SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The owls are not what they seem
Ik denk het ook. Landa en Almeida gaan strijden om de ritwinst en P4quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Het boek der droomplannen raadplegende, denk ik dat deze trappen op kop niet voor P2 zijn, maar in dienst van #FREELANDA.
Hij oreert momenteel over Aalst.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:11 schreef Toby56 het volgende:
Ik kijk naar onze eigen NOS.
Heeft José bij Sporza al zijn "boeken toe" uitgesproken over de vlucht?
Die kans laat Pogacar dan toch niet liggen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Landa en Almeida gaan strijden om de ritwinst en P4
Vocsnor gaat rijden in Aalst, dat is een stuk belangrijker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:11 schreef Toby56 het volgende:
Ik kijk naar onze eigen NOS.
Heeft José bij Sporza al zijn "boeken toe" uitgesproken over de vlucht?
We hopen vooral dat het “boeken toe” is voor De Cauwer na dit jaar.quote:
Wie gaat hem vervangen en zitten we op diegene te wachten?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
We hopen vooral dat het “boeken toe” is voor De Cauwer na dit jaar.
SEPquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie gaat hem vervangen en zitten we op diegene te wachten?
Bakelantsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou dan vrezen voor Nys.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch mag ik José graag.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
We hopen vooral dat het “boeken toe” is voor De Cauwer na dit jaar.
Moet hij eerst uit principe opstappen bij Israel.quote:
Dan nog liever tien jaar een aftakelende Jose.quote:
Dat gaat Bakelants worden natuurlijk. Al mag een mens hopen op Sep of Bert die beide al eens verdienstelijk commentaar hebben gegeven bij Sporza.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Interessante keuzes.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan nog liever tien jaar een aftakelende Jose.
Ja eensch.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan nog liever tien jaar een aftakelende Jose.
Ik zit totaal niet op Bakelmans te wachten. Over objectiviteit gesproken, de woordvoerder van Wout commentator maken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat gaat Bakelants worden natuurlijk. Al mag een mens hopen op Sep of Bert die beide al eens verdienstelijk commentaar hebben gegeven bij Sporza.
Bakelants was uitstekend toen hij De Cauwer voor een dagje moest vervangen in Parijs tegen Nice.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat gaat Bakelants worden natuurlijk. Al mag een mens hopen op Sep of Bert die beide al eens verdienstelijk commentaar hebben gegeven bij Sporza.
Alsof objectiviteit een vereiste is bij de VRT.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit totaal niet op Bakelmans te wachten. Over objectiviteit gesproken, de woordvoerder van Wout commentator maken.
dan had hij hem daar ook niet neer moeten zettenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Die auto in de afdaling._0- Gewoon ook netjes met roze spuitbus gemarkeerd. Zal de eigenaar blij mee zijn
Ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie het er ook meen eens dat als Wilco deze etappe wint mij niks anders rest dan mijn account op te heffen?
Dat zou zonde zijn, maar ik denk wel dat het de juiste keuze is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie het er ook meen eens dat als Wilco deze etappe wint mij niks anders rest dan mijn account op te heffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |