Dat was ook wel te voelenquote:
Dat heeft mijn moeder wel volgens mij..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De meest voorkomende oorzaak (als je geen amfetamines gebruikt) is een overactieve schildklier (hyperthyroidism).
Sow! Lekker buitje hoorquote:
En daarna mokerbenauwdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
Begint nu licht te rommelen, over een kwartier langdurige regen volgens Buienalarm.
Hopelijk met flinke temperatuur drop.
Erg mooi. Hopelijk stijgt de temperatuur nog even met 0,2 graden zodat we hier een heel oeuvre aan ziedende posts krijgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
Onweer allemaal via Duitsland. Grr.. stelt weer amper wat voor dit
Alsjeblieft zeg! Mag minstens een graad of 8 van af. En dan heel augustus idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:03 schreef Zwoerd het volgende:
Hopenlijk na volgende week weer naar de 30 graden en dan heel augustus zo.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken.
@:frutsel kan hier niets mee
Ziedend ben ik ja dat het niet langer regentquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg mooi. Hopelijk stijgt de temperatuur nog even met 0,2 graden zodat we hier een heel oeuvre aan ziedende posts krijgen.
Op basis van jouw posts in deze reeks de laatste dagen beeld ik me iemand in die dag (en nacht) naar zijn thermostaat staat te gluren en bij de kleinste schommeling naar dit topic rent om met allerlei superlatieven te strooien. Positief dan wel negatief.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ziedend ben ik ja dat het niet langer regent
Jeetje GRUN.quote:
Als je mij de keuze geeft tussen 20-21 graden of 30+, kies ik 100% voor dat laatste. Maar het beste is zo tussen de 25 en 30.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Mag minstens een graad of 8 van af. En dan heel augustus idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |