Uh...neequote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Iedereen al klaar voor de start ceremonie van de Olympische spelen?
Goedemiddagquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik moet eerst middagdutje. Dat duurt van half acht tot elfquote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:32 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag![]()
Dat denk ik ook wel.. ze zullen wel goed uitpakken daarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Ja ben heel benieuwd denk wel dat het mooi gaat zijn.
Nou dat zag ik ookquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerst middagdutje. Dat duurt van half acht tot elf
Ja triest is dat, maar helaas wel de realiteit gezien de aanslag op het vervoer daar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.. ze zullen wel goed uitpakken daarJammer wel weer van al die dreigingen
De mensen die er wonen vluchten hun huis uit omdat ze zich niet veilig voelen maar ook dat ze overal zich moeten identificeren hus tas laten doorzoeken en een QR-code hebben voordat ze verder mogen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja triest is dat, maar helaas wel de realiteit gezien de aanslag op het vervoer daar.
Zo veel voorzorgsmaatregelen maar je kunt niet alles afdekken.
Hoop dat het hierbij blijft..
Ja lijkt me niet fijn om daar nu te wonen in dat gebied. Gaat best ver.. ondanks dat ik het begrijp dat deze maatregelen echt wel nodig zijn lijkt het me niet fijn daar nu als inwoner.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
De mensen die er wonen vluchten hun huis uit omdat ze zich niet veilig voelen maar ook dat ze overal zich moeten identificeren hus tas laten doorzoeken en een QR-code hebben voordat ze verder mogen.
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:51 schreef lojanda het volgende:
Ik heb er niet zo veel mee.. nou ja behalve de opening dan maar manlief heeft er zo’n zin in
Moet kunnen toch om af en toe een keer op je telefoon te kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik dus ookNet voor een maand HBO max afgesloten. Nu hoef ik echt niks meer te missen!
Behalve dat ik wel gewoon moet werkenal sluit ik niet uit dat ik soms op mijn telefoon spiek
Lekker een dagje ontspannen.. altijd fijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeeej zaterdag!
Lekker de hele dag borduren
Koffie loopt en thee trekt
Ja echt fijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lekker een dagje ontspannen.. altijd fijnWat ben je aan het borduren?
Tja... dat heb je vaak met zulke dingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:20 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
De opening gezien van de Olympische spelen en het was echt heel origineel en heel mooi. Ook de geschiedenis die erdoorheen kwam, echt prachtig maar wat wat het traag en langdradig![]()
Lady Gaga vond ik echt een flopmaar wat was het optreden van Celine Dion prachtig
Daar zal je vast vrolijk van worden met al die kleurenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt fijn!
Ik ben een groep boomkikkers aan her borduren. Heerlijk kleurrijk
Het is gepriegel en tellenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zal je vast vrolijk van worden met al die kleurenVoor borduren heb je ook echt wel een engelengeduld nodig denk ik? Zou voor mij niets zijn al dat priegelwerk
Celine Dion was echt geweldig en vooral ook omdat je weet waar ze vandaan komt. Zo ziek geweest en dan dit neerzetten..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... dat heb je vaak met zulke dingen.
Fijn dat het niet alleen maar langdradig was
Zelf wel fan van beide zangeressen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |