ik was meer van de smirnoff ice inderdaad. Dan vooral Smirnoff Ice black, maar dat heeft volgens mij maar kort bestaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:31 schreef Hexagon het volgende:
Ohja Smirnoff Ice, ik was vergeten dat het bestond.
Flügel is wel een blijvertje gebleken. Dat kwam ik de laatste jaren nog wel vaker tegen op feestjes.
Het is nog steeds top spul. Vooral die ananas variant.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
Oh dat vond ik 20 jaar geleden ook wel lekker.
De tijd dat er nog geen social media was, en de mensen veel socialer warenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is een hoop veranderd sindsdien:
Nooit geiced? Dat is volgens mij nog steeds een dingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:31 schreef Hexagon het volgende:
Ohja Smirnoff Ice, ik was vergeten dat het bestond.
Flügel is wel een blijvertje gebleken. Dat kwam ik de laatste jaren nog wel vaker tegen op feestjes.
Niet eens zo lang geleden, maar het lijkt een ander leven.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De tijd dat er nog geen social media was, en de mensen veel socialer waren
Nee ik vond het altijd veel te dure troep voor mn studentenbudget en dronk altijd bier.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit geiced? Dat is volgens mij nog steeds een ding
De breezertijd had eigenlijk een soort voorloper van de social media tijd. Je had toen natuurlijk al MsN en CU2 en Sugababes/Superdudes. Liep een beetje samen met dat internet breed over de bevolking toegankelijk werd..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet eens zo lang geleden, maar het lijkt een ander leven.
Ik mis deze tijd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De breezertijd had eigenlijk een soort voorloper van de social media tijd. Je had toen natuurlijk al MsN en CU2 en Sugababes/Superdudes. Liep een beetje samen met dat internet breed over de bevolking toegankelijk werd..
Alleen zat er toen nog enkel jeugd op die oer social media en werd het niet serieus genomen als volwassenen communicatie middel.
Gemengde gevoelens, maar dat ligt ook deels aan m'n eigen gemoedstoestand en gedrag destijds.quote:
Nee dankje.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef Maharski het volgende:
Zullen we het anders eens even over de enorme schadelijke effecten van alcohol gaan hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef Maharski het volgende:
Zullen we het anders eens even over de enorme schadelijke effecten van alcohol gaan hebben?
Ingebed tussen videoclips met een balk vol appjes ergens op het scherm (in 2002 waren het sms'jes).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:47 schreef Hexagon het volgende:
Gaan we ook weer megadiscotheken oprichten met veel zalen, vol zweterige jongeren met goedkope parfum, waar Menthal Theo op bezoek kan met een nieuw programma.
Saus erop of ernaast?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:47 schreef Eightyone het volgende:
Cu2. Met al die vragenlijsten die zo spits mogelijk beantwoord moesten worden.
Die vragenlijstjes waren een van de eerste vormen van Social Engineering. En iedereen vulde ze gewoon vrijwillig in, want geen idee wat voor content je verder op je profiel moest zettenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:47 schreef Eightyone het volgende:
Cu2. Met al die vragenlijsten die zo spits mogelijk beantwoord moesten worden.
[..]
Gemengde gevoelens, maar dat ligt ook deels aan m'n eigen gemoedstoestand en gedrag destijds.
Ik heb een pittige mening over “mensen” die saus over de patat gooien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |