De meeste teams graven zich ook in proberen weinig ruimte weg te geven, linies kort op elkaar te houden en gedisciplineerd te spelen. Dat is ook gewoon lastig voetballen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het soms wat stroperig was betekent niet dat de voetballende basis niet extreem goed was. Maar nu lag het allemaal aan de kwaliteit en was het vooral ondanks Slot, ofzo?
Ik denk juist een beetje tegenovergesteld, je won alles zo makkelijk wegens de formatie/het spel en ondanks de kwaliteit (voorin). Paixao was alleen goed in de warme maanden, Minteh kwam op het einde goed los terwijl Gimenez na een geweldige start zelden nog dat geniale liet zien. Van november tm februari speelde eigenlijk geen enkele aanvaller goed, vooral dat brak je op.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb jou anders ook vaak genoeg zien klagen hoe stroperig het liep. Slot geweldig gedaan hoor en als Priske ook maar in de buurt komt dan zijn we spekkoper. Maar je won heel veel wedstrijden vanwege je kwaliteit niet perse vanwege de formatie.
Ajax is voorin ook gewoon nog een klasse beter.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:14 schreef Haringkop het volgende:
Een van filosofieën van Slot was dat de buitenspelers de 1-tegen-1 moesten kunnen domineren. Ik zou het wel zonde vinden als we dat principe laten varen omdat er met wingbacks moet worden gespeeld zodat jongens als Nieuwkoop in hun kracht komen.
Maar goed los van spelopvattingen, moet er echt aanvallende kwaliteit bij om in de buurt van PSV te komen.
Als je gedronken hebt, dan wel ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 01:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax is voorin ook gewoon nog een klasse beter.
Ueda mag wel weg.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je hebt nu zeven spelers voor twee posities voorin, ik zou juist zeggen dat er eerder wat weg moet.
0-4quote:Op zondag 21 juli 2024 01:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax is voorin ook gewoon nog een klasse beter.
Teveel middelmaat ben ik bang.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je hebt nu zeven spelers voor twee posities voorin, ik zou juist zeggen dat er eerder wat weg moet.
Maar je zag zelf toch ook wel dat het voorin niet heel geweldig was bij Feyenoord, beter dan Ajax zijn was afgelopen seizoen niet echt een maatstaf.quote:
Ik vond dat voor eredivisiebegrippen best prima. Dat zo’n Minteh voor 40 naar de PL gaat onderschrijft dat wel. Daar nog een speler bij en Santi die zijn oude niveau weer aantikt en ik klaag nietquote:Op zondag 21 juli 2024 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je zag zelf toch ook wel dat het voorin niet heel geweldig was bij Feyenoord, beter dan Ajax zijn was afgelopen seizoen niet echt een maatstaf.
Minteh, je hebt een gemist hoe dat met die bedragen werkt? Dat is elkaar een beetje met de boeken helpen in de PL.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat voor eredivisiebegrippen best prima. Dat zo’n Minteh voor 40 naar de PL gaat onderschrijft dat wel. Daar nog een speler bij en Santi die zijn oude niveau weer aantikt en ik klaag niet
Menen dat wat Ajax daar rond heeft lopen een klasse beter is is natuurlijk nogal lachwekkend
Ja klopt, verder had Minteh natuurlijk absoluut geen waarde voor Feyenoord afgelopen seizoenquote:Op zondag 21 juli 2024 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minteh, je hebt een gemist hoe dat met die bedragen werkt? Dat is elkaar een beetje met de boeken helpen in de PL.
En Santi moet het maar weer aantikken, maar dat geldt voor Bergwijn in principe ook, beide op papier heel goed, al zie ik Bergwijn niet meer in de eredivisie voetballen aankomend seizoen.
Santi liet het alleen vorig jaar zien, Bergwijn 6 jaar geleden.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Minteh, je hebt een gemist hoe dat met die bedragen werkt? Dat is elkaar een beetje met de boeken helpen in de PL.
En Santi moet het maar weer aantikken, maar dat geldt voor Bergwijn in principe ook, beide op papier heel goed, al zie ik Bergwijn niet meer in de eredivisie voetballen aankomend seizoen.
Zelfs Paixao waar ik ook geen fan van ben heeft meer laten zien.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Santi liet het alleen vorig jaar zien, Bergwijn 6 jaar geleden.
Nou nee, Bergwijn liet het in 22 nog zien en heeft het daarvoor ook vaker laten zien.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Santi liet het alleen vorig jaar zien, Bergwijn 6 jaar geleden.
Ik heb het toch nergens over vorig seizoen? Met het vertrek van Minteh ben je nu gewoon een klasse minder. Die buitenspelers die er nog lopen zijn brandhout. Gimenez is verder dan Brobbey maar overall heb je een veel mindere voorhoede.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat voor eredivisiebegrippen best prima. Dat zo’n Minteh voor 40 naar de PL gaat onderschrijft dat wel. Daar nog een speler bij en Santi die zijn oude niveau weer aantikt en ik klaag niet
Menen dat wat Ajax daar rond heeft lopen een klasse beter is is natuurlijk nogal lachwekkend
Zolang Ajax daar de Afrikaanse Luciano Narsingh als aankoop heeft gepresenteerd maak ik me daar niet zo’n zorgen over eerlijk gezegdquote:Op zondag 21 juli 2024 10:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het toch nergens over vorig seizoen? Met het vertrek van Minteh ben je nu gewoon een klasse minder. Die buitenspelers die er nog lopen zijn brandhout. Gimenez is verder dan Brobbey maar overall heb je een veel mindere voorhoede.
Zeggen dat je een veel betere voorhoede hebt terwijl je met Bergwijn - Brobbey - Forbs misschien wel de domste voorhoede aller tijden hebt is wel een bijzondere take. (lol)quote:Op zondag 21 juli 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Ajax daar de Afrikaanse Luciano Narsingh als aankoop heeft gepresenteerd maak ik me daar niet zo’n zorgen over eerlijk gezegd
Vijf miljoen uitgeven aan David Neres na een beroerte.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Ajax daar de Afrikaanse Luciano Narsingh als aankoop heeft gepresenteerd maak ik me daar niet zo’n zorgen over eerlijk gezegd
Helaas niet. Paixao is met afstand beter dan Bergwijn. En ja Forbs...wij hebben Slory. Die kan alleen wel meer dan alleen achter een bal aan rennen.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het toch nergens over vorig seizoen? Met het vertrek van Minteh ben je nu gewoon een klasse minder. Die buitenspelers die er nog lopen zijn brandhout. Gimenez is verder dan Brobbey maar overall heb je een veel mindere voorhoede.
Ik probeer jullie natuurlijk ook wel enigzins op de kast te jagen. Maar die Paixao kan er echt geen kut van wellicht dat die trainer van jullie 'm nog kan lozen in de stucadoors League.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Helaas niet. Paixao is met afstand beter dan Bergwijn. En ja Forbs...wij hebben Slory. Die kan alleen wel meer dan alleen achter een bal aan rennen.
Scoort wel altijd tegen Ajax dus ik zou hem nog een maandje houdenquote:Op zondag 21 juli 2024 10:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik probeer jullie natuurlijk ook wel enigzins op de kast te jagen. Maar die Paixao kan er echt geen kut van wellicht dat die trainer van jullie 'm nog kan lozen in de stucadoors League.
Ze werken bij Ajax altijd graag mee om verstandelijk beperkten in het zonnetje te zetten. Warme club.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Scoort wel altijd tegen Ajax dus ik zou hem nog een maandje houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |