abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214436955
Laatste update

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214436968
Laat dit de druppel zijn om dat hele heSSbollah naar de tyfus te bombarderen.
Zonder wrijving geen glans
pi_214436985
Deze zet ik in een spoiler ivm schokkende beelden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214437304
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 17:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ga je lekker inlezen over alles wat Israel doet voordat je anderen gaat aanvallen.
Ik spreek jou aan op je onzin die verkondigt over Wit-Rusland en Noord-Korea. In Noord-Korea zitten tussen de 150.000 en 200.000 mensen in concentratiekampen en worden jij en je familie gedood als je naar popmuziek uit Zuid-Korea luistert. Wit-Rusland is een marionettenregering van Rusland waar tegenstanders van het regime zonder proces de doodstraf krijgen.
pi_214437356
Dubbel.
pi_214437500
Een oorlog met Hezbollah is nu onvermijdelijk.
pi_214437648
Kon je op wachten natuurlijk. Zo gaat het al er niemand de-escalerend werkt en beide partijen voor de oorlog gaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214437761
twitter
pi_214437881
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 19:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Daar gaat Israël niet zo goed van af komen. Hezbollah ook niet overigens, maar de prijs gaat gigantisch zijn.
pi_214438015
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 19:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar gaat Israël niet zo goed van af komen. Hezbollah ook niet overigens, maar de prijs gaat gigantisch zijn.
Hezbollah is geen Hamas
  zaterdag 27 juli 2024 @ 19:37:11 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214438040
Zuid-Libanon dient tot een parkeerplaats te worden gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214438058
Lebanon moet helemaal niets :6
pi_214438097
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 19:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hezbollah is geen Hamas
Daarom dus.
  zaterdag 27 juli 2024 @ 19:59:25 #239
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214438371
quote:

[..]
Hezbollah is geen Hamas
De hollandsche Keukenmeid zou zeggen, ‘t zelfde anders
pi_214438543
Update: Israeli Foreign Minister: “There’s no doubt that Hezbollah crossed all red lines… We are now facing an all-out war.”
pi_214438554
quote:

[..]
Hezbollah is geen Hamas
Die gruwelijke grondoorlog is er ook nooit gekomen door Hamas. Alleen maar burgerdoden maar weinig dode Israelische soldaten.

Een echt leger maakt korte meppen met haatbaarden op slippers. De burgerbevolking heeft het meeste te vrezen. Van Libanon welteverstaan.
pi_214438579
Een nieuwe 7 October die ze helemaal gaan uitmelken
Maw get ready for war :9~

twitter

:')
pi_214438592
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 19:37 schreef HowardRoark het volgende:
Zuid-Libanon dient tot een parkeerplaats te worden gemaakt.
Helaas niet. Ze hadden nog harder moeten aanvallen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_214438609
We will cripple them wherever necessary": Defense Minister Galant in the first response to the disaster in Majdal Shams.

twitter
  zaterdag 27 juli 2024 @ 20:14:25 #245
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_214438628
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 18:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Mijn gestipeerde veronderstellingen wordt door die tien artikelen onderbouwd, artikelen van respectabele bronnen. Jij komt met niks, behalve nu met de rol als slachtoffer
[..]
Nogmaals. Een stuk of tien artikelen. Noem dat maar onzin, je zal het toch met mij eens zijn dat dit geen sterk verhaal van jou is.
[..]
Ik ben er inderdaad niet van overtuigd dat Israël het beste met haar kwade moordzuchtige buurman en haar burgers op heeft. Netanyahu meldde in die toespraak ook nog even dat Hamas baby's levend heeft verbrand.... Aan de ene kant lijkt het me logisch dat Israël de buren wil straffen, aan de andere kant wordt elke militaire actie of aanval van de kolonisten goed gepraat met 'vanuit veiligheid' en de 'jamaar Hamas trust me bro'. Hier weer zo'n 'mooie', van gisteren, het opblazen van de watervoorziening. Daar zijn burgers slachtoffer van, precies zoals diverse beleidsbepalers ook in woord al aankondigde of toe opriepen. En dan moet ik geloven dat ze het beste met hun buurman op hebben...?
https://x.com/mossadil/st(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
Terroristen die anderen vermoorden om wie ze simpelweg daar zijn, zullen ook geen compassie voelen voor hun nabestaanden. Die artikelen van persbureaus zijn op z'n best stipulaties die selectief vanuit een bepaalde zienswijze zijn opgetekend.
In het Midden-Oosten is bottom-line sws niets duidelijk of rechtvaardig en is elk geloof al heel erg lang begraven in tegenstellingen. Zelfs tussen (familie)leden van dezelfde bloedlijn, heerst op zijn best tolerantie op grond van angst & geweld.

Voor mij ( vooringenomen om dat ik kies voor de kans op vrijheden en zelfverwezenlijking) heeft een democratische gegrondveste natie, alle soevereine rechten om zich te willen moeten beschermen.
Dat er elementen zijn die dat verleende bestaansrecht Israël, niet (toe)wensen; wordt dan een kwestie van slikken of in een eigen waanzin daarvan ondergaande, stikken.
Israël gaat sws nergens maar dan ook nergens anders naartoe. Zij die haar bestaan toch willen aanvallen hebben dan twee keuzes: accept to survive with your thoughts or die in your madness.

Inzake die babies, dat jij hier wil aanhalen.
Ik (en ik schat jij) zal verschil tussen wils(on)bekwaam wel kunnen maken maar vermoed dat het tuig dronken van haat op 07okt23 daar dat en zeker ook niet voor kinderen niet willen/wilden noch toonden. Ook (jonge) kinderen zijn vermoord en ontvoerd.
Ik zag een authentieke hamas video waar o.a. een kwispelende hond op 07okt23 op een oprit van een Israëlisch huis, plainsight neer werd door hamas mitrailleur. Het maakte mij duidelijk dat hamas dat net zo makkelijk doen met babies.
Verder heb jij ws de verkoolde lijken niet gezien die meermalen in offline gehouden docu's opdoken. Of dat en daar baby's bij waren, weet ik en hoef ik voor mijn nachtrust ook niet bewezen te hebben. Verbrand mensenvlees dat nog smeult is sws geen aangename geur dat in je hoofd gaat zitten.

Waarom je dan specifiek baby's onzinnig maar volwassenen en/of hun jonge kinderen niet, is vooral omdat je je ws niet kunt of simpelweg niet wilt voorstellen dat beesten in staat zijn om anderen te verscheuren.
Dolgedraaide en tot gek gedreven fanatiekelingen zijn tot acties in staat om puur leed als doel toe te brengen dat (we?) in onze ergste nachtmerries niet konden bedenken. Variërend van mensen neerschieten tot mensen met poep in de broek, als oorlogstrofee door de straten van Gaza sleuren.
De 'enige' nachtmerrie die islamitisch gedreven 'Palestijnen' hebben, is daarentegen het bestaan en de voor hun onmogelijke aanwezigheid van Israël.

Maar goed, ik begin te vermoeden dat mensen vooral de artikelen lezen die hun appetijt voedt.
Ik zal dat deels ook doen waarbij ik mijzelf voor hou dat er geen andere mogelijkheid om aangedaan terreur in de kiem uit te roeien en dan (tegen beter weten in) hopen dat er daarna nieuwe kansen ontstaan op een 'beter' leven voor iedereen.

Of in hoeverre het opblazen van een watervoorziening of deprivatie (door en namens wie) op een locatie in Gaza wienst doel zou zijn, kan ik noch de reporter inschatten.
Los daarvan is er in Gaza genoeg water elders en tot op heden heb ik geen verslagen - of beelden waargenomen - dat mensen letterlijk van dorst om zijn omgekomen.
Dat mensen zich mogelijk niet kunnen wassen, hun vee of velden niet kunnen bewateren, is dan de consequentie waar burgers, in hun hulp aan hamas, dat over zichzelf afroepen. Niet als straf maar als gevolg, dat hun hamas ze daartoe (ver)leiden.

En nee, dat Israël het beste op heeft met haar vijandige buren, ligt sws sinds 07okt23 al (ver) achter ons.
Dat die buren niet anders willen dan Israël met die haar tot bloei willen brengen, tot in haar wezen wil vernietigen; is in de kern nooit anders geweest dan het doel van islamitisch gedreven 'Palestijnen' die weigeren Israël (of laat ik het maar noemen, Joden en in dat verlengde, het christendom) te erkennen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_214438657
:r

twitter
  zaterdag 27 juli 2024 @ 20:16:16 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214438659
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 20:10 schreef Confetti het volgende:

[..]
Die gruwelijke grondoorlog is er ook nooit gekomen door Hamas. Alleen maar burgerdoden maar weinig dode Israelische soldaten.

Een echt leger maakt korte meppen met haatbaarden op slippers. De burgerbevolking heeft het meeste te vrezen. Van Libanon welteverstaan.
Tja, een aanzienlijk van die bevolking heeft Hezbollah zelf verkozen. Twee jaar terug behaalde Hezbollah zelfs nog 20% van de stemmen, vooral op de plekken waar veel Shia moslims wonen is de partij erg populair. Dat is dus eigen schuld, dikke bult. Deze mensen weten echt wel waar ze voor kiezen, Hezbollah is erg open over hun antizionistische en antisemitische agenda.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 27 juli 2024 @ 20:16:59 #248
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214438669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
:r

[ x ]
DruzeGoden
pi_214438685
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 20:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
DruzeGoden
Ik neem hier afstand van :N
pi_214438709
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')