Hier is het gewoon door de brand, het zwaar gekneusde been, nog herstellende ook van de corona moeheidquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ook niet leuk... hoop dat het snel weer oké gaat met jullie... kop op meisjes......
quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het gewoon door de brand, het zwaar gekneusde been, nog herstellende ook van de corona moeheid
Het gedoe hier in huis met mannen die komen schoonmaken en de boel rommelig achterlaten
Nieuwe gordijnen gekocht en die zitten niet goed
Opnieuw behangen hebben ze ook niet goed gedaan
Laminaat vloer zit een vette laag op door de brand en krijgen ze niet schoon al met al genoeg reden om even niet lekker in het vel te zitten
Omg alles zit vreselijk tegen.... ja en dat je lichamelijk last en pijn hebt is totaal niet bevorderlijk natuurlijk!quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het gewoon door de brand, het zwaar gekneusde been, nog herstellende ook van de corona moeheid
Het gedoe hier in huis met mannen die komen schoonmaken en de boel rommelig achterlaten
Nieuwe gordijnen gekocht en die zitten niet goed
Opnieuw behangen hebben ze ook niet goed gedaan
Laminaat vloer zit een vette laag op door de brand en krijgen ze niet schoon al met al genoeg reden om even niet lekker in het vel te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Dotteke op 25-07-2024 09:20:50 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja ze zijn te kort en in de keuken een andere kleur, nu kan ik die van de keuken gratis krijgen daardoor. Maar ik vind het mooier als alles een kleur heeftquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Omg alles zit vreselijk tegen.... ja en dat je lichamelijk last en pijn hebt is totaal niet bevorderlijk natuurlijk!
Nou dat kan je toch zeggen, dat ze de zooi op moeten ruimen... dat is lekker!
En die gordijnen zijn niet op te lossen, is dat een fout van het bedrijf waar je ze gekocht hebt..
Dat is toch hun fout... je kan toch zeggen dat je alles zo wil hebben zoals besteld... ja ik ken ze wel....quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn te kort en in de keuken een andere kleur, nu kan ik die van de keuken gratis krijgen daardoor. Maar ik vind het mooier als alles een kleur heeft
Heb altijd alles in dezelfde kleur beneden. ZIjn van di eplsee gordijnen up en down Nou drama dingen zijn het nu al
En dan is het nu al minder he, knie is al 5 cm geslonkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:17 schreef Frummelie het volgende:
Jesus mina wat heftig Dotje... ik snap dat je verrekt van de pijn...
Ik had er even helemaal geen zin meer in heb niet meer terug geappt hij stuurde al een tikkie om te betalen minus 400 euro van die keuken gordijnen. Maar ik heb niet gereageerd en niet betaaldquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is toch hun fout... je kan toch zeggen dat je alles zo wil hebben zoals besteld... ja ik ken ze wel....
Vijf cmquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan is het nu al minder he, knie is al 5 cm geslonken
Ja, hij was echt dik en mijn voet ook Had net een foto geplaatst heb je die niet gezien?quote:
Snap ik dat je er geen zin in hebt dat gezeik allemaal...quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er even helemaal geen zin meer in heb niet meer terug geappt hij stuurde al een tikkie om te betalen minus 400 euro van die keuken gordijnen. Maar ik heb niet gereageerd en niet betaald
Jeetje mina... je hebt echt wel een smakker gemaakt...🤗quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan is het nu al minder he, knie is al 5 cm geslonken
Jawel, maar dat is lastig in te schatten van beeldquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij was echt dik en mijn voet ook Had net een foto geplaatst heb je die niet gezien?
Ik moet mij er nog in verdiepen maar weet dat hbo max alle streams heeft. Dan hoef je echt niks te missen. Eurosport zend ook uit dus dat zou je ook kunnen proberen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Als ik het goed heb gezien, krijg je vanmorgen handbal dames Nederland... maar wordt niet uitgezonden ..
Oh vroeger was alles toch op televisie?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet mij er nog in verdiepen maar weet dat hbo max alle streams heeft. Dan hoef je echt niks te missen. Eurosport zend ook uit dus dat zou je ook kunnen proberen.
Denk dat de npo ook live dingen gaan uitzenden maar hoe het precies zit ben ik ook nog niet achter.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh vroeger was alles toch op televisie?
Oh ja, mij boeit het eigenlijk niet, alleen dit leek me typisch NPO-gedoequote:Op donderdag 25 juli 2024 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat de npo ook live dingen gaan uitzenden maar hoe het precies zit ben ik ook nog niet achter.
Kippensoep is harstikke koolhydraatarm.. ik eet zelf ook weinig koolhydraten..quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
hier nog in de vegan/koolhydraatarm-wen-fase
Bevalt goed, alleen als ik dan kippensoep lees is het even schakelen. Al was ik een flex die meestal vega at. Kippensoep ruikt zo lekkeren is ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |