SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Genotsmoment van de dag, het autoritjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
Moet vanmiddag ook nog even naar de stad toe 🥵
Gelukkig wel airco in de auto.
Denk dat ik daarna door rij naar de McDonald's in Delfzijl voor een ijsje, en via Epen weer terug maar huisquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Genotsmoment van de dag, het autoritje
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Denk dat ik daarna door rij naar de McDonald's in Delfzijl voor een ijsje, en via Epen weer terug maar huis
Hardlopenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herstel van wat?
Gewoon daarna zo min mogelijk en poar neem'n
Epen daar kwam de hond van mijn ouders vandaan.quote:
Eindelijk iemand die het snapt. Al zou ik Gelderland wel zeker boven Brabant verkiezen ivm de Veluwequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Epen daar kwam de hond van mijn ouders vandaan.
Maar die dachten in eerste instantie aan Epe en een spelvaut, want Epe is te doen vanuit Nijmegen.
Bleek dat het toch geen spelvaut was
Wel schitterend en on-Nederlands mooi daar![]()
![]()
Limbabwe, de mooiste provincie van het land, gevolgd door Braboland en en Gelderland.
Tussen 20.000 andere halve zolen niet te vergeten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
Dit heb ik echt nooit begrepen, maar ieder z'n ding. Eerst file rijden, dan gekut met parkeren en vervolgens ga je met hitte op een handdoek in mul zand liggen en volle bak zon.
[ x ]
Wij gingen vroeger altijd naar Zoutelande, daar was het nooit zo druk en massaal als in Zandvoort, Scheveningen en zulks.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
Dit heb ik echt nooit begrepen, maar ieder z'n ding. Eerst file rijden, dan gekut met parkeren en vervolgens ga je met hitte op een handdoek in mul zand liggen en volle bak zon.
[ x ]
Ja, je kunt het beste zorgen dat je er al om 9 uur ‘s morgens bent ofzo.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Naja je kan onder een parasol liggen, doen wij hier ook. En dan lekker in de zee dobberen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Het is voor kinderen heel leuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ftfyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, je kunt het beste zorgen dat je er al om 9 uur ‘s morgens bent weer vertrekt ofzo.
Op naar Zeelandquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag geen onweerskansen runeren!
Ik ben in 5 minuten op het strand en neem uiteraard een ligbed. De Leven.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |