Ik vind Boogerd ook niks. Wat ook triest is dat ze op het eind naar NED2 schakelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 01:52 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Het is inderdaad schrijnend. Zoals het wielrennen bij Studio Sport al jarenlang schrijnend is met een koekenbakker als Han Kock met zijn schoolkrant-niveau, wannabe-cabaretier Joris van den Berg, pratende robot Stomphorst die je ook binnen 1 dag kan vervangen door Edward van Cuilenborg als je die 's ochtends belt.
Boogerd is daarentegen wel een lichtpuntje!
Na jaren kijk ik dus niet meer op de Belg maar weer naar de NOS. Dumoulin is nu weer van de partij zag ik. Hopelijk straks Van Vleuten ook weer. Dan is het prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Dat wel ja. Dat is beter dan Renaat die eindeloos schijtlollig doet over Pizza Hawaii.
Dat ging het bij DeMart al nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:16 schreef tong80 het volgende:
Wat mot zo'n snollebolke daar nou ? Het gaat 50 % niet eens meer over wielrennen
Nou, het wordt steeds erger.quote:
Ik irriteer me al dusdanig aan z’n stem en hoofd dat ik echt niet mee krijg wat hij allemaal zwamt. Vervelende man is het.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:16 schreef tong80 het volgende:
Wat mot zo'n snollebolke daar nou ? Het gaat 50 % niet eens meer over wielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |