Nee, had eerder die ene in gedachten met die zoeloelippen en die nepharen weet haar naam niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die had ik niet zien aankomen! karen met glenn![]()
![]()
![]()
Pfoe als zoiets is afgelopen is het bij mij meteen delete..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, had eerder die ene in gedachten met die zoeloelippen en die nepharen weet haar naam niet meer
Ik weet het alweer Ashleyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pfoe als zoiets is afgelopen is het bij mij meteen delete..
Kom ook niet op de naam
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het alweer Ashleyen toen schoot het er in een keer in
Wat vond ik dat een vreselijk mens zegquote:
Goedemorgen all...quote:
Krijg gelijk de kriebels als ik de foto zie... maar idd zo blijft er wel een beetje leven in de brouwerij...quote:Op zondag 28 juli 2024 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vond ik dat een vreselijk mens zeg
Maar er hoort er wel zo in bij te zitten in zo RLS
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 28 juli 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Krijg gelijk de kriebels als ik de foto zie... maar idd zo blijft er wel een beetje leven in de brouwerij...
Het leverde hier veel reacties op van voor- en tegenstanders.quote:Op zondag 28 juli 2024 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vond ik dat een vreselijk mens zeg
Maar er hoort er wel zo in bij te zitten in zo RLS
Dat zeer zeker en dat was niet altijd even leukquote:Op zondag 28 juli 2024 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het leverde hier veel reacties op van voor- en tegenstanders.
gm
Was best heftig af en toe maar die grote smoel en die luiheid, kon ik niet uitstaan..quote:Op zondag 28 juli 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker en dat was niet altijd even leuk
Morguh Spapaars
Gelukkig zijn we van haar af, maar afwachten als er een vervolg komt wat we dan krijgenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was best heftig af en toe maar die grote smoel en die luiheid, kon ik niet uitstaan..
Dat ken ik niet, ik zie tweer code red te kijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig My Mum,Your Dad te kijken.... leuk programma ook...
Nou ik hoop echt wel op een vervolg en dan moeten er ook wel weer vreselijke draken inzitten anders is er ook geen zak aan...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we van haar af, maar afwachten als er een vervolg komt wat we dan krijgen
Wat is dat dan?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig My Mum,Your Dad te kijken.... leuk programma ook...
ALs het zo gaat zoals het ging dan vind ik er niet zo heel veel meer aanquote:Op zondag 28 juli 2024 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik hoop echt wel op een vervolg en dan moeten er ook wel weer vreselijke draken inzitten anders is er ook geen zak aan...
Haha ja daar kijk jij graag naar hé... is op TLCquote:Op zondag 28 juli 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, ik zie tweer code red te kijken
Ja nog wel maar duurt niet lang meer. Eigenlijk is het vaak herhaling van.....quote:Op zondag 28 juli 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja daar kijk jij graag naar hé... is op TLC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |