quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schampschot en daarna zijn oor in het gips en een mitella
Ze hadden hem beter gefolterdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha yup! Das ook geen kunst, als je de boel te hoog laat staan en stopt met roeren moet je nog oppassen dat je geen dikke rijstewafel krijgt
Oké... ja dat snap ik, gelukkig gaat de tijd retesnel 3 weken zijn zo voorbij...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Frummelie![]()
Nee nog niet. Hierna nog drie weken werken. Begin er wel naar uit te kijken al
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was de dader nou maar vooraf naar Specsavers gegaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was de dader nou maar vooraf naar Specsavers gegaan.
Ik ken dat helemaal niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ben begonnen aan seizoen 3 van 'The Bear'. Eerste aflevering is wat sloom, maar ze laten dat eten allemaal wel weer mooi zien zeg![]()
Zit ik hier om 2 uur 's nachts kwijlend voor m'n TV
Je hoort om 2 uur s'nachts ook lekker nurkey te doen...quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ben begonnen aan seizoen 3 van 'The Bear'. Eerste aflevering is wat sloom, maar ze laten dat eten allemaal wel weer mooi zien zeg![]()
Tikkie is onderwegquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
@:Dotteke wil jij m'n guote repareren?..
Oooh ja d'r moeten weer centjes binnen komen hé.... te lang geen inkomsten gehad haha, is goed hoor skeetie..quote:
Waar kijk jij dat Kinki?quote:Op donderdag 25 juli 2024 02:10 schreef KinKiJan het volgende:
Komt niets meer binnenquote:Op donderdag 25 juli 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja d'r moeten weer centjes binnen komen hé.... te lang geen inkomsten gehad haha, is goed hoor skeetie..
Welke uitzendingen? De Bondgenoten bedoel je?quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt niets meer binnen![]()
Het is ook heel rustig hier zolang er geen livestreams zijn.
Ik had verwacht dat men tijdens uitzendingen hier wel zou kletsen, maar dat doen ze in het topic zelf. Wat ook goed is natuurlijk
Ja en B&B en LLDL er meer van dat soort programma'squote:Op donderdag 25 juli 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Welke uitzendingen? De Bondgenoten bedoel je?
Ja het is zeker rustigjes, ik ben zelf ook een tijdje afwezig geweest... maar probeer zo af en toe wel weer aanwezig te zijn omdat ik het wel gezellie vind....
Vlak na BB waren wij hier best veel maar op een gegeven moment werd het zo stil en had ik even andere dingen te doen..
Ja toch d'r eigen stekje weer opzoeken, daar zit waarschijnlijk de harde kern, ik snap dat wel...quote:Op donderdag 25 juli 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en B&B en LLDL er meer van dat soort programma's
Ja dat is vaak zo, nog even napraten. En dan gaan ze weer naar hun eigen stukje forum waar men altijd zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |