was.
Maar ja, van het volk wat nog eerder op een lijk zou stemmen dan Trump en hun enige ammo anti Trump retoriek is in een topic over Biden/Harris verwacht ik ook niet zo veel. Het zal dus afhangen van de twijfelaars, de zwevende kiezers. Kan ze die trekken zal de vraag zijn.
Daarvoor staat/stond ie voor de rechter en is ook een aantal malen veroordeeld. Dat Harris zich omhoog geneukt zou hebben hoor ik bij jou voor het eerst. Ik neem aan dat dat een foutje van je was.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Even vaak aanwezig als dat jij bij alle "misdaden" van Trump aanwezig was.
Lekker boeiend wat MAGA stemmers roepen. Dat is toch niet de doelgroep waarvan de democraten het moeten hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Datzelfde roepen dat Maga stemmers over Harris, jammer dat je het niet ziet.
Het is ook niet zeker of Harris nu gaat winnen. Maar neemt niet weg dat er de redenen om nog liever op een lijk dan op Trump te stemmen er nog steeds zijn. En alles dat Harris aantrekkelijker maakt dan een lijk is meegenomen.quote:Leef mee met de zwevende kiezer, dat die hiertussen moeten kiezen is om te huilen. Harris is een noodoplossing, ze hadden met iets beters moeten komen. Harris vs Trump, ik durf niet te zeggen wie wint.
Je bent niet bekend met Willie Brown ? En dat Kamala's bijnaam 'heels up Harris' is ?quote:Op maandag 22 juli 2024 08:12 schreef recursief het volgende:
[..]
Daarvoor staat/stond ie voor de rechter en is ook een aantal malen veroordeeld. Dat Harris zich omhoog geneukt zou hebben hoor ik bij jou voor het eerst. Ik neem aan dat dat een foutje van je was.
Ja, roddels uit het anti-Harris kamp. Nul aanwijzing dat er ook maar iets van waar is. Bovendien heeft ze op werkgebied een bewonderenswaardig track record en bewezen kwaliteiten. Zo een holbewoneropmerking dat ze zich omhoog geneukt zou hebben slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:23 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met Willie Brown ? En dat Kamala's bijnaam 'heels up Harris' is ?
Als ik een Democraat zou zijn, zou ik helemaal niet blij worden van de noodzaak van een vergelijking met de tegenstander van de Andere Kant, en zou ik mij vooral afvragen waarom mijn partij niet iets beters dan zoiets walgelijks weet op te leveren.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:27 schreef Harmankardon het volgende:
Volgens mij is hier niemand die Harris op een voetstuk heeft staan. Veel wat je over haar kan zeggen, zal kloppen.
Het gaat om de enorme hypocrisie, want wat je ook over Harris kan zeggen: Trump is hoe dan ook naar alle rangen en maatstaven veel erger. Maar daar hebben we het dan even niet over schijnbaar.
Ja, ik ben ook voor wereldvrede.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
ze hadden met iets beters moeten komen
Want kritiek op een vrouw is meteen misogynie?quote:Op maandag 22 juli 2024 06:03 schreef Aberkullie het volgende:
Ik denk dat ze het goed gaat doen in debatten. Zin in.
Wel jammer dat we nu de komende tijd weer dat misogyne gelul moeten gaan aanhoren.
Worldpeacequote:
Zo denkt de kiezer niet. Die kijken naar policies en wat dat betreft kleeft aan Harris gewoon het beleid van Biden.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:27 schreef Harmankardon het volgende:
Het gaat om de enorme hypocrisie, want wat je ook over Harris kan zeggen: Trump is hoe dan ook naar alle rangen en maatstaven veel erger.
Nee, meteen lullen over zal zich wel omhoog geneukt hebben wel.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want kritiek op een vrouw is meteen misogynie?
Net als Nederland…quote:Op maandag 22 juli 2024 08:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Worldpeace
Amerika heeft toch nog nooit een vrouwellijke president gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |