abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2024 @ 14:21:14 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214404736
Amazing Oriental O+ Ik denk dat wij daar ook weer eens eten gaan halen als we vakantie hebben in augustus. Dan moeten we ongetwijfeld naar de Hornbach en die zit daar om de hoek.
Spoilers!
  donderdag 25 juli 2024 @ 14:27:21 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214404781
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tja, volgens mij maakt CV vrij weinig uit. Hoorde toevallig gisteren wie er tegenwoordig bij het COA/DJI in Ter Apel werken.

En als ik hoor van m'n ma hoeveel prutsers er zitten tussen de mensen die mensen met een PGB begeleiden.

Van de week oud militair, afgekeurd met ptss. Wil vrijwilligerswerk doen op rustige omgeving. M'n ma oppert iets "ja daar is m'n begeleider mee bezig"
Toevallig kennen we iemand daar, dus heeft ze zelf even gebeld. Meneer begint volgende week :D

Ongeacht CV, volgens mij doe jij het dan al snel beter.
Ik denk dat je me een compliment geeft dus dank je 8-)

Ik zie wel waar het schip strandt. Ik ga in elk geval niet laag inzetten uit onzekerheid. Ik ga liever steeds een stapje lager als ik afwijzingen krijg. Ik heb ook de luxe dat ik niet per se zo snel mogelijk een baan moet hebben.
Spoilers!
pi_214404785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Amazing Oriental O+ Ik denk dat wij daar ook weer eens eten gaan halen als we vakantie hebben in augustus. Dan moeten we ongetwijfeld naar de Hornbach en die zit daar om de hoek.
Het is voor mij 5 minuten fietsen, maar wanneer ik terugkom van de boten fiets ik steeds automatisch iets anders. Nu steeds “recht door, niet afslaan” kaat en dat werkte. Had ook niet veel nodig. Wanneer ik er op andere momenten langsfiets komt het niet handig uit om dingen mee te nemen. En natuurlijk kan ik zo op de fiets stappen maar dat vergeet ik dan weer
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 25 juli 2024 @ 14:33:33 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214404828
* Barreltje zet Amazing oriental ook op de lijst van activiteiten :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214404886
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2024 14:33 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje zet Amazing oriental ook op de lijst van activiteiten :P
Wanneer je met de auto gaat doe dat op de terugweg met een lege koelbox
pi_214404888
Lekker bezig Lucky *O*
pi_214404919
Gisteren een pannekoekenproeverij gegeten :% ik zit nog steeds vol. Maar mijn maag protesteerde verder niet dus alles lijkt weer normaal.

Willen jullie trouwens met zijn allen duimen dat het zaterdag een beetje droog blijft? Dan staan we op een festival in Haaksbergen. Daar kennen ze ons totaal niet dus zou leuk zijn als er ook echt bezoekers kwamen :D
pi_214405065
Mooi, precies nadat ik de postzegel had gemaaid en het grind onkruidvrij, begon het zachtjes te regenen. (En mnX op de fiets naar de apparaten was vertrokken -O- )

Daarna een meloen mozzarella salade gemaakt als bijgerecht vanavond.
https://www.lovemysalad.c(...)ameliseerde-walnoten

En het is pas 3 uur. Weer eens koffie dan. Volgende plannetje.

@Lucky_Strike wat fijn, dat je vertrouwen hebt in je lijf om te gaan solliciteren.🍀
Ben benieuwd wat het gaat worden. Overal zit men te springen om medewerkers.
pi_214405096
De schapenboer heeft de tuin gemaaid met een trekker, daags erna baaltjes gemaakt en opgehaald. Beetje kale boel, en van vele soorten vlinders, krekels, zweefvliegen en sprinkhanen zijn we nu enkel voorzien van koolwitjes en gewone vliegen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214405838
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:01 schreef AnneX het volgende:

Lekker idee die salade vooral de gekarameliseerde noten, alleen het mondgevoel van munt vind ik niezo.
Ik heb een watermeloen in stukjes met feta gemaakt afgelopen dagen , ook erg lekker.

Verder is het hier nog slappe hap.
Het gaat flink rond op t werk. Zowel patiënten als collega's.
Uitzieken, hangen, slapen maar :Z
pi_214405862
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De schapenboer heeft de tuin gemaaid met een trekker, daags erna baaltjes gemaakt en opgehaald. Beetje kale boel, en van vele soorten vlinders, krekels, zweefvliegen en sprinkhanen zijn we nu enkel voorzien van koolwitjes en gewone vliegen.
-O-
pi_214405943
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 16:24 schreef Blues het volgende:

[..]
-O-
Ik snap dat als er niets gebeurd de bramen over het hele veld drie meter hoog staan, maar ik had toch liever de schaapjes.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214405981
Aten de schaapjes dan niet genoeg?

Ben even achterstallig administratief werk aan het bijwerken en nu even tijd om eea door te lezen. Wat een verhalen, kan er niets over zeggen natuurlijk maar hoe zouden NL pre-pubers zich in zulke situaties redden, al jaren zonder ouders, werken eten slapen werken eten slapen jaren lang, illegaal in een land (niet hier)
  donderdag 25 juli 2024 @ 17:19:07 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214406261
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:01 schreef AnneX het volgende:
Mooi, precies nadat ik de postzegel had gemaaid en het grind onkruidvrij, begon het zachtjes te regenen. (En mnX op de fiets naar de apparaten was vertrokken -O- )

En het is pas 3 uur. Weer eens koffie dan. Volgende plannetje.

@:Lucky_Strike wat fijn, dat je vertrouwen hebt in je lijf om te gaan solliciteren.🍀
Ben benieuwd wat het gaat worden. Overal zit men te springen om medewerkers.
Goede timing. Salade lijkt me lekker.

En thanks. Dat vertrouwen verschilt van dag tot dag maar meestal is het er wel :)
Spoilers!
  donderdag 25 juli 2024 @ 17:21:26 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214406293
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
-O-

Onze buurschapen zijn sinds een paar dagen weer weg. Als het goed is komen er over een tijdje een paar oudjes terug. Die zijn te oud om met de schapenhond te trainen.
Spoilers!
pi_214406332
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
-O-

Onze buurschapen zijn sinds een paar dagen weer weg. Als het goed is komen er over een tijdje een paar oudjes terug. Die zijn te oud om met de schapenhond te trainen.
Er was toch ooit ook een ezeltje?
  donderdag 25 juli 2024 @ 17:35:08 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214406403
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Er was toch ooit ook een ezeltje?
De andere buren hadden twee ezels. Die waren briljant. Ook de halve dag aan het seksen maar goed.

De oude eigenaar van die ezels miste hen te erg dus ze moesten terug. Inmiddels is er een paardenbak en stal voor 6 paarden gebouwd. Het is altijd gezellig druk daar. Ze zorgen gelukkig heel goed voor de paarden. Ik ga ze alleen straks nauwelijks zien want met ons tuinhuis blokkeren we dat uitzicht ;(
Spoilers!
pi_214406489
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De andere buren hadden twee ezels. Die waren briljant. Ook de halve dag aan het seksen maar goed.

De oude eigenaar van die ezels miste hen te erg dus ze moesten terug. Inmiddels is er een paardenbak en stal voor 6 paarden gebouwd. Het is altijd gezellig druk daar. Ze zorgen gelukkig heel goed voor de paarden. Ik ga ze alleen straks nauwelijks zien want met ons tuinhuis blokkeren we dat uitzicht ;(
Oh das weer jammer🐴🐴
pi_214406770
Ik heb een rol keukenpapier met/van bamboe gekocht.
Op dit moment is mijn hoofd aan het verwerken dat iets wat uitziet als keukenrol, afscheurt als keukenrol en bijna net zo voelt als keukenrol…. stevig blijft als het nat wordt en blijkbaar zelfs in de wasmachine kan :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214406855
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op dit moment is mijn hoofd aan het verwerken dat iets wat uitziet als keukenrol, afscheurt als keukenrol en bijna net zo voelt als keukenrol…. stevig blijft als het nat wordt en blijkbaar zelfs in de wasmachine kan :D
Da's dan dus een vaatdoek op rol? Of zie ik het niet goed voor me?
pi_214406933
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heel goed in de wasmachine kan zelfs :Y
Ik vind het nogal eng, in de vrees voor pluis aan alles, maar ze kunnen goed in de wasmachine én worden daar alleen maar beter van (als vaatdoek. Zijnde).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214406959
Ich habe jetzt auch:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Küchenschwämmen O+

Aber die heb ik nog niet in gebruik genomen.Ik heb natuurlijk bijna die hele rol bamboevaatdoeken ook nog. En in het echt gebruik ik m'n halbblads.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214406994
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Heel goed in de wasmachine kan zelfs :Y
Ik vind het nogal eng, in de vrees voor pluis aan alles, maar ze kunnen goed in de wasmachine én worden daar alleen maar beter van (als vaatdoek. Zijnde).
Goed om te horen! Ik vind het wasmachine verhaal ook nog doodeng. Bij de eerste ronde gaat er een waszakje omheen. Want het klopt gewoon niet :{w :')
Maar in de wasmachine moeten ze, anders wordt het het bacterie broeinest waar ik in vaatdoekjesland zo’n hekel aan heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214407019
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goed om te horen! Ik vind het wasmachine verhaal ook nog doodeng. Bij de eerste ronde gaat er een waszakje omheen. Want het klopt gewoon niet :{w :')
Maar in de wasmachine moeten ze, anders wordt het het bacterie broeinest waar ik in vaatdoekjesland zo’n hekel aan heb.
Ja brrrrr stinkende vaatdoekjes huuh

Ik ben echt zo onhygiënisch als de pest, maar mijn vaatdoekjes zijn fris.
pi_214407020
Misschien zouden ze ook in de afwasmachine kunnen, oprollen in de bestekkorf (lang geleden had Sorbo vaatdoekjes waar dat prima mee kon)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')