SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha toppie 👍
[..]
Ja wordt zeker hot... ik zal aan je denken... nou lekker dat je er zin in hebt..🥳
Ooh wow dat is heftig Child... en hoeveel uurtjes?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd
Het is boven in een glazen gebouw, zonder airco.. Wish me luck
Twee maarquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wow dat is heftig Child... en hoeveel uurtjes?
Ja precies, veel water drinken...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee maar
Gewoon geen koffie of thee nemen, maar een glas water
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens @:Dotteke is een stoofplaatje niks voor je (zo'n rond zwart schijfje die je op je gasfornuis legt en die de hitte minder heet maakt voor stoven)? Die kunnen niet affikken. Ik gebruikt ze voor stoofpeertjes
Misschien dom hoor, maar ik denk het al een paar dagen ivm je brand en vallen. Heb je daar nog veel last van trouwens?
Dat weet ik niet. Zelf kook ik op gasquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?
Volgens mij heb je niks aan deze tipquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn die er voor de inductie plaat dan?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zelf kook ik op gas
Ik ga even voor je googlelen
Geeft niet even goed heel lief dat je er aan denktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niks aan deze tip
Sorry
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet even goed heel lief dat je er aan denkt
Zeker! Altijd fijn op voorhand al ideeën te hebben voor het etenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vis eter maar gaat ongetwijfeld heerlijk worden met het welbekende korstje wat paella moet hebben zoals Lojanda al zei...
We hebben je op lekkere ideeën gebracht Kinki....
Jaaaa dat het gaat stormen!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:48 schreef Frummelie het volgende:
Volgens de berichten van gisteren zou het vanavond ook in het noorden gaan onweren... dat weerbericht doet ook nooit wat het beloofd...![]()
Ik wil ut, ik wil ut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |