Max lag bij het ingaan van de bocht voor op Norris en had de plek niet terug hoeven te geven.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Hij rijdt meer vooraan waardoor ze het vaker laten horen. Plus dat hij dit keer niet jankte en gewoon gelijk had.
Welnee, volgens Norris remde Verstappen te laat, maar Max had die bocht gewoon gehaald als Norris niet naar buiten had gestuurd. Kortom: Max lag voor en dan moet je ruimte krijgen.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Hij rijdt meer vooraan waardoor ze het vaker laten horen. Plus dat hij dit keer niet jankte en gewoon gelijk had.
Op Gasly na heeft iedereen achter hem al gepit.quote:
Dat valt te bezien, of hij gelijk had. Max zat er inderdaad voor.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:18 schreef aeque het volgende: [..] Dat valt ook wel weer mee. Hij rijdt meer vooraan waardoor ze het vaker laten horen. Plus dat hij dit keer niet jankte en gewoon gelijk had.
maar gezien zijn huidige vorm is dit knap van Perez.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op Gasly na heeft iedereen achter hem al gepit.
Sixt zelfsquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max lag bij het ingaan van de bocht voor op Norris en had de plek niet terug hoeven te geven.
Het grappige is dat dit helemaal niet aan Norris lag. Piastri duwde beiden naar buiten waardoor Norris dus ook niks anders kon.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Norris had helemaal geen gelijk en moet eens fatsoenlijk leren starten.
Whatever it takes om z'n zelfvertrouwen wat te boostenquote:Op zondag 21 juli 2024 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Rijdt op harde banden, dus nee. Tenzij je over iedereen op de medium ook gaat zeggen dat ze nog moeten pitten. Technisch klopt datquote:
Klopt. Maar dat wordt ook niet gezegd. Door Piastri verloor Norris legaal een plekjequote:Op zondag 21 juli 2024 15:21 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Het grappige is dat dit helemaal niet aan Norris lag. Piastri duwde beiden naar buiten waardoor Norris dus ook niks anders kon.
Was gewoon eerste ronde incident. Ze reden met zijn 3en de bocht door.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, of hij gelijk had. Max zat er inderdaad voor.
Piastri lekker dolenthousiast bandjes roken.quote:
Alsnog moet hij pittenquote:
Het gat is 3 seconden.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt door MAX, Norris moet ook verdedigen.
Nou, vooruit dan maar, dan telt mijn pole ookquote:Op zondag 21 juli 2024 15:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
de OP telt niet, anders is er nooit een fipo
Max heeft er gewoon zin meer inquote:
Wat er ook gebeurt, Max gaat voor Lando finishen.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
Dit wordt de finish, vlag maar af
[ afbeelding ]
Die reden op softs..quote:Op zondag 21 juli 2024 15:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Some people need to wake up.....quote:
Zou kunnen dat het op hard beter gaatquote:Op zondag 21 juli 2024 15:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan straks ook niet. Wordt de laatste races alleen maar minder naarmate de race vordert.
Hoe trekt jij nog foto's/gifjes met Gyazo? Ik krijg tegenwoordig alleen maar een zwart scherm bij dit soort streamsquote:Op zondag 21 juli 2024 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook al 1000x opgemerkt hierquote:Op zondag 21 juli 2024 15:21 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Het grappige is dat dit helemaal niet aan Norris lag. Piastri duwde beiden naar buiten waardoor Norris dus ook niks anders kon.
quote:Op zondag 21 juli 2024 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat werkte vorige race wel iig , op het eindequote:Op zondag 21 juli 2024 15:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het op hard beter gaat
Allard El Ahmadi @TweedeKlumquote:Op zondag 21 juli 2024 15:23 schreef FvanS het volgende:
''Als het zo door gaat wint Piastri dus de GP''
Goh Allard, echt?
Hardware acceleratie uitzetten in je browserquote:Op zondag 21 juli 2024 15:24 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hoe trekt jij nog foto's/gifjes met Gyazo? Ik krijg tegenwoordig alleen maar een zwart scherm bij dit soort streams
Scherp.quote:
Klopt ook, qua stand in het WK.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:24 schreef Jane het volgende:
McLaren zegt tegen Norris: Laat PIA maar winnen. (onze race is met VER)
Okay!! Tnxquote:Op zondag 21 juli 2024 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hardware acceleratie uitzetten in je browser
Tegen oude softsquote:Op zondag 21 juli 2024 15:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat werkte vorige race wel iig , op het einde
Laat vooral zien dat ze niet denken dat Norris WK kan pakken imo anders is het dom om Piastri punten te laten afpakken van Norris.quote:
gaat het werken?quote:
Idd, maar ik vraag me af of Lando dat ook zo ziet. Hij verliest dan toch van z'n teammaat en dat is nooit fijn.quote:
Het werkt weerquote:Op zondag 21 juli 2024 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hardware acceleratie uitzetten in je browser
Ben wel benieuwd, idd.quote:
Dat denk ik niet neequote:Op zondag 21 juli 2024 15:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd, maar ik vraag me af of Lando dat ook zo ziet. Hij verliest dan toch van z'n teammaat en dat is nooit fijn.
Lijkt er wel op.quote:
Heeft Max wel nieuwe hards?quote:
Met mosterd?quote:Op zondag 21 juli 2024 15:29 schreef StephanL het volgende:
Ik zou toch, auto worst alleen maar slechter
Vind het vooral opvallend hoe mclaren opeens overal zo snel is. Van het 4e team naar het snelste team in minder dan 1 seizoen, ongekend.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:29 schreef Xylos het volgende:
Red Bull is helemaal de weg kwijt. Updates werken totaal niet, 8 seconden achter na 18 ronden
quote:
Ze waren vorig jaar aan het eind van het seizoen ook al snel.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vind het vooral opvallend hoe mclaren opeens overal zo snel is. Van het 4e team naar het snelste team in minder dan 1 seizoen, ongekend.
Binnenkant er naast rammen en stuur openen, mag gewoon.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:30 schreef MoreDakka het volgende:
Inhalen kan niet met deze auto's op deze baan dus Red Bull is gezien
Met wat extra illegale luchtinlaten krijg je dat effect.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vind het vooral opvallend hoe mclaren opeens overal zo snel is. Van het 4e team naar het snelste team in minder dan 1 seizoen, ongekend.
Daarom vind ik het ook een baan die van de kalender af moetquote:Op zondag 21 juli 2024 15:30 schreef MoreDakka het volgende:
Inhalen kan niet met deze auto's op deze baan dus Red Bull is gezien
Is niet voor het eerst dat ze snel zijn het laatste jaar, ze hebben de wind mee kwa updates denk ikquote:Op zondag 21 juli 2024 15:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar elke baan? Zelfs merc had in hun hoogtij dagen banen die hun niet lag en waar ze het niet goed deden, zelfde met RB.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze waren vorig jaar aan het eind van het seizoen ook al snel.
Jaquote:
Volgens mij helemaal aan het einde weer wat minder, maar heb nu geen zin om te checken.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze waren vorig jaar aan het eind van het seizoen ook al snel.
Ik zou ook een beetje pissig zijn als je eerste doelpunt afgekeurd wordtquote:Op zondag 21 juli 2024 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er users die dachten dat Max er niet zoveel zin meer in had.
Daar heb je nu juist niks aanquote:Op zondag 21 juli 2024 15:32 schreef _UserName_ het volgende:
Perez, doe wat voor je team, veroorzaak even een (V)SC:
Ook dat jaquote:Op zondag 21 juli 2024 15:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jawel, pitstop onder VSC is minder verlies.quote:
Komt door Horner en Perezquote:Op zondag 21 juli 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit Red Bull niet mee vandaag.
Lijkt redbull light wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit Red Bull niet mee vandaag.
Hannah is big brain zij weet beter dan jij en ik.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:34 schreef YellowBlacks het volgende:
Slechte strategie van RB, ze hadden hem eerder moeten laten pitten
Laat Piastri zich dat aandoen, is de vraag.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Doe WK wordt lastig hoor, als McLaren slim is laten ze Norris winnen.
Abu Dhabi is nog ver.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:35 schreef Evenstar het volgende:
Die WK wordt lastig hoor, als McLaren slim is laten ze Norris winnen.
quote:Op zondag 21 juli 2024 15:36 schreef tralalala het volgende:
Klopt het dat Verstappen tot na 2 uur vannacht heeft zitten gamen?
Nee. Half 4quote:Op zondag 21 juli 2024 15:36 schreef tralalala het volgende:
Ja, dat doet hij wel vaker, boeiend.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:36 schreef tralalala het volgende:
Als hij maar vooraan rijdt, oh wacht.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij wel vaker, boeiend.
Vrij goed ja.quote:
2:30 zag ik hem nog onlinequote:Op zondag 21 juli 2024 15:36 schreef tralalala het volgende:
Zou mij niet verbazenquote:Op zondag 21 juli 2024 15:36 schreef tralalala het volgende:
Check.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dood moment in de wedstrijd. Ideaal voor een sanitaire stop en een nieuw biertje.
In F1 wel volgens mij, ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit de eerste wedstrijd waar ze die drones zo gebruiken?
Neequote:Op zondag 21 juli 2024 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit de eerste wedstrijd waar ze die drones zo gebruiken?
#doeslief.quote:
Heeft geen zin om nu aan te vallen, hij kan toch niet inhalen. Wedstrijd verloren in de eerste bocht, het is niet andersquote:Op zondag 21 juli 2024 15:42 schreef Jane het volgende:
Valt me echt tegen dat Norris niet inloopt op Piastri. In mijn ogen was hij toch de betere racer, maar blijkbaar toch niet. En blijkbaar hoeft hij ook niet per se te winnen.
Piastri maakt nogal snel een fout, wellicht wacht Norris daar opquote:Op zondag 21 juli 2024 15:42 schreef Jane het volgende:
Valt me echt tegen dat Norris niet inloopt op Piastri. In mijn ogen was hij steeds de betere racer, maar blijkbaar toch niet. En blijkbaar hoeft hij ook niet per se te winnen.
Dan heeft hij de veilige en beste keuze gmaaktquote:
Ze gebruiken hem echt heel weinig.....die beelden tijdens een proef bij Max waren veel mooierquote:
Gaat per segment best hard naar beneden... (Live Timing erbij)quote:Op zondag 21 juli 2024 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Striking distance HAM-VER 3 laps? zo snel gaat het ook weer niet.
Slaat natuurlijk nergens op, Verstappen had er juist nadeel van. Hij verloor bijna een plek aan Hamiltonquote:
Nu 1,8, gaat snel.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Striking distance HAM-VER 3 laps? zo snel gaat het ook weer niet.
Dus inderdaad no further action OMDAT hij de plek terug gafquote:
Ik geloof niet dat bijv. Max zich er bij zou neerleggen als Perez voor hem reed. En Lewis ook niet bij George, enz. enz.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Heeft geen zin om nu aan te vallen, hij kan toch niet inhalen. Wedstrijd verloren in de eerste bocht, het is niet anders
Is het echt ok?quote:Op zondag 21 juli 2024 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez P15 met de nieuwe band
Best oké nog eigenlijk
15equote:Op zondag 21 juli 2024 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez P15 met de nieuwe band
Best oké nog eigenlijk
Dat was een gave sessie iddquote:Op zondag 21 juli 2024 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze gebruiken hem echt heel weinig.....die beelden tijdens een proef bij Max waren veel mooier
Het probleem is dat met die snelheid en publiek.. is het een gevaarlijk projectiel.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze gebruiken hem echt heel weinig.....die beelden tijdens een proef bij Max waren veel mooier
Zal best maar je kunt gewoon niet inhalen dus het heeft allemaal geen zinquote:Op zondag 21 juli 2024 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat bijv. Max zich er bij zou neerleggen als Perez voor hem reed. En Lewis ook niet bij George, enz. enz.
Op zijn Verstappensquote:
over een paar minuten de rant na de onvermijdelijke clashquote:Op zondag 21 juli 2024 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
10 minuten geleden nog een heel verhaal van Sky over hoe goed Hamilton was in het spenden van zijn tyre budget.
quote:
Het kan nog altijd erger.. RIP RICquote:Op zondag 21 juli 2024 15:46 schreef Tijn het volgende:
Tsunoda langer op de medium gereden dan Perez op de hard.
Die goede kwali helemaal voor niets.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kan nog altijd erger.. RIP RIC
Gezien het circuit eigenlijk welquote:
Dat doet het heel duidelijk ookquote:Op zondag 21 juli 2024 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson![]()
Het ligt meteen aan de auto hoor ja ja
Dacht dat Max zich zo goed kon aanpassen 🤔quote:
Die opgeschroefde motor begeeft het welquote:
Newey heeft de cheatcodes mee genomenquote:Op zondag 21 juli 2024 15:54 schreef SiGNe het volgende:
Belooft niet veel gode voor de RB van 2026.. Newey is nog niet weg of de wagen heeft toch aerodynamische problemen
IDDQDquote:Op zondag 21 juli 2024 15:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Newey heeft de cheatcodes mee genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |