abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214396866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed door de APK gekomen.
Bloeddruk meten was dramatisch, niet door de hoogte (die mag wel wat lager) maar door de pijn bij het oppompen van de band. Net in de spiegel gekeken en het is al blauw aan het worden -O-

Daarna even bij intratuin m’n verjaardagscadeautje opgehaald.

Wat naar! Hadden ze wel een grote ruimere band??

Wat voor kadootje heb je uitgezocht? 🌼🌼🌼
pi_214396934
Bah @Blues Hopelijk geen corona en helpt een dag goede rust.

Ja, ik heb altijd een bredere band, maar druk op armen doet gewoon pijn. Altijd al gehad. Na een 24 uurs meting 10 jaar geleden was mijn arm 3 weken later nog blauw. Las op een forum dan meer mensen met lipoedeem daar last van hebben. Ze heeft, om toch te kunnen meten, een handmatige bloeddrukmeter gebruikt.

Mocht een cadeautje ophalen (omdat ik een app heb gedownload), helaas niet uitkiezen. Het is een lepelplant
We have far more in common than that which devides us..
pi_214397786
Oei Blues.
Sch.zus is in de lappenmand met uwi en algehele malaise en benauwd en hoesten.
Verse coronatest was negatief.

Dan maar een hersteldag voor je. 🍀
pi_214397843
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah @:blues Hopelijk geen corona en helpt een dag goede rust.

Ja, ik heb altijd een bredere band, maar druk op armen doet gewoon pijn. Altijd al gehad. Na een 24 uurs meting 10 jaar geleden was mijn arm 3 weken later nog blauw. Las op een forum dan meer mensen met lipoedeem daar last van hebben. Ze heeft, om toch te kunnen meten, een handmatige bloeddrukmeter gebruikt.

Mocht een cadeautje ophalen (omdat ik een app heb gedownload), helaas niet uitkiezen. Het is een lepelplant
Dus volgende keer niet meer toestaan dat iemand nog een band gebruikt. Elke arts/vpk kan handmatig bloeddruk meten, dat leren we nog allemaal in de opleiding :)
pi_214398030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Dus volgende keer niet meer toestaan dat iemand nog een band gebruikt. Elke arts/vpk kan handmatig bloeddruk meten, dat leren we nog allemaal in de opleiding :)
Dank, Ik zal het onthouden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juli 2024 @ 20:31:12 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214398089
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 16:45 schreef borisz het volgende:

Ik ga vanavond wel naar de yoga. Restorive Yoga. Dat is Yin^2. Zo veel mogelijk ondersteuning voor de houdingen. Zeer ontspannend. :+
Ja ontspannend, maar dan bij wisselen van een houding duidelijk niet.
Tis duidelijk dat de resetbutton ingedrukt was zondag...
Afijn ik slaap straks wel goed :Z

Sterkte Bloes :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214399147
Beterschap @Blues! En @borisz ook nog een beetje, hopelijk snel echt weer 100%.

Ik sliep niet meer. Ging wel naar ha, eentje die ik nog niet hierover had verteld (zit meestal bij n ander). Fijn gesprek: een echt hartgrondig gemeende 'joh wat lijkt me dat lastig en vervelend dat je hier zo'n last van hebt!' nadat hij opmerkte dat ik het eigenlijk rationeel allemaal wel goed kon beredeneren maar dat blijkbaar dan tóch niet voldoende was. En daarna geruststelling. Daarna sliep ik wel, vrij lang. Ook nog even met buurmeisje in de tuin gezeten, of nouja, zij bij mij. Ze wil steeds poes komen kijken O+ elke keer als ze me ziet zegt ze ook 'Poes?' met van die handjes van waar is de poes nou?. Zo schattig. Na de slaap en beetje eten voelde ik me wat beter. Nog even naar bouwmarkt op 5 min gereden en een paar plantjes geplant die al anderhalve week daarop stonden te wachten. Op rustig tempo wel, uur over gedaan met pauzes enzo. Maar het gaat wel beter dan vanochtend, stuk minder beroerd. Net gedoucht, nu naar bed :Z

@ de reacties vanmorgen:
Lucky zei het al wel mooi; 's nachts is alles erger en heb ik meer moeite om mn irrationele gedachtenstroom te stoppen. Plus rationeel gezien begrijp ik waarom mijn gedachten heel onwaarschijnlijk zijn en ik me daar geen zorgen over hoef te maken, maar het lukt dan toch niet om me ook echt niet zo te voelen.

Temperatuur meten is inderdaad een controle ding. Meetbaar, daar houden wetenschappers van :+ . Cijfers, data waarop ik kan baseren of het wel of niet goed gaat, want mijn gevoel vertrouw ik niet meer. Dat maakt dat het me meestal juist fijner laat voelen om wél iets te meten, maar tegelijkertijd hou ik het niet vertrouwen op gevoel daarmee natuurlijk wel juist in stand. Dus ik moet dat inderdaad ook gaan beperken / weglaten, maar dat vind ik best moeilijk. Is mijn veiligheidsgedrag. Maar wordt wel aan gewerkt met de psych :)

Was fijn het hier even te kunnen spuien vanochtend, dank jullie wel voor alle lieve reacties en medeleven :* O+
pi_214399272
Moeten bij Hells Kitchen de koks nou alles zonder nazoeken van recepten e.d. doen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214399434
Fijn @vlindertje89 zo’n huisarts.
Wat ik me afvraag, je hebt nu overdag flink geslapen ( na natuurlijk een slapeloze nacht) maar slaap je nou straks wel?
Aan het begin van corona deed ik dat ook iedere avond, omdat ik geen vertrouwen had of dat warme gevoel koorts of opvlieger was.
pi_214401199
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Blues! En @:borisz ook nog een beetje, hopelijk snel echt weer 100%.

Ik sliep niet meer. Ging wel naar ha, eentje die ik nog niet hierover had verteld (zit meestal bij n ander). Fijn gesprek: een echt hartgrondig gemeende 'joh wat lijkt me dat lastig en vervelend dat je hier zo'n last van hebt!' nadat hij opmerkte dat ik het eigenlijk rationeel allemaal wel goed kon beredeneren maar dat blijkbaar dan tóch niet voldoende was. En daarna geruststelling. Daarna sliep ik wel, vrij lang. Ook nog even met buurmeisje in de tuin gezeten, of nouja, zij bij mij. Ze wil steeds poes komen kijken O+ elke keer als ze me ziet zegt ze ook 'Poes?' met van die handjes van waar is de poes nou?. Zo schattig. Na de slaap en beetje eten voelde ik me wat beter. Nog even naar bouwmarkt op 5 min gereden en een paar plantjes geplant die al anderhalve week daarop stonden te wachten. Op rustig tempo wel, uur over gedaan met pauzes enzo. Maar het gaat wel beter dan vanochtend, stuk minder beroerd. Net gedoucht, nu naar bed :Z

@ de reacties vanmorgen:
Lucky zei het al wel mooi; 's nachts is alles erger en heb ik meer moeite om mn irrationele gedachtenstroom te stoppen. Plus rationeel gezien begrijp ik waarom mijn gedachten heel onwaarschijnlijk zijn en ik me daar geen zorgen over hoef te maken, maar het lukt dan toch niet om me ook echt niet zo te voelen.

Temperatuur meten is inderdaad een controle ding. Meetbaar, daar houden wetenschappers van :+ . Cijfers, data waarop ik kan baseren of het wel of niet goed gaat, want mijn gevoel vertrouw ik niet meer. Dat maakt dat het me meestal juist fijner laat voelen om wél iets te meten, maar tegelijkertijd hou ik het niet vertrouwen op gevoel daarmee natuurlijk wel juist in stand. Dus ik moet dat inderdaad ook gaan beperken / weglaten, maar dat vind ik best moeilijk. Is mijn veiligheidsgedrag. Maar wordt wel aan gewerkt met de psych :)

Was fijn het hier even te kunnen spuien vanochtend, dank jullie wel voor alle lieve reacties en medeleven :* O+
Tof dat deze onbekende huisarts je gevoel direct serieus nam!

Ik snap de wetenschapper in je, ik ben zelf ook dol op meetinstrumenten. Maar vraag me wel af hoeveel je aan je data hebt als je het eigenlijk niet goed kan interpreteren. :)
(Bedoel ik niet verwijtend, puur mijn eigen overdenking. )

Mogguh trouwens. Logeerhond is naar huis en hoewel deze heel rustig was richting Simon, is laatstgenoemde toch duidelijk blij dat hij ons en het huis weer voor zichzelf heeft.
pi_214401245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn @:vlindertje89 zo’n huisarts.
Wat ik me afvraag, je hebt nu overdag flink geslapen ( na natuurlijk een slapeloze nacht) maar slaap je nou straks wel?
Aan het begin van corona deed ik dat ook iedere avond, omdat ik geen vertrouwen had of dat warme gevoel koorts of opvlieger was.
Was om 3u even uurtje wakker (moest naar wc en wat moeite met weer in slaap vallen) maar buiten dat van 23-7 geslapen :). Dus in dit soort gevallen meestal wel ja.

quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2024 07:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Tof dat deze onbekende huisarts je gevoel direct serieus nam!

Ik snap de wetenschapper in je, ik ben zelf ook dol op meetinstrumenten. Maar vraag me wel af hoeveel je aan je data hebt als je het eigenlijk niet goed kan interpreteren. :)
(Bedoel ik niet verwijtend, puur mijn eigen overdenking. )

Mogguh trouwens. Logeerhond is naar huis en hoewel deze heel rustig was richting Simon, is laatstgenoemde toch duidelijk blij dat hij ons en het huis weer voor zichzelf heeft.
Snap wat je bedoelt hoor - plus dat het natuurlijk vooral rust geeft als het 'goed' is, als het 'niet goed' is geeft het enerzijds rust dat ik informatie heb op basis waarvan ik kan beslissen of ik denk dat er iets nodig is, maar tegelijkertijd natuurlijk ook onrust omdat er iets 'niet goed' is en waar zou dat dan door komen etc.
Ik heb trouwens eerder nog nooit gehad dat temp echt omhoog ging van stress, vaker juist dat ik denk ik heb het zó warm of voel me niet lekker en dat ik dan alleen beetje verhoging blijk te hebben of zelfs dat niet. Dus wat dat betreft vertrouw ik er wel redelijk op, zeker icm klachten, dat koorts ook echt koorts is (en dat ik nu dus niet koorts had puur vd stress, maar echt virusje oid, ik was ook al paar dagen niet 100% fit, dan kan die stress natuurlijk wel weer je weerstand net wat lager maken en dat het dan wel echt doorzet). Het voordeel van vaak meten is dus ook wel weer dat ik een vrij goed idee heb van mn 'baseline' temp. Het is soms ook wél de doorslaggevende factor geweest om de hap te bellen (bij de eerste nierbekkenontsteking had ik al een dag veel pijn maar gebeld zodra er koorts bij kwam want dat was volgens thuisarts reden om te bellen bij buik/rugpijn). En bij de bronchitis toen de koorts weg was geweest maar ook weer terugkwam, wat ook reden om te bellen is, al had ik toen ook wel gebeld puur op basis van de andere klachten (heel beroerd en erg benauwd). Maar er zit natuurlijk een verschil in 1x op een dag meten om te kijken of je koorts hebt wanneer je andere klachten hebt waarvan thuisarts zegt dat je moet bellen als je er koorts bij hebt/krijgt, of een stuk vaker om te kijken of het toeneemt of afneemt etc (want dat is dan eigenlijk weer niet zo relevant voor of je wel of niet aan bel moet trekken, daarvoor is koorts gewoon koorts).
pi_214401364
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 07:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Het voordeel van vaak meten is dus ook wel weer dat ik een vrij goed idee heb van mn 'baseline' temp.
En je cyclustempverschillen, hou je daar ook rekening mee?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214401445
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En je cyclustempverschillen, hou je daar ook rekening mee?
Nee, ik slik de pil namelijk permanent door :)
  donderdag 25 juli 2024 @ 10:23:35 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214402388
Ja goedemorgen!

Druk bezig met de vakantie planning *O*
En we hebben een extra dag je in groningen..
Dus noorderlingen..
Een super goed italiaans of Cajun restaurant in Grunn?

Dat op een dinsdag open is 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214403148
@Lienekien @sigme ? Er is een Grun topic.

Na een ruim eerste week weinig doe activiteit en ritme en gewoon afvragen welke dag het is 8)7 weer eens een poging tot ritme gestart.
Bijtijds op, routine etc. Namasté op een níet-apparatendag en ontbijt.

Dan eens bekijken wat de dag verder brengt.
Er is een mislukte aankoop jurk…ms kan ik daar een lange rok van maken.
Van de week in een bloes wat model gebracht i.p.v. een gekleurd lapje aan mijn schouders.
Dat was zo leuk om weer eens te doen, dat ik ‘s nachts droomde dat ik nog een naaimachine heb.
Tegenwoordig ga ik naar het naaiatelier. Lokaal is er sinds kort een Repaircafé met handige naaisters. w/
pi_214403513
Ik ben al honderd jaar niet uit eten geweest in Stad.

Wel ben ik nu even buiten lunchen in Stad. In een verborgen publiek toegankelijke stadstuin.

Heerlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 25 juli 2024 @ 12:22:13 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214403672
Mijn cv is af. Nou moet ik echt :o :'(
Spoilers!
pi_214403719
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2024 12:08 schreef sigme het volgende:
Ik ben al honderd jaar niet uit eten geweest in Stad.

Wel ben ik nu even buiten lunchen in Stad. In een verborgen publiek toegankelijke stadstuin.
[ afbeelding ]
Heerlijk.
Mooi plekkie
pi_214403729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn cv is af. Nou moet ik echt :o :'(
Op wat voor functie ga je solliciteren?
  donderdag 25 juli 2024 @ 12:27:06 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214403733
Ik ken alleen maar middelmatige eetgelegenheden in Stad.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 25 juli 2024 @ 12:31:27 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214403770
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 12:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Op wat voor functie ga je solliciteren?
Nou, ik weet het niet zo goed. Ik wil iets maatschappelijks waarbij ik het liefst niet de hele dag achter een bureau zit. Ik zit te denken aan iets van WMO consulent ofzo. Ik kan niet zo goed functies bedenken _O- Maar ik weet niet of ik daarvoor in aanmerking kom, ik heb een beetje een gek cv natuurlijk.

Mijn voorlopige plan is om een aantal detacheerders in het sociaal domein mijn cv te sturen en kijken of zij met me mee kunnen denken.

Ik heb hier echt de ballen verstand van allemaal :')
Spoilers!
pi_214403878
Goed bezig @Lucky_Strike gewoon ergens beginnen :Y
pi_214404226
Goed plan @Lucky_Strike Teamleider bij VWN een idee? Heel veel leuke en interessante opleidingen daar.

Rommelig spreekuur. Tekort aan tolken dus mensen moesten hun eigen vertalers meenemen en de meesten denken vloeiend Engels te kunnen spreken, is niet zo :D

Ben verdorie weer verkouden aan het worden -O-

Op de terugweg even naar amazing oriental geweest, weer shallotsauce gehaald (nu hebben ze hier ook de grote blikken) en ik dacht eten voor vandaag en morgen, maar ik denk dat ik er het hele weekend ook van kan eten :D
  donderdag 25 juli 2024 @ 14:18:40 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214404715
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed plan @:lucky_strike Teamleider bij VWN een idee? Heel veel leuke en interessante opleidingen daar.

Rommelig spreekuur. Tekort aan tolken dus mensen moesten hun eigen vertalers meenemen en de meesten denken vloeiend Engels te kunnen spreken, is niet zo :D

Ben verdorie weer verkouden aan het worden -O-

Op de terugweg even naar amazing oriental geweest, weer shallotsauce gehaald (nu hebben ze hier ook de grote blikken) en ik dacht eten voor vandaag en morgen, maar ik denk dat ik er het hele weekend ook van kan eten :D
Ik heb zeker een vacature alert uitstaan voor VWN :Y Mijn vrijwilligerswerk met de statushouders doe ik niet geheel uit onbaatzuchtigheid ;) De timing dat die mannen hier kwamen wonen was echt wel perfect. Maar ook als ik niet op zoek was naar een baan, had ik het wel gedaan.
Spoilers!
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 14:19:07 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214404719
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou, ik weet het niet zo goed. Ik wil iets maatschappelijks waarbij ik het liefst niet de hele dag achter een bureau zit. Ik zit te denken aan iets van WMO consulent ofzo. Ik kan niet zo goed functies bedenken _O- Maar ik weet niet of ik daarvoor in aanmerking kom, ik heb een beetje een gek cv natuurlijk.

Mijn voorlopige plan is om een aantal detacheerders in het sociaal domein mijn cv te sturen en kijken of zij met me mee kunnen denken.

Ik heb hier echt de ballen verstand van allemaal :')
Tja, volgens mij maakt CV vrij weinig uit. Hoorde toevallig gisteren wie er tegenwoordig bij het COA/DJI in Ter Apel werken.

En als ik hoor van m'n ma hoeveel prutsers er zitten tussen de mensen die mensen met een PGB begeleiden.

Van de week oud militair, afgekeurd met ptss. Wil vrijwilligerswerk doen op rustige omgeving. M'n ma oppert iets "ja daar is m'n begeleider mee bezig"
Toevallig kennen we iemand daar, dus heeft ze zelf even gebeld. Meneer begint volgende week :D

Ongeacht CV, volgens mij doe jij het dan al snel beter.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 25 juli 2024 @ 14:21:14 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214404736
Amazing Oriental O+ Ik denk dat wij daar ook weer eens eten gaan halen als we vakantie hebben in augustus. Dan moeten we ongetwijfeld naar de Hornbach en die zit daar om de hoek.
Spoilers!
  donderdag 25 juli 2024 @ 14:27:21 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214404781
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tja, volgens mij maakt CV vrij weinig uit. Hoorde toevallig gisteren wie er tegenwoordig bij het COA/DJI in Ter Apel werken.

En als ik hoor van m'n ma hoeveel prutsers er zitten tussen de mensen die mensen met een PGB begeleiden.

Van de week oud militair, afgekeurd met ptss. Wil vrijwilligerswerk doen op rustige omgeving. M'n ma oppert iets "ja daar is m'n begeleider mee bezig"
Toevallig kennen we iemand daar, dus heeft ze zelf even gebeld. Meneer begint volgende week :D

Ongeacht CV, volgens mij doe jij het dan al snel beter.
Ik denk dat je me een compliment geeft dus dank je 8-)

Ik zie wel waar het schip strandt. Ik ga in elk geval niet laag inzetten uit onzekerheid. Ik ga liever steeds een stapje lager als ik afwijzingen krijg. Ik heb ook de luxe dat ik niet per se zo snel mogelijk een baan moet hebben.
Spoilers!
pi_214404785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Amazing Oriental O+ Ik denk dat wij daar ook weer eens eten gaan halen als we vakantie hebben in augustus. Dan moeten we ongetwijfeld naar de Hornbach en die zit daar om de hoek.
Het is voor mij 5 minuten fietsen, maar wanneer ik terugkom van de boten fiets ik steeds automatisch iets anders. Nu steeds “recht door, niet afslaan” kaat en dat werkte. Had ook niet veel nodig. Wanneer ik er op andere momenten langsfiets komt het niet handig uit om dingen mee te nemen. En natuurlijk kan ik zo op de fiets stappen maar dat vergeet ik dan weer
  donderdag 25 juli 2024 @ 14:33:33 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214404828
* Barreltje zet Amazing oriental ook op de lijst van activiteiten :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214404886
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:33 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje zet Amazing oriental ook op de lijst van activiteiten :P
Wanneer je met de auto gaat doe dat op de terugweg met een lege koelbox
pi_214404888
Lekker bezig Lucky *O*
pi_214404919
Gisteren een pannekoekenproeverij gegeten :% ik zit nog steeds vol. Maar mijn maag protesteerde verder niet dus alles lijkt weer normaal.

Willen jullie trouwens met zijn allen duimen dat het zaterdag een beetje droog blijft? Dan staan we op een festival in Haaksbergen. Daar kennen ze ons totaal niet dus zou leuk zijn als er ook echt bezoekers kwamen :D
pi_214405065
Mooi, precies nadat ik de postzegel had gemaaid en het grind onkruidvrij, begon het zachtjes te regenen. (En mnX op de fiets naar de apparaten was vertrokken -O- )

Daarna een meloen mozzarella salade gemaakt als bijgerecht vanavond.
https://www.lovemysalad.c(...)ameliseerde-walnoten

En het is pas 3 uur. Weer eens koffie dan. Volgende plannetje.

@Lucky_Strike wat fijn, dat je vertrouwen hebt in je lijf om te gaan solliciteren.🍀
Ben benieuwd wat het gaat worden. Overal zit men te springen om medewerkers.
pi_214405096
De schapenboer heeft de tuin gemaaid met een trekker, daags erna baaltjes gemaakt en opgehaald. Beetje kale boel, en van vele soorten vlinders, krekels, zweefvliegen en sprinkhanen zijn we nu enkel voorzien van koolwitjes en gewone vliegen.
pi_214405838
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:01 schreef AnneX het volgende:

Lekker idee die salade vooral de gekarameliseerde noten, alleen het mondgevoel van munt vind ik niezo.
Ik heb een watermeloen in stukjes met feta gemaakt afgelopen dagen , ook erg lekker.

Verder is het hier nog slappe hap.
Het gaat flink rond op t werk. Zowel patiënten als collega's.
Uitzieken, hangen, slapen maar :Z
pi_214405862
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De schapenboer heeft de tuin gemaaid met een trekker, daags erna baaltjes gemaakt en opgehaald. Beetje kale boel, en van vele soorten vlinders, krekels, zweefvliegen en sprinkhanen zijn we nu enkel voorzien van koolwitjes en gewone vliegen.
-O-
pi_214405943
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 16:24 schreef Blues het volgende:

[..]
-O-
Ik snap dat als er niets gebeurd de bramen over het hele veld drie meter hoog staan, maar ik had toch liever de schaapjes.
pi_214405981
Aten de schaapjes dan niet genoeg?

Ben even achterstallig administratief werk aan het bijwerken en nu even tijd om eea door te lezen. Wat een verhalen, kan er niets over zeggen natuurlijk maar hoe zouden NL pre-pubers zich in zulke situaties redden, al jaren zonder ouders, werken eten slapen werken eten slapen jaren lang, illegaal in een land (niet hier)
  donderdag 25 juli 2024 @ 17:19:07 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214406261
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:01 schreef AnneX het volgende:
Mooi, precies nadat ik de postzegel had gemaaid en het grind onkruidvrij, begon het zachtjes te regenen. (En mnX op de fiets naar de apparaten was vertrokken -O- )

En het is pas 3 uur. Weer eens koffie dan. Volgende plannetje.

@:Lucky_Strike wat fijn, dat je vertrouwen hebt in je lijf om te gaan solliciteren.🍀
Ben benieuwd wat het gaat worden. Overal zit men te springen om medewerkers.
Goede timing. Salade lijkt me lekker.

En thanks. Dat vertrouwen verschilt van dag tot dag maar meestal is het er wel :)
Spoilers!
  donderdag 25 juli 2024 @ 17:21:26 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214406293
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
-O-

Onze buurschapen zijn sinds een paar dagen weer weg. Als het goed is komen er over een tijdje een paar oudjes terug. Die zijn te oud om met de schapenhond te trainen.
Spoilers!
pi_214406332
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
-O-

Onze buurschapen zijn sinds een paar dagen weer weg. Als het goed is komen er over een tijdje een paar oudjes terug. Die zijn te oud om met de schapenhond te trainen.
Er was toch ooit ook een ezeltje?
  donderdag 25 juli 2024 @ 17:35:08 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214406403
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Er was toch ooit ook een ezeltje?
De andere buren hadden twee ezels. Die waren briljant. Ook de halve dag aan het seksen maar goed.

De oude eigenaar van die ezels miste hen te erg dus ze moesten terug. Inmiddels is er een paardenbak en stal voor 6 paarden gebouwd. Het is altijd gezellig druk daar. Ze zorgen gelukkig heel goed voor de paarden. Ik ga ze alleen straks nauwelijks zien want met ons tuinhuis blokkeren we dat uitzicht ;(
Spoilers!
pi_214406489
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De andere buren hadden twee ezels. Die waren briljant. Ook de halve dag aan het seksen maar goed.

De oude eigenaar van die ezels miste hen te erg dus ze moesten terug. Inmiddels is er een paardenbak en stal voor 6 paarden gebouwd. Het is altijd gezellig druk daar. Ze zorgen gelukkig heel goed voor de paarden. Ik ga ze alleen straks nauwelijks zien want met ons tuinhuis blokkeren we dat uitzicht ;(
Oh das weer jammer🐴🐴
pi_214406770
Ik heb een rol keukenpapier met/van bamboe gekocht.
Op dit moment is mijn hoofd aan het verwerken dat iets wat uitziet als keukenrol, afscheurt als keukenrol en bijna net zo voelt als keukenrol…. stevig blijft als het nat wordt en blijkbaar zelfs in de wasmachine kan :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214406855
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op dit moment is mijn hoofd aan het verwerken dat iets wat uitziet als keukenrol, afscheurt als keukenrol en bijna net zo voelt als keukenrol…. stevig blijft als het nat wordt en blijkbaar zelfs in de wasmachine kan :D
Da's dan dus een vaatdoek op rol? Of zie ik het niet goed voor me?
pi_214406933
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heel goed in de wasmachine kan zelfs :Y
Ik vind het nogal eng, in de vrees voor pluis aan alles, maar ze kunnen goed in de wasmachine én worden daar alleen maar beter van (als vaatdoek. Zijnde).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214406959
Ich habe jetzt auch:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Küchenschwämmen O+

Aber die heb ik nog niet in gebruik genomen.Ik heb natuurlijk bijna die hele rol bamboevaatdoeken ook nog. En in het echt gebruik ik m'n halbblads.
pi_214406994
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Heel goed in de wasmachine kan zelfs :Y
Ik vind het nogal eng, in de vrees voor pluis aan alles, maar ze kunnen goed in de wasmachine én worden daar alleen maar beter van (als vaatdoek. Zijnde).
Goed om te horen! Ik vind het wasmachine verhaal ook nog doodeng. Bij de eerste ronde gaat er een waszakje omheen. Want het klopt gewoon niet :{w :')
Maar in de wasmachine moeten ze, anders wordt het het bacterie broeinest waar ik in vaatdoekjesland zo’n hekel aan heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214407019
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goed om te horen! Ik vind het wasmachine verhaal ook nog doodeng. Bij de eerste ronde gaat er een waszakje omheen. Want het klopt gewoon niet :{w :')
Maar in de wasmachine moeten ze, anders wordt het het bacterie broeinest waar ik in vaatdoekjesland zo’n hekel aan heb.
Ja brrrrr stinkende vaatdoekjes huuh

Ik ben echt zo onhygiënisch als de pest, maar mijn vaatdoekjes zijn fris.
pi_214407020
Misschien zouden ze ook in de afwasmachine kunnen, oprollen in de bestekkorf (lang geleden had Sorbo vaatdoekjes waar dat prima mee kon)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')