abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214431544
Stel je voor: jij bent dik, vriendin is dik
Jij gaat goed lijnen, kilo's vliegen er vanaf en je wordt gezonder
Vriendin probeert je continu over te halen ook ongezond te eten, andere te keuzes maken en vertellen dat je dieet nonsens is

Wat zou jij doen?
pi_214431551
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:48 schreef lojanda het volgende:

[..]
Celine Dion was echt geweldig en vooral ook omdat je weet waar ze vandaan komt. Zo ziek geweest en dan dit neerzetten.. _O_ Geen fan maar ik vind het wel een heel goede zangeres ^O^
Mee eens hoor!!!
pi_214431563
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Heb me kapot gestoord aan dat NPO commentaar. Veel sfeer werd kapot geluld. Was dus even bij de Belg gaan kijken; wat een verademing was dat. Veel minder, veel zachter en precies de info die je wil weten.

NL:
*muziek start*
"JA, OH MOOIE MUZIEK! DRAAGT ECHT BIJ AAN DE SFEER HOOR, KUNNEN WIJ GOED HOREN HIER IN ONS COMMENTAARHOEKJE WAAR WE UITKIJKEN OP BLABLABLA, VIND JE OOK NIET?"
*muziek speelt nog steeds, de ander gaat verder*
"JA ZEKER! ALLEEN DE REGENDRUPPELS OP HET PLASTIC VAN ONZE TENT BELEMMERD HET UITZICHT WAT EN BLABLABLA"
*muziek bij afgelopen* }:|

BE:
*MUZIEK START*
"U hoort hier die en die muziek"
*MUZIEK TOT HET AFGELOPEN IS*
Ze waren zo irritant die twee. Vond het op sommige momenten ook onbeschoft om erdoorheen te tetteren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_214431576
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ze waren zo irritant die twee. Vond het op sommige momenten ook onbeschoft om erdoorheen te tetteren.
Wel typisch Nederland :P
pi_214431583
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lek geprikt door een mug.

Achtervolgd maar niet meer gehoord dankzij mijn bodyspray.
Dat is toch zo erg :{ Gelukkig heb ik er tegenwoordig niet meer zoveel last van maar vroeger kon ik er echt beroerd van zijn.
pi_214431588
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is gepriegel en tellen
luisterboekje aan en ontspannen
Lekker genieten Child ^O^
pi_214431594
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat is toch zo erg :{ Gelukkig heb ik er tegenwoordig niet meer zoveel last van maar vroeger kon ik er echt beroerd van zijn.
Knoflook eten helpt!
(heb ik gelezen, mij moeten ze niet en ik eet amper knoflook, maar soit, ooit gelezen)
pi_214431599
quote:

[..]
Lekker genieten Child ^O^
Nu even tijd voor laptopje en koffie + thee. Even pauze
pi_214431666
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vriendin probeert je continu over te halen ook ongezond te eten, andere te keuzes maken en vertellen dat je dieet nonsens is

Wat zou jij doen?
Het is iig niet oké dat een vriendin je mee in de vernieling probeert te nemen.. Laat je vooral niet overhalen om weer terug naar ongezond eten te gaan :{w Belangrijk is juist dat je gezond eet en als je er dan ook nog wat overtollige kilo’s mee verliest is dat alleen maar win win. Wat je ook zegt je voelt je er een stuk beter door ^O^
pi_214431680
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Knoflook eten helpt!
(heb ik gelezen, mij moeten ze niet en ik eet amper knoflook, maar soit, ooit gelezen)
Het lijkt erop dat ze mijn bloed niet meer lekker vinden ^O^
pi_214431704
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nu even tijd voor laptopje en koffie + thee. Even pauze
Ik heb ook koffie genomen. Het is lekker rustig thuis. Manlief zit in zijn werkkamer naar de OS te kijken en ik zit even Humberto terug te kijken.
pi_214431730
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:56 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het is iig niet oké dat een vriendin je mee in de vernieling probeert te nemen.. Laat je vooral niet overhalen om weer terug naar ongezond eten te gaan :{w Belangrijk is juist dat je gezond eet en als je er dan ook nog wat overtollige kilo’s mee verliest is dat alleen maar win win. Wat je ook zegt je voelt je er een stuk beter door ^O^
Het is echt frustrerend. Ik ga zeker niet mijn gewoontes laten varen (alleen het is wel irritant dat iemand continu je stalkt met foto's van ongezond eten en benoemd welk voer in de reclame is, waarvan ze weet dat ik het niet meer eet).

Ik ga nu een kreng zijn: maar haar gezondheidsproblemen en moeilijkheden zijn op zich genoeg motivatie om niet met haar gedrag mee te gaan.

Gewoon power! en verder vindt iedereen het goed. (Misschien moet ik haar meer negeren en me niet op de kast laten jagen ^O^ )
pi_214431824
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is echt frustrerend. Ik ga zeker niet mijn gewoontes laten varen (alleen het is wel irritant dat iemand continu je stalkt met foto's van ongezond eten en benoemd welk voer in de reclame is, waarvan ze weet dat ik het niet meer eet).

Ik ga nu een kreng zijn: maar haar gezondheidsproblemen en moeilijkheden zijn op zich genoeg motivatie om niet met haar gedrag mee te gaan.

Gewoon power! en verder vindt iedereen het goed. (Misschien moet ik haar meer negeren en me niet op de kast laten jagen ^O^ )
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten en dat is alleen maar verleiding voor je. Een vriendin zou je juist moeten steunen omdat je zo goed bezig bent.
Heel goed dat je je niet laat overhalen _O_
pi_214431833
Hoe gezonder je bent of wordt, je voelt je dan ook gewoon een heel stuk beter *O*
pi_214431856
Ik ga even de keuken weer in om mijn soep af maken en wat pistoletjes te bakken voor de lunch :W
pi_214431864
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:05 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten en dat is alleen maar verleiding voor je. Een vriendin zou je juist moeten steunen omdat je zo goed bezig bent.
Heel goed dat je je niet laat overhalen _O_
Ja, dat dus. Ach... ze zal zelf wel niet zo lekker in d'r vel zitten, dunkt mij. Of het lukt d'r zelf niet, maar daar kan je hulp bij zoeken

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:06 schreef lojanda het volgende:
Hoe gezonder je bent of wordt, je voelt je dan ook gewoon een heel stuk beter *O*
Helemaal mee eens! *O* Nu een ruime -16kg *O*
pi_214431866
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
Ik ga even de keuken weer in om mijn soep af maken en wat pistoletjes te bakken voor de lunch :W
Yumyum! Geniet ervan
pi_214432119
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 27 juli 2024 @ 13:42:39 #244
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214432261
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Haar bericht wekt de indruk dat hij hun relatie heeft beëindigd.
pi_214432328
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:42 schreef spapaars het volgende:

[..]
Haar bericht wekt de indruk dat hij hun relatie heeft beëindigd.
Speculaties staan in de spoiler. Maar zolang ze er zelf niet meer over zeggen blijven het natuurlijk gewoon speculaties ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_214432861
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, dat dus. Ach... ze zal zelf wel niet zo lekker in d'r vel zitten, dunkt mij. Of het lukt d'r zelf niet, maar daar kan je hulp bij zoeken
[..]
Wat goed!! Je bent echt heel goed bezig _O_
  Moderator zaterdag 27 juli 2024 @ 15:49:59 #247
388664 crew  Dotteke
pi_214434290
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zielig, voor haar.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_214434374
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wat zou jij doen?
Wat vervend dat je vriendin dit bij je doet.
Zou zelf zeggen dat je bezig bent om gezond te leven en dat graag wil doen omdat je je daar goed bij voelt. En dat je het idee hebt dat ze je probeert over te halen om ongezonde dingen te eten ipv je steunt in waar je mee bezig bent. O+
Zou uitspreken wat haar gedrag met je doet ook. (teleurgesteld? verdrietig dat het zo gaat? geen idee wat het met je doet..)
en dat je het fijn zou vinden als ze je keus om gezonder te leven respecteert. Ipv over te halen om weer foute eet keuzes te maken..

:*
Smile, it's free therapy.
pi_214434375
quote:

[..]
De jeuk is degoutant.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_214434390
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Goed gedaan! *O* *O*
Smile, it's free therapy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')