Ja dat klopt daar moet zeker verandering in komen maar ze zijn gewoon schijtbang voor problemen als ze teveel laten zien in deze tijd... en die achterhaalde dingen zoals dat douchen en dat gedoe met eten moeten ze mee kappen...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het zo gaat zoals het ging dan vind ik er niet zo heel veel meer aan
We mogen niets meer zien, alles is gescript niets lijkt meer echt
Ja precies ik kijk ook graag die trauma series nu is er een seizoen over kinderen, nou daar kan ik niet naar kijken...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nog wel maar duurt niet lang meer. Eigenlijk is het vaak herhaling van.....
Ongeluk, vallen, ruzie, steekwonden hartaanvallen
Zat net te denken dat ik er maar mee ga stoppen om te kijken
Ja ze moete zo voorzichtig zijn. En ik las ook ergens dat het ook steeds moeilijk wordt om kandidaten te vinden omdat de streamers steeds verdergaan om familie leden er bij te betrekkenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat klopt daar moet zeker verandering in komen maar ze zijn gewoon schijtbang voor problemen als ze teveel laten zien in deze tijd... en die achterhaalde dingen zoals dat douchen en dat gedoe met eten moeten ze mee kappen...
Het kinderziekenhuis bedoel je?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies ik kijk ook graag die trauma series nu is er een seizoen over kinderen, nou daar kan ik niet naar kijken...
Ja dat snap ik ook wel... ik snap ook niet waarom familie, vrienden enz erbij betrokken moeten worden... vind ik echt irritant als ik dat soort dingen lees... het komt niet in mij op om achter die familie aan te gaan... verschrikkelijk...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze moete zo voorzichtig zijn. En ik las ook ergens dat het ook steeds moeilijk wordt om kandidaten te vinden omdat de streamers steeds verdergaan om familie leden er bij te betrekken
Denk dat mensen wel drie keer na gaan denken om mee te doen
Ja de streamers hebben schijnbaar niet door dat ze zelf de RLS kapot makenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel... ik snap ook niet waarom familie, vrienden enz erbij betrokken moeten worden... vind ik echt irritant als ik dat soort dingen lees... het komt niet in mij op om achter die familie aan te gaan... verschrikkelijk...
Ik kijk hem op tv daar is hij ook iedere week te zien.quote:
Ja die overspannen figuren die gelijk gaan mailen als er 1 een scheet laat...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de streamers hebben schijnbaar niet door dat ze zelf de RLS kapot maken
Ook door om alles wat ze niet aanstaat de regie te mailen
Die hebben echt de hele RLS verknald hoor en mogen we daarom niets meer zien.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die overspannen figuren die gelijk gaan mailen als er 1 een scheet laat...
Ik heb nu teveel ziekenhuis ellende gezien.... wil nu effe leuke dingen zien...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk hem op tv daar is hij ook iedere week te zien.
Er is genoeg te vinden als je goed zoekt. Ik heb het idee dat ik door de dingen die ik leuk vind op videoland heen benquote:Op zondag 28 juli 2024 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb nu teveel ziekenhuis ellende gezien.... wil nu effe leuke dingen zien...
Snap dat ook niet, dat je iemand niet moet is logisch, dat je dat ergens op socials in zijn algemeenheid roept snap ik ook nog wel (wij doen hier in cos eigenlijk niet anders). Maar familie of die deelnemers zelf rechtstreeks bestoken met haatberichten enzo begrijp ik ook niet. Er werden zelfs prive adressen gedeeld, er hoeft maar 1 maloot tussen te zitten. Echt bizar.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel... ik snap ook niet waarom familie, vrienden enz erbij betrokken moeten worden... vind ik echt irritant als ik dat soort dingen lees... het komt niet in mij op om achter die familie aan te gaan... verschrikkelijk...
Ja zag je bij EJVJL en De Bondgenoten nu ook weer.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de streamers hebben schijnbaar niet door dat ze zelf de RLS kapot maken
Ook door om alles wat ze niet aanstaat de regie te mailen
Ja vreselijk toch. Lees het inderdaad bij de bondgenoten ook nog steeds en dan is er zo site die er nog nieuwsberichten over maakt ook nogquote:Op zondag 28 juli 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zag je bij EJVJL en De Bondgenoten nu ook weer.
Meteen regie aanspreken op twitter als ze vinden dat een bondje niet genoeg eten heeft of schreeuwen om rood als iemand bij wijze van spreken met een vuiltje in het oog naar hun favorietje keek.
Begreep dat de redactie bij EJVJL dagelijks bakken mails binnenkreeg met 'klachten'. Denk dat ze dat extra werk bij De Bondgenoten echt niet missen.
Haha ja, wat een verdienmodel eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk toch. Lees het inderdaad bij de bondgenoten ook nog steeds en dan is er zo site die er nog nieuwsberichten over maakt ook nog![]()
Ja echt heel jammer!!quote:Op zondag 28 juli 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben echt de hele RLS verknald hoor en mogen we daarom niets meer zien.
Zo jammer
Ik ben nu begonnen aan de serie dertigers op NPO... lekker veel afleveringen...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is genoeg te vinden als je goed zoekt. Ik heb het idee dat ik door de dingen die ik leuk vind op videoland heen ben
Ik vind het echt wanstaltig gedrag...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet, dat je iemand niet moet is logisch, dat je dat ergens op socials in zijn algemeenheid roept snap ik ook nog wel (wij doen hier in cos eigenlijk niet anders). Maar familie of die deelnemers zelf rechtstreeks bestoken met haatberichten enzo begrijp ik ook niet. Er werden zelfs prive adressen gedeeld, er hoeft maar 1 maloot tussen te zitten. Echt bizar.
Echt triest...quote:Op zondag 28 juli 2024 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, wat een verdienmodel eigenlijk
Maar het is inderdaad wel jammer, verpest wel een hoop, helemaal als dingen die niks voorstellen zo opgeblazen worden.
Het is ook echt een programma voor types als Ashley, sta er dan ook absoluut niet van te kijkenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
Nou: Ashley 1 van de meiden in Echte Meisjes in de Jungle.
https://lovereality.nl/bi(...)t-reality-programma/
En de ex van Glenn heeft ook gereageerd.
https://lovereality.nl/ex(...)en-iets-rechtzetten/
Ik ook niet, had niet anders verwacht...quote:Op maandag 29 juli 2024 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is ook echt een programma voor types als Ashley, sta er dan ook absoluut niet van te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |