Er is zoveel op Fok! en heel veel SC als je die allemaal afmoet dan heb je nog wel wat te doenquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja toch d'r eigen stekje weer opzoeken, daar zit waarschijnlijk de harde kern, ik snap dat wel...![]()
Ik kom alleen maar hier op Fok haha.. ik moet eens op ontdekkingstocht...
Neej jeahhh, je denkt toch niet dat ik alles in 1 keer af ga... ik weet hoeveel er te lezen en bekijken is... misschien van de winter eens een blik werpen...quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is zoveel op Fok! en heel veel SC als je die allemaal afmoet dan heb je nog wel wat te doen
Vaak zijn het allemaal vaste groepjes en kom je er moeilijk tussen, dat is wel jammerquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej jeahhh, je denkt toch niet dat ik alles in 1 keer af ga... ik weet hoeveel er te lezen en bekijken is... misschien van de winter eens een blik werpen...
Hejj wat klooie... je ging zo lekker... niet leuk voor je.. kusje erop..quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey
Oké genoeg![]()
Zit niet helemaal lekker in mijn vel, komt wel weer
En met jou dan?
Dan zitten we samen niet lekker in het velquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey
Oké genoeg![]()
Zit niet helemaal lekker in mijn vel, komt wel weer
En met jou dan?
Ja, ach... hoort erbij he. Misschien is vandaag weer een betere dagquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj wat klooie... je ging zo lekker... niet leuk voor je.. kusje erop..![]()
Ja hier lekker z'n gangetje, zit te wachten op iemand die mijn afgebroken sleutel uit m'n slot komt frotten...
Hahah idd!quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zitten we samen niet lekker in het velzgeven we elkaar een schop onder de kont
Trek jij wel op tijd aan de bel?
Ja maar Dot, ik hoef er niet tussen te komen.. ik ben geen type die elke dag uren op een forum zit.. behalve als er een real live soap is... maar dan ook geen 24/7... of het moet zo gaaf en spannend zijn...quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak zijn het allemaal vaste groepjes en kom je er moeilijk tussen, dat is wel jammer
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak zijn het allemaal vaste groepjes en kom je er moeilijk tussen, dat is wel jammer
Nou ook niet leuk... hoop dat het snel weer oké gaat met jullie... kop op meisjes..quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zitten we samen niet lekker in het velzgeven we elkaar een schop onder de kont
Trek jij wel op tijd aan de bel?
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar Dot, ik hoef er niet tussen te komen.. ik ben geen type die elke dag uren op een forum zit.. behalve als er een real live soap is... maar dan ook geen 24/7... of het moet zo gaaf en spannend zijn...
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ook niet leuk... hoop dat het snel weer oké gaat met jullie... kop op meisjes......
Ik hoop het skeetie...quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ach... hoort erbij he. Misschien is vandaag weer een betere dag![]()
Oooh shoot, dat lijkt me vervelend. Van een fiets of een deur?
[..]
Hahah idd!
Begeleiding is op de hoogte hoorMorgen gesprek
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik moet zeggen dat ik ook heel wat minder uren op FOK! doorbreng
Meestal zet ik rond 13 uur mijn laptop uit. Kijk dan wel af en toe even op Fok! of alles goed gaat maar ben er niet echt meer zo hele dag.
Oh shit! Ben je binnen of buiten?quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop het skeetie...![]()
Van m'n voordeur..
Ja precies, jij moet het toch een beetje in de gaten houden hier en daar..quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik moet zeggen dat ik ook heel wat minder uren op FOK! doorbreng
Meestal zet ik rond 13 uur mijn laptop uit. Kijk dan wel af en toe even op Fok! of alles goed gaat maar ben er niet echt meer zo hele dag.
Neej ik ben binnen... gelukkig...quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit! Ben je binnen of buiten?
Ja m oet wel wat forums in de gaten houden, maar in principe is daar niet zo veel te modden. Gaat allemaal goedquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, jij moet het toch een beetje in de gaten houden hier en daar..
Ik ben er meestal s'ochtends vroeg en soms in de middag ligt aan de real live... s'avonds eigenijk nooit uitzonderingen daar gelaten..
Oef, gelukkig maarquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik ben binnen... gelukkig...
We rellen wel vaak in CREquote:Op donderdag 25 juli 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja m oet wel wat forums in de gaten houden, maar in principe is daar niet zo veel te modden. Gaat allemaal goed
Af en toe een kwootverkloot aanpassen
quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja m oet wel wat forums in de gaten houden, maar in principe is daar niet zo veel te modden. Gaat allemaal goed
Af en toe een kwootverkloot aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |